Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyelj!
Ha nem mérsz szépen sorban azokon a helyeken ahol leírtam, akkor nem fogod megtalálni a problémát.
Mert csak rész információkat közöltél, ezért próbáltam leírni neked részletesen, hogy hogyan menjél végig a rendszeren.
Pl. nem tudom, hogy mértél e feszültséget a relénél, ha ott van akkor hol veszik el a 12V. Onnan a kapcsolóhoz megy a vezeték, és onnan ágazik jobbra és ballra.
Küzdesz vele vagy 3 napja, pedíg ez egy 10 perces problémamegoldást igényel
Én ennyit tudtam segíteni, sajnálom
Szia!

Köszi a segítséget, akkor lekapom a kéményt és beheggesztetem. Ezzel már lesz vmi változás? Fúvóka cserét nem tudom elbaszni? Ilyen robogókban még nem turkáltam.. ;)
Piaggio Ciao-ból hogyan lehet kiszedni a hátsó kereket? Egyik oldalon lánc, másikon a szíj + az áttétel az agyban. Ezt mind le kellene bontani?
Szeretnék egy kis segítséget kérni!
Van egy 125ös kawasaki kdx em, CDI gyújtással. az a probléma h van ami akksis és van ami nem pl az enyém. valahogy rá szeretném tenni. azt olvastam h az egyenirányítóra kell rákötni, de abból csak 2 drót lóg, egyik a váltó áram a másik az egyen ami jön belőle ki. nem értem teljesen h akk most az miért úgy van megoldva mert úgy gondolom h eléggé ingadozó az az egyen fesz ami kijön belőle. egy kapcsolási rajznak vagy egy részletesebb leírásnak nagyon tudnék örülni.
Ja és a trafó is elég rejtélyes számomra mert belemegy az 1 es és rögtön a nagyfesz jön ki belőle, a 15 öt nem látom sehol. arra gondoltam h testen van a primer és secunder tekercs egy egy vége.
Ha kiiktatom, ha nem iktatom ki, akkor sem világít. De ha jobban belegondolsz 1V feszültségtől ne is várjam, hogy égni fog. Az indexek tuti jók, mert kipróbáltam őket. Másik relét is kötöttem be, azzal sem megy. Szóval sztem a feszültség lesz a kevés.
annyit hozzátennék hogy pl a honda 3 vezetékes relé külön szálon vezérli a első-hátsó indexeket, kapcsolónál is külön van vezetékelve
Először iktasd ki az indexrelét, Kösd össze a relébe bemenő gyújtás vezetéket az irányjelző kapcsolóhoz menő vezetékkel, direktbe, (ha két vezeték megy a reléhez, akkor csak az a kettő lehet, ha három vezeték megy a reléhez, akkor az egyik a visszajelzőhöz meg.
Ja és nézd meg, hogy ott van e 12V.
Miután összekötötted, kapcsolj valamerre az indexkapcsolón indexet és mérd meg a megfelelő oldali indexnél a feszültséget, ha van, akkor kösd rá a ledes indexet polaritásnak megfelelően.
Miután ezt megcsináltad mindegyik indexnél, és jobbra is és ballra is folyamatosan világít az index, amikor felkapcsolod, akkor kösd be a relét, ha nem villog, akkor rossz a relé, vagy rossz a relé a ledes indexekhez.
Az indexeket, ahova bekötöm, ott is 12V-nak kell kijönnie, igaz? Mert nekem ott 0.7V-1V között jön ki ott a feszültség. Azért nem akarnak égni mert ez kevés neki sztem..
XT-ben olaj hiány miatt előbb a dugó szólal meg általában. Azt láttad már?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Enduro/Krossz alkatrészek, kiegészítők! Nézz be, Megéri!
Honda cr alkatrészek, fékcsövek, gumik, idomok, láncszettek, kézvédők, kormányok......
