A kipufogóban szűkítő gyűrű esetleg vakcső vagy terelőlemez - eltávolítás vakcső levágás , helyének behegesztése. A karburátornál szűkítés kisebb méretű fúvóka - eltávolítás, fúvóka csere. Variátornál az esetleges korlátozó gyűrű eltávolítása, vállas gyűrű esetén csere simára vagy leesztergálása simára. CDI is lehet fojtott itt több variáció is lehet ha ismered milyen megoldások lehetnek - csere nyitott CDI-re vagy a korlátozás megszüntetése, több típusnál van lehetőség a korlátozás megszüntetésére - szintén típusfüggő. Elsőre ennyi jutott az eszembe.
Hellósztok.
Olyan prblémám lenne, hogy a motor magas fordulaton ledadog. 4,5,6-ba csinálja ezeket. Akármerre állítok a levegőn nem javul a helyzet. 8-as ygertya van benne. Mi lehet a probléma? Karbi ki van tisztítva. Légszűrő szivacs is tiszta.
Aki tud segítsen légyszíves.
nem akkora a fordulat és a szimeringen belül nem tágul meg annyira a gumi! de mikor huzod neki akkor picit meg tágul és be folyik a víz! De 1szerü a képlet nézd meg az oilt hogy szürke e ha igen akkor ez lessz a baj! Nekem a kx is ezt csinálta de mire rájöttem majdnem ki téptem a hajam meg 25 db ra szedtem a motort!
Sziasztok Apriliások!Az a problémám,hogy az af1 50 sintesimből állandóan eltűnik a víz.De csak ha megyek vele.Alapjáraton álló helyzetben nem!Ha megyek 1-2 kilómétert már utána kell önteni kb. 1-2 decit is.Mi lehet a baj?
Akkor még az lehet, hogy a nyomástartó (visszacsapó) szeleped nem zár. Úgy kell ellenőrizni hogy beiktatsz egy nyomásmérő órát, ráadod a gyújtást de nem indítasz, és 8,2-7,7bár között kell tartania a nyomást legalább 15percig! és 6nál nem mehet lejjebb 1órán át. ha van rendes műszer kicsit egyszerűbb!
Ez nem lehetséges mivel a hibajelenség amit leírtam az miatt cseréltem benzinpumpát (kölcsönbe egy ismerőstől)! Ugyhogy valami más gond lehet nem a pumpa!
Úgy rémlik hogy van egy cső rajta, amin levegőt kap a tank. Ha ezt rosszul rakod vissza, vagy esetleg megtört(pl. odaszorítottad a vázhoz), akkor a kialakult vákum miatt nem tud eleget szívni a pumpa.
üdvözletem emberek.
Tárcsafék esetében találkozott már olyan jelenséggel valaki hogy első nyomásra a fékpedál utjának a feléig bemegy , de ott szépen fog.
Viszont ha felpumpálom akkor a fék pedál útjának már az elejéig megy csak, tehát kb 1 centit ha le lehet nyomni a fékpedált, full kemény, ellenben semmi fékerő sincs.. ez mi a tököm lehet? Fordítva viselkedik mint a levegős rendszer általában hogy felpumpálás után fog.. ez viszont pont hogy felpumpálva szar..
Vettem LED-es indexeket a mocihoz, és egy hozzávaló relét. Bekötöttem mindent, ahogy kell, nem működik. Az akksira ha rákötöm direktbe az indexeket, szép élesen égnek, tehát se az akksival, se az indexekkel nincs gond. Ahova kell kötni az indexeket, az összes kivezetésekből kijön az áram, ha az indexet oldalra húzom (tehát működnie kéne). Megmértem feszültségmérővel minden pontot, ahol kikell jönni az áramnak, és kijön mindenhol. A kapcsolók, az indexek, a relé, az akksi, minden műkdödik, de ha összekötök minden, mégsem megy az index :S
Valaki valami ötlet?
A kipufogóban szűkítő gyűrű esetleg vakcső vagy terelőlemez - eltávolítás vakcső levágás , helyének behegesztése. A karburátornál szűkítés kisebb méretű fúvóka - eltávolítás, fúvóka csere. Variátornál az esetleges korlátozó gyűrű eltávolítása, vállas gyűrű esetén csere simára vagy leesztergálása simára. CDI is lehet fojtott itt több variáció is lehet ha ismered milyen megoldások lehetnek - csere nyitott CDI-re vagy a korlátozás megszüntetése, több típusnál van lehetőség a korlátozás megszüntetésére - szintén típusfüggő. Elsőre ennyi jutott az eszembe.
Olyan prblémám lenne, hogy a motor magas fordulaton ledadog. 4,5,6-ba csinálja ezeket. Akármerre állítok a levegőn nem javul a helyzet. 8-as ygertya van benne. Mi lehet a probléma? Karbi ki van tisztítva. Légszűrő szivacs is tiszta.
Aki tud segítsen légyszíves.
Piaggio zip robogómból ki szeretném venni a fojtást, tud valaki eben segíteni, hogy hogyan kell?
kösse össze a "relé" helyét egy dróttal
Tárcsafék esetében találkozott már olyan jelenséggel valaki hogy első nyomásra a fékpedál utjának a feléig bemegy , de ott szépen fog.
Viszont ha felpumpálom akkor a fék pedál útjának már az elejéig megy csak, tehát kb 1 centit ha le lehet nyomni a fékpedált, full kemény, ellenben semmi fékerő sincs.. ez mi a tököm lehet? Fordítva viselkedik mint a levegős rendszer általában hogy felpumpálás után fog.. ez viszont pont hogy felpumpálva szar..
Valaki valami ötlet?