Nem biztos hogy van tágulásitartály a te bringádon. Ha van akkor a hütöböl 1 vékony csövecske vezet valhova egy tartályba, ami a legmagasabb pontja a rendszernek. Ha van ilyen, akkor annak a sapkája a ludas. Azt nézzed meg hol jön ki a hütöfolyadék ha felforr a rendszer, ott ahol kijön találsz zárosapkát, sapkán találsz szelepet azt nézzed+, illetve cseréld le. Irj mire jutottál! Este 7 körül leszek megint gépnél.
DR600 hoz segítség kellene. Szerintetek a Fesz szabályzó hoz a generátotrtól beérkező 3 sárga vezetéken a testhez képest egyenként hány voltot kéne mérnem nagyságrendekben mert én 5 öt mértem . A problem az hogy nincs aksi töltés a fesz szabályzóból nem jön ki semmi feszültség ,ezért kicseréltem másikra de semmi,de azt mondták hogy az 5 volt kevés akkor meg a tekercs sorom lehet szar? Az is érdekes számomra hogy nincs aksi nélkül világítás mert pl DT-n van
Hali lc4ktm. A tágulási tartály, vagy a hütö sapkájában a szelep a szar. Ezek a rendszerek tulnyomáson (0.5-1.5 bar.) dolgoznak és nyomás alatt a viz nem 100 hanem 120 fokon forr! A venti gomba 98-100 fokon fog kapcsolni. Ha rossz a szelep a sapkában, nincs tulnyomás a rendszerben és a viz már forr de a ventilátor nem kapcsol (ez az autoknál is igy van) javaslat: nézzed meg a szelepet meg a gumitömitéseket a sapkában ami rossz csere.
Hali ETXTuareg. Ne rezegj semmi gáz nincs. Kerepestarcsán a rendörség mögött van esztergályos ember. Stikába nyomatja, de jol dolgozik. Nekem is csinált hasonlot pár ezer forintért, joghoz, meg régi vespához. Elviszed hozzá az öntvényt, ütökéssel kiszedi és csinál egy uj perselyt amibe tudsz csapágyat rakni. Küld az emilemre telszámodat, felhivlak holnap délelött és megadom a telefonszámát, mert odatalálok de nem tudom az utca nevét meg a házszámot. Kell a régicsapágy is a méretezés miatt.
Hali.
Szevasztok arra lennék kiváncsi, hogy a CBF600-ba befér-e 180-as gumi hátra. Ha valaki tud vagy már probálta vagy láttot már benne az segitsen. Előreis köszönöm. Ui:Sok kanyart minden motorosnak.
Egy pár ilyenhez már volt szerencsém, vagy keresel egy jó esztergályost akinek van CNC gépe vagy veszel egy másik fogatyus házat, ezzel mást nem tudsz csinálni!
Haller!
ktm lc4, 1henger4ütem,valaki segitsen.::))) de tényleg szar a hütés. azt hittem rossz a gomba mert nem kapcsolta a ventillátort de vettem egy ujat ez sem kapcsolja.termosztát jó minden jó mégsem jó.a kijelzőn 4csikot eléri már nagyon meleg szerintem kapcsolni kéne,5.csiknál már forr a viz a hütőben és a gomba még mindig nem kapcsol igaz 98fokos de a viz 100-on forr.a rendszer nem levegős.az meg nem létezik hogy mint 2 gomba szar. edényben is próbáltam forraltam vizet benne hagytam állni átmelegedett és nem kapcsolt.öngyüjtóval kapcsol,de úgy még az origi shampion is kapcsol,szerintem 98-nál kéne,nem 600-nál.de ha nem a gomba akkor mi lehet? segííjjetek köszönöm !
Sziasztok a sogorom akar venni egy hyusong gtr650r-t valakinek lenne tapasztalata pl:leszakad e a hengerfej egy kövérebb gáznál vagy ilyesmi.
Be van vadulva ugyhogy segitsetek mert én se jot se rosszat nem hallotam rola
Sziasztok Vettem 1 kava kdx 125-ös mocit és szétszedtem a blokkot, mert fötengejcsapágy hangja volt. És végül kiderült hogy a csapágynak nemsok baja van, hanem a háznak én ilyet még nem láttam egy kölün perselybe van a csapágy és ez a persely mozog és ezért lóg a fötengej
Hüüüü, dögös a bringa! De sokkal fiatalabb mint az enyém. Ha valami gond lenne a kuplunggal, eresz meg 1 ilyen 18 karátos mosolyt a szerelödre is és szerintem fizetni is fog hogy ö csinálhassa a moccod. Ha máskor kell esetleg segitség vagy ellenállhatatlan vágyet érzel hogy kiprobálj 1 légolajost is, a 750-es gixxer topicon megtalálsz, vagy az adatlapomon van emilcim, arra irhatsz. Hali.
Emlékeim szerint vmi pesti Suzuki kereskedésnél olvastam hivatalos visszafojtásról,talán Black,Amargo, Hollós vagy Motorrad. Nem akarok hülyeségeket írni,de most ezek a nevek ugrottak be,régen egy Revü-ben olvastam.De az biztos,hogy nem olcsó mulatság és,ha anyagi gondok miatt nem csinálsz korlátlant akkor ez nem a jó megoldás.
Hy! http://www.alphatechnik.de/. Nem olcsó dolog ez mert meg kell venni a butító készletet ha van és akkor lehet egy újra műszakiztatás, eredetvizsga, szakértőhöz vinni, új forgalmi, törzskönyv, reg. adó. Inkább tegyed le nagy A-ra.
Helló!
Kezdő motoros vagyok, ezért szeretnék tanácsot kérni.
Lenne egy olyan gondom hogy egy Kawasaki zxr 400-as motorom lenne, de sajna csak a-korl. jogsim van.
Le lehet úgy fojtani a motort, hogy megfeleljen a jogsinak, ha igen tudja valaki hol csinálnak ilyet?
Akarok majd váltani nagyobb jogsira, de most nagyon anyagi probléma van, és a fojtás jó lenne ha összejönne.Előlre is köszönöm a válaszokat.
Szasz Pufika. A Nagyvasat már irtam, azt tudod. Én speciel a Ricsihez járok a bontoba ha alkatrész kell a gixxeremhez, a 18.kerben van, a telszáma:06-70-5850436. A gumikat is nála szoktam venni. Nagy gixxer fan és tudd adni tippeket ha valami nemlétezö dolog kell. Szüröket a Filtercenterböl veszem, 1 nap alatt meghozzák, ha nincs raktáron, az olajszürö 1200-1500 a levegöszürö 5000-6000Ft között szokott lenni. Olajat Repsolt használok, a Unixnál kisirtam kedvezményt, (de ha van autoszerelö ismerösöd beszélj vele mert nekik 25% angedményük van, vagy ha kell segitek én is ha emilemre irsz) az 5 liter (4+1liter) 10w40-es szintetikust most 9000 párszázért vettem náluk. Fékbetéteket Kerepestarcsán vettem, az elején van valami Suzuki motorkereskedés + szerviz.4000/garnitura volt az ára, ez még tavaly volt. Ezek a kopo cuccok, ha valmi más kell utána nézek a neten, ár arány! És érdeklödök a Suzuki topicon.Ja és szigoruan magamnak javitom a bringát!
Kitölthetnéd az adatlapod hogy lássuk a bringád + hogy helyileg merre vagy, mert hiába adok Budapesti cimeket, ha Szabolcsban laksz.
Széles, napfényes utat és olcso benzint!
vagy bontó ahol lehetne venni elöre is köszi
dersey