Asszem szét, de értelme nem sok van, ugyanis nincs benne javítható alkatrész. A pumpa egyébként nem szokott eldugulni, mert a tankban egy selyemszűrő megfog minden darabkát. Annál inkább szokott elgyengülni (elkopni), és szépen lecsökken a teljesítménye addig a szintig, amikor már akadozik, és nem indul a motor.
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne hogy, Aprilia sr di-tech robogónál a benzinpumpát szét lehet valahogy szedni? Mert szerintem dugulás van benn........Képen mutatom hogy melyik részre gondolok.....
akk kosárcsere lessz, beverödik mi, a k.lamelle a kosárba, am az olajpmpnál van egy-egy fémhálós szűrö amiböl szintén újat vettem, de a pumpákon semmi csíkot kopást nem láttam be ezek után aztis cserélem, KÖSZI A JÓ TANÁTOT.
Tipikus KTM probléma nekem is mindegyik 450-es ezt csinálta amweddig nem cseréltem ki a kosarat! Hidd el,hogy az a baja. De vigyázz ha nagyon fog zörögni akkor beverödhet ugy hogy elzárja az olaj utját a leverödö szemcsék. Egy 2008as sxf450 ezt csinálta és hajtokaros is lett /hengerdugohajtokar/.. Ugyhogy nem játék. JA és remélem az olajpumpákat is kicserélted,mert a kuplungtörmelék szétveri azt is.! Nagyon figyelj erre CSAK JO TANÁCS !
ilyen blokkot még nem csináltam, de nézd meg hogy van-e egyártalán állítási lehetőség, vagy az álló meg a forgórészt csak egyféleképp lehet felrakni. Ha tudod forgatni az állórészt akkor először is meg kellene tudni hogy fhp elött hány fokra kell tenni az előgyújtást. Ha megvan akkor fhpra rakod a főtengelyt majd onnan fokolótárcsával úgy teszed fel a forgórészt hogy a gyújtás jelző kis jel annyi fokkal legyen előrébb amennyivel kell. Az a baj nem tudom így elmagyarázni normálisan, meg látni kéne a motort is.
Kompresszió rendben van egyébként?
köszi, a vicc az egészben az hogy a motor totál felvan ujitva még a kuplung alatti t.görgöget is cseréltem, valamint a k.csavarokat rugóval alátéttel együtt, a kosáron pedig csak fényesedést lehet látni ott ahol hozzáér a lamella, am ez egy 2005 sx 450
nekem egy cagiva k7 125 öm van némí gyújtásbeállítás problémával nincs valami trükköd hogyan lehet belőni műszer nélkül hogy tuti legyen.
csak tolásra indul a kicsike kaptam már tanácsokat másoktól is hogy csináljam kíváncsi lennék te hogyan csinálod köszi
köszi szépen nagy segítség volt.
minden segítségnek örülök hiszen most vettem a mocit és ráfér a javítgatás vissza akarom állítani az eredeti állapotába.
felrakod a pumpát, rádugod a csöveket (célszerű átlátszó csöveket használni), önts olajat a tartályba. Keress a pumpán egy csavart ami alatt van kis papír alátét, tekerd ki majd hagyjad addig folyni az olajat amíg már nem levegős (látod a csőben is hogy van-e benne buborék). Utána beindítod a motort és járatod, a vékonyabb csövön szép lassan nyomja fel az olajat.
Bocsi,hogy megint ezzel jövök de egy kérdés még olaj ügyben. Mi a különbség a 10w40,10w50,és a 15w50 között ? Lehet érthetetlen vagyok azért bocs. De tényleg ! Köszi.
Üdv.Ma kicseréltem a Vulcanomon az első fékbetéteket.És észre vettem,hogy a baloldali páros ferdén kopott,az egyik oldala magasabb volt mint a másik.Meg mikor bennt voltak az új betétek,akkor is láttam hogy a belső betét alsó sarka és a féktárcsa között van egy olyan 1-2 mm-es rés.Ez mitől lehet?És mennyiben fogja,gondolom károsan,befolyásolni a fékbetét/féktárcsa élettartamát?Vagy a tárcsával van valami?Körbe megfogtam,de nem volt "válla".
Meg még valami.betét csere után megnéztem a fékolajszintet és kicsit utána töltöttem,hogy megfelelő legyen.Viszont valahogy határozatlan érzése van a fékkarnak,ha behúzom.Minimális ellenállás.Két kézzel sem tudom behúzni a markolatig,de valahogy határozottabb reakcióra számoltam.A betét csere utáni pumpálás megvolt.Ja és fém fékcsövekkel van szerelve.Menet közben még nem néztem,nem volt olyan az idő.Esetleg fékolaj-csere? Köszönöm a segítséget.
Ja, és nem is fogy ki a karbiból a benzin, mert egy ilyen fulladozós eset után egyből leállítottam, leszedtem az úszóházat, és tele volt. Éppen ezért is gyanakszok egyre inkább arra, hogy valahol (pl szimering) fals levegőt szív.
Első : megnézed, hogy a tanknak a levegőző nyílása tiszta-e ?! Megáll, közben feltelik benzinnel a karbi aztán indítod és megint leáll. Benzinszűrő dugulás pl.
Egy olyan kérdésem lenne hogy, Aprilia sr di-tech robogónál a benzinpumpát szét lehet valahogy szedni? Mert szerintem dugulás van benn........Képen mutatom hogy melyik részre gondolok.....
Kompresszió rendben van egyébként?
csak tolásra indul a kicsike kaptam már tanácsokat másoktól is hogy csináljam kíváncsi lennék te hogyan csinálod köszi
minden segítségnek örülök hiszen most vettem a mocit és ráfér a javítgatás vissza akarom állítani az eredeti állapotába.
segitséget kérnék mennyi olaj kell egy aprilia af1 50-es elsőteleszkópjába?:S
Meg még valami.betét csere után megnéztem a fékolajszintet és kicsit utána töltöttem,hogy megfelelő legyen.Viszont valahogy határozatlan érzése van a fékkarnak,ha behúzom.Minimális ellenállás.Két kézzel sem tudom behúzni a markolatig,de valahogy határozottabb reakcióra számoltam.A betét csere utáni pumpálás megvolt.Ja és fém fékcsövekkel van szerelve.Menet közben még nem néztem,nem volt olyan az idő.Esetleg fékolaj-csere? Köszönöm a segítséget.