Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget,holnap megnézem.
Szia!

A kipufogóban szűkítő gyűrű esetleg vakcső vagy terelőlemez - eltávolítás vakcső levágás , helyének behegesztése. A karburátornál szűkítés kisebb méretű fúvóka - eltávolítás, fúvóka csere. Variátornál az esetleges korlátozó gyűrű eltávolítása, vállas gyűrű esetén csere simára vagy leesztergálása simára. CDI is lehet fojtott itt több variáció is lehet ha ismered milyen megoldások lehetnek - csere nyitott CDI-re vagy a korlátozás megszüntetése, több típusnál van lehetőség a korlátozás megszüntetésére - szintén típusfüggő. Elsőre ennyi jutott az eszembe.
Hellósztok.
Olyan prblémám lenne, hogy a motor magas fordulaton ledadog. 4,5,6-ba csinálja ezeket. Akármerre állítok a levegőn nem javul a helyzet. 8-as ygertya van benne. Mi lehet a probléma? Karbi ki van tisztítva. Légszűrő szivacs is tiszta.
Aki tud segítsen légyszíves.
nem akkora a fordulat és a szimeringen belül nem tágul meg annyira a gumi! de mikor huzod neki akkor picit meg tágul és be folyik a víz! De 1szerü a képlet nézd meg az oilt hogy szürke e ha igen akkor ez lessz a baj! Nekem a kx is ezt csinálta de mire rájöttem majdnem ki téptem a hajam meg 25 db ra szedtem a motort!
Köszönöm szépen!És a vízpumpa mindig működik vagy csak ha megyek a mocival?Álló helyben miért nem csinálja?
Helló nézd meg a vizpumpánál a szimeringet lehet hogy az át enged! Én már belefutottam 1 ilyenbe!
Sziasztok Apriliások!Az a problémám,hogy az af1 50 sintesimből állandóan eltűnik a víz.De csak ha megyek vele.Alapjáraton álló helyzetben nem!Ha megyek 1-2 kilómétert már utána kell önteni kb. 1-2 decit is.Mi lehet a baj?
Sziasztok!

Piaggio zip robogómból ki szeretném venni a fojtást, tud valaki eben segíteni, hogy hogyan kell?
Akkor még az lehet, hogy a nyomástartó (visszacsapó) szeleped nem zár. Úgy kell ellenőrizni hogy beiktatsz egy nyomásmérő órát, ráadod a gyújtást de nem indítasz, és 8,2-7,7bár között kell tartania a nyomást legalább 15percig! és 6nál nem mehet lejjebb 1órán át. ha van rendes műszer kicsit egyszerűbb!
na majd szét borítom az egész rendszert 7végén és átnézem, kösz a tippet!
Igen próbáltam már ugy is hogy levettem a tanksapkát de ugyan ezt a jelenséget tapasztaltam..........
Lélegzik rendesen a tankod?
Ha változik a nyomáspont, légmentes rendszerben,akkor a főfékhenger karmantyúja beteg! Fékhatás meg a tárcsa-betét viszonyától függhet!
Nézd meg az alapjárati keresztmetszete meg van é.
Nem te mondtad.......hanem csak én gondoltam így hogy az lehet rossz.........De most fogalmam sincs mi lehet vele....
Hmm, én azt mondtam volna hogy a pumpa rossz?! Nem hiszem....
annyi esze csak volt a kiscsávónak......
kösse össze a "relé" helyét egy dróttal
Ez nem lehetséges mivel a hibajelenség amit leírtam az miatt cseréltem benzinpumpát (kölcsönbe egy ismerőstől)! Ugyhogy valami más gond lehet nem a pumpa!
Úgy rémlik hogy van egy cső rajta, amin levegőt kap a tank. Ha ezt rosszul rakod vissza, vagy esetleg megtört(pl. odaszorítottad a vázhoz), akkor a kialakult vákum miatt nem tud eleget szívni a pumpa.
Ez "Mindig, minden körülmények között" ditech marad.....
A ledes index lámpában világító diódák LED-ek vannak ! Fordítsd meg a polaritást, cseréld fel a vezetékeket a lámpáknál és világítani fog !
üdvözletem emberek.
Tárcsafék esetében találkozott már olyan jelenséggel valaki hogy első nyomásra a fékpedál utjának a feléig bemegy , de ott szépen fog.
Viszont ha felpumpálom akkor a fék pedál útjának már az elejéig megy csak, tehát kb 1 centit ha le lehet nyomni a fékpedált, full kemény, ellenben semmi fékerő sincs.. ez mi a tököm lehet? Fordítva viselkedik mint a levegős rendszer általában hogy felpumpálás után fog.. ez viszont pont hogy felpumpálva szar..
jó eséllyel fordítva kötötted be a villogtatót, aztán némely típus ilyenkor eltávozok az örök vadászmezőkre
Vettem LED-es indexeket a mocihoz, és egy hozzávaló relét. Bekötöttem mindent, ahogy kell, nem működik. Az akksira ha rákötöm direktbe az indexeket, szép élesen égnek, tehát se az akksival, se az indexekkel nincs gond. Ahova kell kötni az indexeket, az összes kivezetésekből kijön az áram, ha az indexet oldalra húzom (tehát működnie kéne). Megmértem feszültségmérővel minden pontot, ahol kikell jönni az áramnak, és kijön mindenhol. A kapcsolók, az indexek, a relé, az akksi, minden műkdödik, de ha összekötök minden, mégsem megy az index :S
Valaki valami ötlet?
ha szívatóval olyan mint régen akkor valahol átmérő szűkülés van az lehet a benzincsapnál is