Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
A benzinpumpa problémát megoldottam............De most egy másik hiba jött elő mégpedig az hogy, elindítom a motort megyek vele 20-30 métert és ezután hirtelen leáll, újraindítom megint megy ugyan ennyit és leáll! Ez most miért lehet?
Még mindig Honda Dio. Kicseréltem a szimeringeket, illetve emeltem egyet a súbertűn. Így már tökéletesen üzemelt, nem fulladozott, nem akart leállni, azonnal reagált a gázra. Viszont utána már csak 45-ig gyorsult, ott visszalassult 20-ra. Felment 60-ig, majd megint vissza 20-ra, és innentől kezdve semmi ereje, alig bír megindulni, és 20-nál nem is megy többet. Megőrülök, most meg mi jött rá?!
Rugós és müködik rendesen!
melegen lesz csak kiégve. a tűszelep vége rugós és működik-e a rugó.
Megnéztem a szintet jónak tünik de kivettem a gyertyát és tiszta korom. Beleraktam másik gyertyát és az is kormos lett ! ilyenkor mi a terv
Köszi megnézem
benzin szintet nézd meg mert a szívató a csöbör aljáról veszi a benzint.
Már meleg a blokk mikor vissza tolom a szivatót és akkor hagyom hogy járjon 5-6 másodperc és meg áll! ismét inditok be röffen oda huzok neki (gyorsan v lassan) lehörög amikor megyek vele szivatóval veszi a lapot de visszatolom elindulokvele ledadog és utánna meg indul mint a távirat. megállok vele 5-6 min megint meg áll!
mikor tolod vissza a szívatót?/üzem melegre gondoltam/ mikor húzod a gázt?/előtte ment-e alapjáraton/ mikor érzed a leállást?/az alapjárati rendszer átvált a főfúvókára/
kipucoltam 2szer is darabokra szedtem nem azzal lehet a baj!vagy talán heger fejes lehet v nem tudom már pedig küzdök vele 1hete.
pucold ki a karbit.
Sziasztok segítség kellene van egy 4ütemü mocim és nem tudok vele meg birkózni mert ha be inditom akkor pöcc röff és ahogy vissza tolom a szivatót akkor pár másodperc és meg áll! Ujra inditok melegen oda huzok neki és ledadog ismét meg áll a karbi tiszta! Mi lehet a baj?Elöre is köszi
Sziasztok ETZ 150-nek a kuplung kinyomó rudazat(pálca) 2db rúdból+1gólyóból áll?a gólyónak a két rúd között kell lennie vagy a rúd és az állítócsavar között? vagy ha esetleg valakinek van róla robbantott rajza róla ossza meg velem. segítségeteket előre is köszönöm
Köszönöm a segítséget!
Egy nyomásmérő órát kötsz a benzincsőbe, a pumpa és az injektor közé. http://youtu.be/krkt6_BgvT8
Akkor ha sokat állt a karbit ki kéne úgy takarítani, hogy az alapjárati és hidegindító fúvókát alaposan ki tisztítani.
Ha van a közeledben autószerviz, ott meg tudják mérni. Az alatt nem mükszik a purget
Értem! És azt hogy tudom kimérni hogy nyom 8 bárt vagy nem?
Amotor egyben van nagyon.Évekig állt.Kb 3-4 lefulladás után frankó a motor.Olyan mintha nem kapna elég benzint.
A sík tolatyus karbival szerelt hidegben és hosszú állás után nehezen indul! De érdemes lenne kompresziot mérni benne!
Ne szedd szét mert ez egy nagynyomású pumpa, és soha többet nem lesz jó. Mérd k,i tud e 8bárt. Ha nem akkor sajnos kuka!
Sziasztok.Segítség kéne!Egy yamaha dt 125 r-em van hidegen nehezen indul .Szerintem a szivató nem frankó.Mi lehet még a baj?
valami ilyesmire gondoltam én is fokolótárcsám az nincs ugyan de tolómérővel megoldom másképpen köszi a segítséget.
kompresszió az van rendesen és szikra is a motor blokkja 100 % felújításon esett át egyébként. a blokk 100%-g mító blokk gyárilag ez van benne.
hétvégén kezdek majd hozzá majd megírom a fejleményeket köszi mégegyszer csaó
Kösz a választ!