Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem szét, de értelme nem sok van, ugyanis nincs benne javítható alkatrész. A pumpa egyébként nem szokott eldugulni, mert a tankban egy selyemszűrő megfog minden darabkát. Annál inkább szokott elgyengülni (elkopni), és szépen lecsökken a teljesítménye addig a szintig, amikor már akadozik, és nem indul a motor.
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne hogy, Aprilia sr di-tech robogónál a benzinpumpát szét lehet valahogy szedni? Mert szerintem dugulás van benn........Képen mutatom hogy melyik részre gondolok.....
az nem vékonyke 1 kicsit, azt inkább a dupla vez.tengelyesekbe szokták de lehet h rosszul tudom
motul 300v 10w40 !
amugy lenne bele a megfelelö olaj (2005 évj)
akk kosárcsere lessz, beverödik mi, a k.lamelle a kosárba, am az olajpmpnál van egy-egy fémhálós szűrö amiböl szintén újat vettem, de a pumpákon semmi csíkot kopást nem láttam be ezek után aztis cserélem, KÖSZI A JÓ TANÁTOT.
Tipikus KTM probléma nekem is mindegyik 450-es ezt csinálta amweddig nem cseréltem ki a kosarat! Hidd el,hogy az a baja. De vigyázz ha nagyon fog zörögni akkor beverödhet ugy hogy elzárja az olaj utját a leverödö szemcsék. Egy 2008as sxf450 ezt csinálta és hajtokaros is lett /hengerdugohajtokar/.. Ugyhogy nem játék. JA és remélem az olajpumpákat is kicserélted,mert a kuplungtörmelék szétveri azt is.! Nagyon figyelj erre CSAK JO TANÁCS !
ilyen blokkot még nem csináltam, de nézd meg hogy van-e egyártalán állítási lehetőség, vagy az álló meg a forgórészt csak egyféleképp lehet felrakni. Ha tudod forgatni az állórészt akkor először is meg kellene tudni hogy fhp elött hány fokra kell tenni az előgyújtást. Ha megvan akkor fhpra rakod a főtengelyt majd onnan fokolótárcsával úgy teszed fel a forgórészt hogy a gyújtás jelző kis jel annyi fokkal legyen előrébb amennyivel kell. Az a baj nem tudom így elmagyarázni normálisan, meg látni kéne a motort is.
Kompresszió rendben van egyébként?
köszi, a vicc az egészben az hogy a motor totál felvan ujitva még a kuplung alatti t.görgöget is cseréltem, valamint a k.csavarokat rugóval alátéttel együtt, a kosáron pedig csak fényesedést lehet látni ott ahol hozzáér a lamella, am ez egy 2005 sx 450
italmondo-ból talán tudsz, amúgy meg keress rá
nekem egy cagiva k7 125 öm van némí gyújtásbeállítás problémával nincs valami trükköd hogyan lehet belőni műszer nélkül hogy tuti legyen.
csak tolásra indul a kicsike kaptam már tanácsokat másoktól is hogy csináljam kíváncsi lennék te hogyan csinálod köszi
ezt gondoltam. mindenesetre ha felrakom elöte tuti átnézem és légtelenítem is most már tudom hogy kell kaptam segítséget
nem tudod esetleg hol rendelhetnék neten az olajszivattyúhoz bovdent?
köszi szépen nagy segítség volt.
minden segítségnek örülök hiszen most vettem a mocit és ráfér a javítgatás vissza akarom állítani az eredeti állapotába.
felrakod a pumpát, rádugod a csöveket (célszerű átlátszó csöveket használni), önts olajat a tartályba. Keress a pumpán egy csavart ami alatt van kis papír alátét, tekerd ki majd hagyjad addig folyni az olajat amíg már nem levegős (látod a csőben is hogy van-e benne buborék). Utána beindítod a motort és járatod, a vékonyabb csövön szép lassan nyomja fel az olajat.
A KTM mind ilyen kuplungkosár,én kuplungkosarat cseréltem az enyémben. Tegyél bele egy hinsont az a tuti...
hali, mivan akkor ha kopog a kuplung de ha behútom a k.kart elhalgat, előre is köszi
"berágódhat" Magyarul ha nem kap kenést, besül mint a sza......
Erről itt olvashatsz.
sziasztok
segitséget kérnék mennyi olaj kell egy aprilia af1 50-es elsőteleszkópjába?:S
Bocsi,hogy megint ezzel jövök de egy kérdés még olaj ügyben. Mi a különbség a 10w40,10w50,és a 15w50 között ? Lehet érthetetlen vagyok azért bocs. De tényleg ! Köszi.
Üdv.Ma kicseréltem a Vulcanomon az első fékbetéteket.És észre vettem,hogy a baloldali páros ferdén kopott,az egyik oldala magasabb volt mint a másik.Meg mikor bennt voltak az új betétek,akkor is láttam hogy a belső betét alsó sarka és a féktárcsa között van egy olyan 1-2 mm-es rés.Ez mitől lehet?És mennyiben fogja,gondolom károsan,befolyásolni a fékbetét/féktárcsa élettartamát?Vagy a tárcsával van valami?Körbe megfogtam,de nem volt "válla".
Meg még valami.betét csere után megnéztem a fékolajszintet és kicsit utána töltöttem,hogy megfelelő legyen.Viszont valahogy határozatlan érzése van a fékkarnak,ha behúzom.Minimális ellenállás.Két kézzel sem tudom behúzni a markolatig,de valahogy határozottabb reakcióra számoltam.A betét csere utáni pumpálás megvolt.Ja és fém fékcsövekkel van szerelve.Menet közben még nem néztem,nem volt olyan az idő.Esetleg fékolaj-csere? Köszönöm a segítséget.
Ja, és nem is fogy ki a karbiból a benzin, mert egy ilyen fulladozós eset után egyből leállítottam, leszedtem az úszóházat, és tele volt. Éppen ezért is gyanakszok egyre inkább arra, hogy valahol (pl szimering) fals levegőt szív.
Írtam, hogy benzin van a karburátorban, tehát lefolyik, nincs dugulás a tank és a karbi környékén.
Első : megnézed, hogy a tanknak a levegőző nyílása tiszta-e ?! Megáll, közben feltelik benzinnel a karbi aztán indítod és megint leáll. Benzinszűrő dugulás pl.