A 10w-s olajat minusz 20 alatt is használhatod, a 15w-st csak minusz 20-ig. Tehát a 15ös vastagabb olaj. Én is repsolt használok a gixerbe, 9800pénz a 5w40-es szintetikus a Unixnál kedvezménnyel.
Norbi20 A gyertyakulcs 16,18 vagy 21-es lehet. Nekem a légolajos gixerbe 18-as kell, de le kellett esztergálni a falvastagságát 1 mm-re különben nem lehetett használni.
Szia Yamahadt80, megjöttem. Az5,5-ös kompresszio nagyon-nagyon kevés. Nem tudom mennyi a gyári értéked de nem hiszem hogy 16 alatt lenne. A tiz alatti kompresszio egy pörgös motornál már hurka. Ez valszeg motorgenerál. Vedd le a hengerfejet nézzed meg mekkora válla van a hengernek. Ha nincs nagy válla akkor huzzad le a hengert és nézzed meg a gyürüket. El van-e törve, vagy esetleg ha jo kis olcso mol2t olajat használsz hogy annyira ráégett a dugattyura hogy a gyürü be van szorulva a dugattyuba. Ha akkora válla van hogy furni kell, akkor cserélj csapágyakat és szimmeringet is!
Helló Van egy malaguti f 12-esem és hiába csavarom kijjebb az alapjárati csavart ugyanolyan magas marad az alapjárat csak ha a levegő állító csavart beljebbtekerem akkor pont jó az alapjárat de nehezen indul! Lehet hogy nagyobb főfúvóka kéne bele?
Segítsetek!
telszkóp szimeringet szeretnék cserélni a kawasaki kx em ben...
De nem tudom sehogy széthúzni, azt halottam valami célszerszám kell hozzá... vagy kézzel is szétlehet?
ja és még annyi hogy van rajta szivato, de valami elektromos automata szar, a vezetékben nincsen semmi feszültség ,szerintem nem is működik . mit lehetne vele csinálni?
hello mindekninek!
segitséget szeretnék kérni, van egy suzuki sephia zz robogom. 70pollini henger van benne. az utóbbi idoben nem akar beindulni +normálisan menni. a dugoban kb 1300 km van. variátorszijat +görgőket a múlt héten cseréltünk. a karbit már elég sokszor szétszedtük kitakaritottuk, ill amig még beindult próbáltuk beállitani az üzemanyagtűt. de igazábol valami nem volt jó vele.a levegőszürő tiszta , a kipufogot is megprobáltuk kitisztitani .
szerintem szimmeringes lehet, nincs elősűrités és ezért nem indulhat.csak igazából nem tudjuk hogy hogy vam felépitve, és nem akarjuk igy szétszedni.
ha valaki tudna egy műszaki rajzot küldeni, vagy egy szervizkönyvet, vagy valami tippet adni akkor azt megköszönném!
na hello megmértem a kompressziót és csak 5,5 bar volt ! az egy kicsit kevés nem ? mennyi lenne az ideális ?az uszószint az meg szerintem jó volt.esetleg a gyujtást hogy lehet ellenörizni hogy jol van beállitva- e?
A gépkönyved leirja hány milliméterre kell lennie az uszok közötti réznyelvnek a tüszeleptöl. Ha nem tudodaz értéket, én azt szoktam, egyenesen állitom a mocit (valaki tartja) beinditom, járatom fél percig, és anélkül hogy megdönteném ovatosan leveszem a karbit, leveszem az uszoházat és szemrevételezem az uszoházban lévö benyo szintjét. Ha a tulfolyot eléri nagyon magas kicsit visszaveszek belöle. De fontos hogy kitakaritsad az egész procedura elött a tüszelepet, mert ha kopott, vagy valami kosz, festék darab van a kupnál nem kapsz helyes értéket, mert akkor nem tud zárni, szivárog. Ezt ugy lehet ellenörizni a tüszelepet ujjal feltolod és belefujsz a benzincsöbe ha nem jön a levegö akkor jol zár a szelep.
Az alsó inkább benya leeresztőcsőnek tünik, a felső viszont egyértelműen a szívócsőbe megy tehát vákumcső, (vagy olajozó) lehet. Ez inkább szegényíti a keveréket (fals levegő) tehát ettől nem fog melegen leállni. Próbáld meg bedugni, mit csinál a gép tőle?
Egy jobb képen talán jobban látszana, mi is lehet ez. A benzincsapod nem vákumos?
sziasztok!
Égető szükségem lenne egy dobfékes 18"-os mtx hátsófelnire... mert kerestem égen földön mindenhol de sehol nem találtam akinek esetleg lenne egy fölösleges jó állapotú felnije kérem írjon nekem a ladagero@hotmail.com e-mail címre előre is nagyon köszönöm
Sziasztok!