YAMAHA ALKATRÉSZEK
MINDENFÉLE TÍPUSHOZ ALKATRÉSZEK ÉS KIEGÉSZÍTŐK!
PITBIKE ALKATRÉSZEK!
Ha ezt így látatlanban, de még látva is meg tudnám mondani, akkor inkább lottóznék munka helyett.
ha felújítasz egy simsont hátratett kézzel, akkor esetleg érdemes megpróbálni
kosz kosz, meglássuk meg h. mi lesz belle. Es szerinted ha igymaradna enyhe ketyegéssel , akkor besulne? wagy birja majd meg egy jo pár éwig?
Azt, hogy meg tudod e csinálni, azt nem tudom megmondani, de elég hozzá hajtókart cserélni, nem kell komplett főtengelyt.
Alkatrészeket pedíg itt találsz hozzá:
http://robogotuning.hu/sct/622...
2t vagy 4t ?
Sziasztok. Az a nagy helyzet van h. a Yamaha XT 600-asoman szukség lenne fotengo cserére. Elso 4T mocim, szerintetk lehetséges otthon megoldani? Mert kevés olajjal mentem es elkezdett ketyegni, szelepk már bevannak áligatva, a fotengo ketyeg még, vagy inkább ne nyujjak hozá? mert aztz monták ezek a gépek mennek ameddig mennek, es h. sokat kibír még, walaki segítene? kosz kosz
Helló!Azt hiszem a probléma megoldódott.A vízpumpa fogaskeréken egy fog el volt deformálódva.Javítás után most működik.
Sziasztok
Olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az önindítóban a keféket, mert csak 2 volt jó. Visszaraktam a helyére, 2x tudok indítózni utána lecsúszik a fogaskerék. Rendesen van felrakva, másik fogaskereket is kitakarítottam, de ugyan olyan.

Ha valakinek van valami ötlete hogy miként tehetném rendbe, kérem írjon!
Aha! Okés, akkor viszont lehet hogy az lesz, amit írtál, csapszeg túlsó felét lefúrom, vagy valahogy leszedem aztán anélkül lesz visszatéve. :)
Leesni nem tud mert el van lapolva nem tud körbe forogni ha mar a helyén van. Meg ha másik csapszeget raksz bele a hőtágulása nem ugyanaz mit az a feszítőnek, aztán ha gyorsabban tágul szét is feszítheti a feszítőt , ha pedig lassaban akkor ki esik belőle és ugye nem akarod, hogy egy 4x1mm-es fémdarab kavarogjon a bokkban.:)
Jah meg kérdés még számomra az is, hogy amit az esztergályos beletenne, az a hőtől és/vagy a rezonanciától nem hullik e ki...? Nemtudom megéri e cseréltetni a csapot :S
Azt tudom hogy leesni nem tud, nem is azellen van a csapszeg, inkább elfordulás ellen nem? Kérdés, hogy elfordulni nem tud e, ha letöröm a másik felét is?
ja és az ne csapszeg anyagában van, tehát ki kell fúrni na de pontos szögben ki tudjak e fúrni , és a fúrás hőjétől vagy a falvastagság miatt nem e gyengül el maga az anyag. hmmmm
Örülök , hogy segítettem.
Legtutibb ha veszel egy másikat, ami egy ideig bírja.
De én azt szoktam csinálni le töröm a másik fület is, meg zsírozom a végét véknyan, hogy ne essen le és úgy rakom össze mivel a lánc egyik oldalról feszít a feszítő a másik oldalról le esni abban az esetben tud ha elszakad a lánc, vagy a feszítő szárán a barázda meg adja magát és vissza csúszik, e utóbbi eset kizárt.
Szóval döntsd el.
Üdv
Igazad volt, valóban a feszítőből hiányzott a csapszeg fele. A másik fele még a helyén volt, és ez a helyén tartotta a fejet. Most megy az agyalás, hogy cseréltessem ki egy esztergályossal a csapszeget, vagy megvegyem az ujat 20 ért? :S