Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Vettem egy új láncot, lánckereket, D.I.D. gyártmány. A régi láncom végtelenített volt, a csomagban viszont csak patentszem van. Mi ilyenkor a teendő? el lehet nittelni a patentszem végét? Tud vki segíteni?
csáó

hát sajna nem a szivatót hagytam rajta diamoto
valami más ötlet... előre is köcc
Helo!
"93-as vagy "94-es 125 ös Tzr-hez tud vki eladó dolgokat?
Sziasztok!
Vettem egy új láncot, lánckereket, D.I.D. gyártmány. A régi láncom végtelenített volt, a csomagban viszont csak patentszem van. Mi ilyenkor a teendő? el lehet nittelni a patentszem végét?email@sportmotor.hu Tud vki segíteni?
Hy!
Lehet rajta hagytad a szivatót.
Szia Tiborg!
Nem látom égettnek a betétet, könnyű csiszolni is. Egyébként zöldesszürke árnyalatú az anyag.
Természetesen az első a fő féék, de erős fékezéshez jobb 2, mint csak 1 (pláne csoppernél), és megálláskor meg célszerűbb a hátsó.
Holtjáték van, előbb-utóbb csere lesz, de előbb el kéne koptatni ezt!
Sziasztok!Honda cb1 400-hoz külső ac pumpát nem tudtok?Sürgős!
találtam egy régi membrán setet és vannak rajta számomra ismertelne dologok mi lehet az a plusz cső a teletején? az oldalán meg elvileg lehet rajta valmit álltiani de szt se értem
sziasztok
olyan problémám lenne cagiva mito 125- gyári állapotú gépem van. ha felmelegszik a motor elkezd a fordulatszám emelkedni kb 6ezer-ig semmi beavatkozás nélkül (üresben van) és csak ott pörög a motor... mi lehet a probléma tanácsotokat várom előre is köszi mindenkinek
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy Suzuki TSR-em, és fogalmam sincs,hogy hány bárnak kéne lenni a kerekekbe, elöl 2,75-21 45F Dunlop Trilmax D604F , hátul 4,1-18 59P Dunlop Trilmax D604 van.A másik, hogy szerintem van még benne folytás,mert nem igazán megy,ha netán tudja valaki,hogy ezekbe a gépekbe hol vannak folytások ,és hogy ,hogy lehet kiszedni,az írja meg nekem légyszi. A marotiba néztem de sajna nincs könyvük.Segítségeteket előre is köszönöm!
Köszi Kóka Gábor.
Közben megoldodott.
az a baj h már máshova furtuk a lyukat és igy nem stimmel az a vaslemez alatta, az eltérés kb 1 cm! reménykedem benne h nem fog zavarni az az 1 cm! ha meg igen akkor megveszem az eredetit mindenböl!
A vasnak kell stimmelni, különben az 1-ik lábad máshol lesz mint a másik. Ez elég zavaró tud lenni. Fúrd át a lyukat a megfelelő pozícióba. Amúgy csak simán a 4-es vaslemez is megtartja a lábadat, ha nem ugrálsz rajta. Első pillanatban elszokott az a szem pattanni.
én egy kicsit gondban vagyok, elestem a motorommal (250es bandit) és a jobb lábtartónál a fékkonzol vagy mi a rák ott tört el ahol a lábtartó van, utána meghegesztettük, furtunk rá egy lyukat csak nem lett jó mert mögötte van egy vas darab aminek szinten passzolnia kell ehhez! haverom azt mondta azt is szabjuk át és akkor jó lesz. félek h nem lesz kényelmes igy a motor vagy stb stb. vkinek van vmi 5lete, hogy mit csináljak, vegyek e uj konzolt meg mindent vagy próbáljam meg igy megcsinalni?
Fentröl indul
először néz meg a tanksapkád szelel-e
majd a benzincsap
végül a porlasztó eldugulhatott
Törökbálint
Redbarron
van mindenük
Szia Lapar.
Nem égett meg valamikor a ferodol? Ha fel van keményedve akkor szokott ilyet csinálni. Én azt javaslom rakass rá puhább ferodolt. Általában 600Ft/betét áron szokták csinálni a fékesek, asszem a rozsaszinü a legpuhább, de ebben nem vagyok biztos. Ja és használd az elsőféket sokkal erőteljesebben, az készült igazán a motor lassitására, ha nem jol használod akkor a hátson felüvegesedhet a ferodol.
És nézzed meg hogy ne legyen ráállitva a hátso fék, legyen holtjátéka, ne érjen hozzá a fékdobhoz. Diohéjban ennyi
hjajj értem köszi! hihetetlen hogy nem találok rá gumit ami jó lenne! Csak pályagumit tudnának adni az üzletben, de az nekem nem kell! azzal nem tudok mit kezdeni az enduro pályákon!
hy.robbantott rajzokat keresek 94es rs50hez.ha valakinek van,ossza mar meg velem legyszi.kosz
Sziasztok !

Segítség kellene Honda vt 250 (Spada) szereléséhez....első lámpatartó konzollal kapcsolatos.
Aki tud kérem segíjjen nekem
MSN : tokei-ihto@freemail.hu
e-mail : tokei-ihto@freemail.hu
motoron még nem cseréltem, de régen egyszer a zsigulira kaptam olyan fékpofákat ami visított
mindent kipróbáltunk felét már lecsiszoltuk de akkor is visított
csere lett belőle
A 4,6 nem coll? Ha beszorzod 25,4-el az is 116-ra jön ki,ami reális,de neked ugyancsak széles
Heló mindenkinek! Szeretnék egy kis segítséget! Van egy Yamaha dt 50-em, és azon egy 120/90/17-es gumi van hátul (enduro) De ez iszonyú vastag rá! Szeretnék rá egy vékonyabb Enduro vagy krossz gumit rá! De csak ilyet találtam----Kenda K270 4.60-17 4PR. Ez Rámenne?köszi elöre is!
nem ismerem ugyan, amit írsz, de a teflonszalag szinte csodákat tesz, és bármilyen finom menetre tudod tenni.
Mondjatok valami okosságot hátsó dobfék nyüszítés mentesítésére.
Az már megy, hogy szétszerel, denaturált szeszszel megtakarít, csiszolópapír, összeszerel, és jó, de unom, hogy ezt minden 3-400 km után újra kell.
Esetleg féktisztító csodaspray jobb?