Égető szükségem lenne egy dobfékes 18"-os mtx hátsófelnire... mert kerestem égen földön mindenhol de sehol nem találtam akinek esetleg lenne egy fölösleges jó állapotú felnije kérem írjon nekem a ladagero@hotmail.com e-mail címre előre is nagyon köszönöm
Hali YAMAHADT80. Tehát, ha hudegen indul melegen nem akkor nem kompresszio a gond. A gyertya sötét, vagy világosbarna? Bár ha huzod neki akkor mindegy. Én innen arra gyanakszom hogy magas az uszoszinted és tulfolyik a karburátorod. Vedd le a karbit takaritsad ki. Vedd ki a tüszelepet tisztitsad ki és nézzed meg nincs-e megkopva (egyenletes-e a kup). Állitsad be az uszoszintet! Ha magas az uszoszint vagy nem zár a tüszelep és tulfolyik a karbid, akkor nem indul melegen és nincs alapjáratod se. Ha ezeket megcsináltad irj hogy viselkedik a mocc.
amugy nekem ugyan ilyen bajkom volt az enyémmel...
hidegen néha beindult..de melegen soha...csak szivatóval az ezredik rugásra kb..ezt két hétig csinálta...aztán a gyertya átjukasztotta a dugómat...
HELLO
hát a alajárat sincs nem tom miért.
a gyertya az nem régi kb 500 kmment és szerintem jó a szine is,olyan barnás szine van.füstölni csak hidegen füstöl 1 kicsit ,de ha bemelegszik akkor már alacsony fordulatonsem és magson sem füstöl.külön olajzású.a karbi nem tom mikor lett kitakaritva mert nemrég vettem.a szivató is mködik.hidegen még ugy ahogy beindül de akkor se mindig,melegen meg szinte soha.amúgy aksis,de nincs benne.eddig minden faszán müködött de amiota hazajöttem vele a balcsirol azóta csinálja ezeket!
tudja vki h mi a külömbség a 10W40-es és a 15 W40-es között
repsol mind a kettó de neten csak az előbbiról találok leírást
Segítsetek!
De nem tudom sehogy széthúzni, azt halottam valami célszerszám kell hozzá... vagy kézzel is szétlehet?
segitséget szeretnék kérni, van egy suzuki sephia zz robogom. 70pollini henger van benne. az utóbbi idoben nem akar beindulni +normálisan menni. a dugoban kb 1300 km van. variátorszijat +görgőket a múlt héten cseréltünk. a karbit már elég sokszor szétszedtük kitakaritottuk, ill amig még beindult próbáltuk beállitani az üzemanyagtűt. de igazábol valami nem volt jó vele.a levegőszürő tiszta , a kipufogot is megprobáltuk kitisztitani .
szerintem szimmeringes lehet, nincs elősűrités és ezért nem indulhat.csak igazából nem tudjuk hogy hogy vam felépitve, és nem akarjuk igy szétszedni.
ha valaki tudna egy műszaki rajzot küldeni, vagy egy szervizkönyvet, vagy valami tippet adni akkor azt megköszönném!
Az alsó inkább benya leeresztőcsőnek tünik, a felső viszont egyértelműen a szívócsőbe megy tehát vákumcső, (vagy olajozó) lehet. Ez inkább szegényíti a keveréket (fals levegő) tehát ettől nem fog melegen leállni. Próbáld meg bedugni, mit csinál a gép tőle?
Egy jobb képen talán jobban látszana, mi is lehet ez. A benzincsapod nem vákumos?
Égető szükségem lenne egy dobfékes 18"-os mtx hátsófelnire... mert kerestem égen földön mindenhol de sehol nem találtam akinek esetleg lenne egy fölösleges jó állapotú felnije kérem írjon nekem a ladagero@hotmail.com e-mail címre előre is nagyon köszönöm
Égető szükségem lenne egy dobfékes 18"-os mtx hátsófelnire... mert kerestem égen földön mindenhol de sehol nem találtam akinek esetleg lenne egy fölösleges jó állapotú felnije kérem írjon nekem a ladagero@hotmail.com e-mail címre előre is nagyon köszönöm
és utánna jó lett?
beindult mindig ?
hidegen néha beindult..de melegen soha...csak szivatóval az ezredik rugásra kb..ezt két hétig csinálta...aztán a gyertya átjukasztotta a dugómat...
hát a alajárat sincs nem tom miért.
a gyertya az nem régi kb 500 kmment és szerintem jó a szine is,olyan barnás szine van.füstölni csak hidegen füstöl 1 kicsit ,de ha bemelegszik akkor már alacsony fordulatonsem és magson sem füstöl.külön olajzású.a karbi nem tom mikor lett kitakaritva mert nemrég vettem.a szivató is mködik.hidegen még ugy ahogy beindül de akkor se mindig,melegen meg szinte soha.amúgy aksis,de nincs benne.eddig minden faszán müködött de amiota hazajöttem vele a balcsirol azóta csinálja ezeket!