Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Miért fulladozik a Honda Dio miután bemelegedett? Hidegen minden rendben, illetve rövidebb szakaszokon melegen is. De pár 100m után csak alapjárat van, és nehezen pörög fel, illetve csak hörög, és nagyobb gázadásra inkább lefullad, viszont pöccre indul. Karburátor tiszta, ahogyan a légszűrő is, és a kipufogó is. Benzin van a karburátorban, de mégis fehéres a gyertya, tehát keveset kap (hidegen még rajta van az automata szívató, így akkor nincs gond). Amikor megy, akkor is fehéres a füstje. Nagyon gyanakszom valamelyik főtengely szimeringre... Szerintetek?
mit jelent az hogy berágódhat?légteleníteni hogyan kell járó motornál vagy anélkül is lehet?
300V nálunk jelenleg nincs akciósan, ennek a 4 literes ára 10W40 esetében 23.500.- Ft, 15W50 esetében 25.500.- Ft. Ha nem eszi az olajat akkor is inkább a 15W50-et javasolom a magasabb hőtűrés miatt. Annyit tudok szépíteni az árán, hogy ingyen lecseréljük
A KTM is mindig a 300v factory-t kapta. Annak mennyi az ára ha ezt leirnád megköszönném. Köszi elöre is. Akkor abbol is az kellene amit ebbe a motorba ajánlasz de csak a 300v ..
Na várj nem eszi az enyém az olajat ! Ezt nem mondtam esetleg arra értetted ha hidegen belehuzok a gázba akkor ha visszaesik a fordulat akkor hidegben látni némi kék párát de melegen semmi és az olajszint annyi amennyi olajcserénél,azota 4600km-et mentem vele. Vagy nem értem haveromé is ugyanezt csinálja hidegen .....
......amúgy megvettem volna bárkiét, de igazából nem volt tervbe véve még csak épp benéztem, megláttam és annyi...
A 300V 4T Factory Line az egy versenyolaj. Létezik belőle 5W30, 5W40, 10W40 és 15W50. Ez egy fullszintetikus olaj. A tiédbe, mivel kissé eszi sz olajat nem célszerű ezt beleönteni. Az 5100 4T félszintetikus. A 10W50 egy kicsit sűrűbb, hogy magasabb hőfokon is megtarthassa a tulajdonságait. Én ezt javaslom beleönteni, de mindenkinek megvan a saját véleménye, nem akarok vitatkozni azon, hogy mi a jó olaj és mi nem. A kérdésedre válaszolva a Motul 5100 4T 10W50 4 literes kanna ára 11.600.- Ft, ha elviszed, olajcsere esetén 270.- Ft/dl. Itt tudsz árajánlatot kérni.
Azt mondják 300vfactory-line ti mit mondtok?
Értem 10w50 jobb mint a 10w40 bele? MErt én crossoztam elötte KTMel abba 10w40et nyomtuk mert higabb ... Milyen árat tudnál mondani?
vedd elő a szervizkönyvét és le van írva benne a minőség a márkát pedig álmodd meg hozzá. hülye japán mérnök éveket elbaszott az életéből mire megmondta neked hogy mi a jó én nem kezdeném kitalálni újra hogy mi is a frankó.
Ha már szóbahoztad a Motult, az 5100 4T 10W50 biztos, hogy jó bele.
Van egy akciónk 10W40-es Motulra, de a 10W50-est is jó áron tudjuk adni...
Szia! Az olajakat olvasom akkor most milyen olaj a legjobb a cbr-be ? Mondtak itt fucs-silkolene,motul 10w50 stb
Sziasztok!

Nem tudna valaki abban segíteni, hogy honnan lehet letölteni ingyen szervízkönyveket? Mert amiket eddig használtam, már nem működnek. Most per pillanat egy 2003-as Harley Davidson Fatboy-hoz keresek leírást.
Köszönöm!
Szia!
Egy kompresszió mérés megmutatja, hogy gyűrűkopásról van-e szó? Ha szerencséd van, akkor csak szelepszár szimering. Pályázáskor nagy hőterhelés éri a szimeringeket és ettől bekeményedhetnek... Valamint az is számít, hogy milyen olaj van a motorban. Javaslom, hogy eszedbe se jusson a 0W-s, tölts 10W50-es olajat bele. Remélem tudtam segíteni.
Sanyi az enyém eladó és garantálom a km-t. Miért nem szóltál hamarabb?
Lehet enyém garantált 41000 km.
Hali mtx c hez keresnek oldal plexit nem tudtok ajanlani valamit. ja es a tel elejen csak ugy lealt tolem es nem akar begyulni mi lehet a baja benzint kap szikrat kap passz nem tudom kosz
mechanikailag nem szoktak meghibásodni maguk a szivattyúk, a bovden vagy a meghajtása előbb szakad/törik. Viszont ha kenés nélkül megy, berágódhat, ezt érdemes ellenőrizni, nameg légteleníteni felrakás után.
azzal ilyesztgetnek hogyha az olajszivattyú netalán megáll a motoromnak vége ezért jobb ha keveréket használok.ennek ellenére én ráraktam a szivattyút ahogy mondtad nem hallgattam senkire neked erről mi a véleményed?szerintem is ha egyszer rátesznek valamit gyárilag az a jó különben nem raknák rá szerintem.az enyémen gyári mikuni van mennyire megbízhatóak ezek?
Ejha! Köszönöm a rengeteg hasznos tippet, és tanácsot! Remélem tényleg csak az utóbbi lesz, mert akkor ez amúgyis mindenféleképpen cserés lett volna!
Na Én is nemrég vettem egy ezredest. A füstökröl annyit,hogy ezt az unokatesomtol vettem tuti 24ezer van benne,ha hidegen állok ki vele véletlen belenyulok a gázba akkor lehet kidob némi kék párát de ha rajta az automata szivato akkor ez természetes ,de csak akkor "pengesd" ha üzemmeleg ha már dadog és 1,5 a z alapjárat. Na akkor ba..tasd akkor nem szabad füstölni ha meleg...
Olvass utána, a rendes indítás, beindítani aztán ha már nem rángat szépen elindulni vele. Mikor elérte a kellő hőfokot , akkortól lehet pörgetni. Üresben állóhelyzetben nem ajánlatos . Nekem azt mondta az oktatóm: "akinek ideges a csuklója ne a gázt rángassa , hanem a farkát!" Ha a füstölés csak ráhúzott gáznál és hidegen van, akkor nincs baj !
Azért hidegen ne "pengesd" ha lehet mert akkor nem csoda ha kitol némi olajat...
Értem. De többen azt mondják,hogy szivatonál amig nem üzemmeleg addig ha odavered neki akkor nyomhat pici kék gözt na mindegy . Csak meglepödtem ,a haveromén mert az füstöl. Az enyémen meg csak idegeskedtem,hogy hidegen pengetésnél picit löki. Nem igazán érdekel másé az érdekel ,hogy az enyémnek csak nem lesz baja? Nyugtasson már meg valaki!
Azért, mert a szivatót addig kell, és szabad rajta hagyni, míg a motor nem dadog. Ha tovább hagyod, pl.míg 60 fokos lesz a víz , akkor a szükségesnél dúsabb keverék lemossa az olajat a hengerfalról , és jóval nagyobb kopás lép fel .