Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

piHoO!

Ügy tünik, mintha kiürülne sz úszóházad, aztán mikor feltöltődik, akkor újra megy egy darabig. Meg kéne nézni a benzincsaptól jön-e elég benya.
valaki letudná nekem irni kicsit részletesen hogyan lehetne első forditott teloban szimeringet cserélni?csak mert nem nagyon vinném el a szerelőhöz mert elég drága.
Hello all.
Nsr 125 tipusu motorom van, hűtéssel vannak problémáim 2kérdésem lenne:
1.Most vettem bele termosztátot és mégsem melegszik fel a hőfokmérő feléig sem(csak most hogy a hűtő egyrészét letakartam) Ez mitöl lehet?(De azt a kis "üzemihőfokot" hamar eléri)
2. Ha gyorsan megyek(130felett) rohamosan elkezd lefelé hülni(pedig 1része levan takarva a hűtőnek)
És megint melegithetem
yamaha aerox 100 tuningolas vagja valaki ?
jolenne
Hellosztok, Olyan problémám van, hogy a motor megy egyszercsak lefullad és halhatóan nem kap benzint..
egy 20 rugás után beindul megy egy ideig és ugyanez...porlaszto eldugult? vagy katalizátor gondja lehet?
Akkor marad a telefon .
Én mindig a telefont használom !
Az működik .
valaki képben van aról hogy milyen blokkot lehetne tenni egy dt80lc2-be?
valami új mostani gyártású blokk érdekelne
akár 50ccm is elég lenne de jobb lenne nagyobb
az nem jelent jót!
ennyi holtjáték szerintem sok. nekem is volt ilyen gépem, szerintem csere lesz belőle, mert előbb utóbb nagy kárt csinálhat
Sziasztok!

Van egy yz-125-öm és nem egészen értem az első fék légtelenítését.
Tudna nekem valaki segíteni hogy hogyan csináljam?
Van esetleg valami fortélya?
előre is kösz

ui.: Fontos lenne
hali!

a kuplungkosaram (amin a fogaskoszorú van) tengelyirányban mozog kb 2 millimétert
szerintetek ez természetes? ilyennek kell lenni?
ami a vízpumpát hajtja az is billeg össze-vissza
ezekkel mit lehet tenni? dt80 a gép
köszi!
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy merre találhatok gépkönyvet Piaggio-hoz?
Előre is köszi.
Hali!
Kéne egy jó műhely Debrecen környékén,aki fékpadon összehangolja az elektronikámat a sportdobbal!Előre is kösz!
ya ya ...
kiegyenlítő tengely ....
egyébként honda crm blokk ...
hogy állítsam vissza ?

a hajtókar alsó holtpontja után induljon lefelé ?
(gondolom ha a robbanás tolja lefelé a dugót akkor nem kell plussz lendület....)
vagy nem jól gondolom ?


elöre is kösz ...
van ennek a zolimotoros embernek mail címe?
mert ami van az oldalon az nem jó, visszaírt a démon
Troják Zoltán , Csetényben . Őt kérdezd meg bíztosan segít , ha kell . www.zolimotor.uw.hu
Akkor valószínű , hogy volt tömítés . Próbálj szerezni egy mikrofilmet ( parts list )a típusról , abban az utolsó csavarig megtalálsz mindent gyári azonosítóval .
aya!
nem ismerem a tipust, de a leírás alapján kiegyenlítőtengely lehet.
A hidrotőke a szelepvezérlésnél van a szelephézag kiküszöbölésére.
itt sima csavarokkal van felerősítve, a csőben van egy kicsi váll ami belecsúszik a henger kipufogótorkába, nem pontos az illesztés de majdnem....
Karburátor tűszelepe nem zár , vagy az úszó lyukas ( szerintem ) .
Azoknál az enduroknál ahol a rezonátort rugók rögzítik a hengerhez , nem igazán raknak tömítést .
www.zolimotor. uw.hu
Troják Zoltán ,CSETÉNY ,
Szia !
Szereld ki a kereket , üsd ki a csapágyakat , és olvasd le mi van ráírva .
A csapágyon ne sporolj , nem éri meg . Ha széttört a csapágy , akkor gáz van . Ellenörizd le , hogy a csapágyakközötti távtartó , ami a kerékagyban középpen van , nem sérült-e meg . Ha igen csináltass újat , vagy vegyél gyárit ( TSR-hez talán még lehet kepni a suzukinál ) , mert különben hamar tönkre fog menni az új csapágy is . Ha megforgott a csapágyfészekben , hézagoló lemezzel próbáld összerakni . Mindenképp rs csapágyat rakj bele ( mind két oldalán müanyag porvédős ). Kivül a pórvédőket is cseréld ki .
hi szerintetek kell tömítés a kipufogócső és a henger közé?
most szedtem le festeni de semmi nem volt
ennek így kell lenni? YAMAHA DT 80LC2
köszI!
Sziasztok!

Nem tud valaki egy címet vagy telefonszámot, hogy hol lehet szerezni Aprilia ETX350-hez tankot, fejidomot, oldalidomokat, stb...
Szinte sehol nem lehet kapni!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Kerry!
hi ....
egy kis segítség kellene ....
a minap széthuztam egy honda crm blokkot, s volt a blokkban keresztben egy átmenő tengely, a két végén egy egymáshoz képest szimetrikusan elhelyezkedő "féltárcsa" . ezt közvetlenül a főtengely hajtotta . kérdésem a köv.:
mi ennek a szerepe ? (hidrotőke ?)
hol tudok utánnanézni , hogy milyen állásba kellvisszaállítani ? van erre gyári adat ?stb...
válaszokat előre is kösz ....