Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pufi vagyok,köszi az infot a kuplunggal kapcsolatban.tudnátok még ajánlani suzukihoz alkatrészboltot,ahol nem csak gyári cucc van?köszike.
előre is köszi!
mert ha nincs nagy baja nem szedném a blokkot szét
mert ha már szét van dobva akkor cserélek mindent benne az meg nem kicsi lé lenne
de ha evvel a hibával elmegy még akkor nyúznám egy darabig még
csak attól félek nehogy valamit eltörjek benne
Hello!

Köszönöm a válaszokat.Csak azért érdekel annyira mert nézegettem a hirdetéseket és 2004, 2005-ös motorok már teljesen fel vannak újítva és ez egy kicsit megijesztett, azt hittem hogy a 4üteműek tovább birják...Majd 1-2 év mulva szeretnék egyet venni.
Üdv
Hy!
Kérdezz meg egy boltot, ahol árulnak hozzá alkatrészt, hogy mi mennyi! Teljes mértékben használatfüggő, hogy milyen gyakran kell felújítani, de majd úgyis érzed mikor jött el az ideje.
Hy!
Ezt így látatlanba nem tudom meg mondani. Szerintem keres egy jó szerelőt ő majd meg mondja mi a baja. De még beszélek egyik haverommal neki is ilyen motorja van megkérdezem, hogy szerinte mi lehet a baja.
használattól függ
Hali!

Gondolod, hogy ez felmegy a Hornet 900-ra is?

Köszi: Szabolcs
Hello!

Egykis segítséget szeretnék kérni. Arra lennék kíváncsi hogy egy 250-es 4ütemű crossmotor felújítása(dugó, gyűrű,csapszeg,tűgörgő,szelepek, stb...) kb mennyi lenne és milyen gyakorisággal kell ezt elkövetni (egy héten egyszer látna crosspályát, hetente egyszer-kétszer pedig endurozni használnám)?
Választ előre is köszönöm!
Üdv
10w40 félszintetikus van benne most cseréltem
10w30at ír a könyve de épp nem kaptam a környéken
de előtte is ilyen volt a működése
az érdekelne kb mi lehet a hiba
meg egy kicsit sivítós kerepelős a hangja
Hy!
Cserélj benne olajt. Meg akkor már nézd is meg, hogy minden rendben van-e!
hali!
van egy dt80as yamahám
szerintetek mitől működik a váltó nehezen?
pl üresbe tenni járó motorral álló helyzetben nem lehet
ha megpörgetem 4ezer felett akkor többnyire sikerül
menet közben is nehéz felfelé váltani, lefelé könnyen megy
gondolom valami el van kopva esetleg görbülve?
köszi!
Te ronie09, jol nézzed meg, nem a nyakcsapágyad lóg? Mikor hintáztatod behuzott féknél a mutato ujjadat tedd oda a nyakcsapágyhoz, ha ott log érezni fogod! Az szokott ilyen tüneteket mutatni. Ha az, lehet elég utánhuzni és nem kell cserélni. Ha 1 kerekezésböl erösen lecsapodik az eleje sürün akkor tönkre megy a nyakcsapágy!
Szasz Pufika. Ha légolajos még, akkor 30perc, a lamella csere. Egyszerü. Én a nagyvasban vettem a lamellákat, már a papiralaput, 15000körül, másnapra hozták.
LApar, nem akarom kidobni, csak kérdtem, mit lehetne vele csinálni!
Egyébként amit én észrevezek, az az, hogy üt a teló. tehát ha mondjuk állok, első fék behúzva, ekezdem rugóztatni, és mikor megy le meg jön fel, üt! Ilyen kattanás hallatszik, meg kezemmel is érzem!
Motokyller, nekem ugyanezt csinálta a Gilerám, nekem gyújtótekercs gondja volt!
en en mtudom,mivle lehet takaritani,mivel hallottam innen-onnan, h ha kitakaritod,akkor vmi speci anyag is eltavolitodik,ami az O gyuruk elettartamat noveli. e nszemely szerint,ha ez nem igaz,akkor brigeciollal mosnam,mivel az tipikusan az olajsarat tavolitja el.a petro nem tudom kepes -e erre.
milyen motorrol van szo?
ha nincs szikra,akkor en ket eshetoseget latok:
az egyik,ami mostansag tortent velem,h valahol valami letestel,es nem kap eleg energiat a moci. ennek jele,h az akksit szep lassan koppig leszivja.
a masik,h a gyujtasod tonkrement.
esetleg ha egyhengeres a moci,akkor rossz a gyertya,gyertyakabel athuz, stb.
ha tobb hengeres,akkor nagy valsozinuseggel ezt kizarhatjuk,hisz elegge hihetetlen,h egyszerre megy mind tonkre.olyankor ha nem mukodi kegy ket henger,akkor is pofognie kell a motornak,csak nem tudsz vele menni (ismet tapasztalat, nalam volt,h csak egy henger ment a 4-bol).
megeshet,h a toltesed szallt el,akkor szinten merulnie kell az akksinak.
elsokent javaslom,nezd meg az akksit,biztositekokat.ha az akksi nem merult le,akkor le kene tesztelned a gyutjast (ebben mar nem tudok segiteni,nekem elktornikus gyujtasom van,egy kis fekete doboz az egesz). javaslom szerezz ismerostol egyugyanolyan gyujtast,ami neked van, es probald ki azzal. de a legbiztosabb a szerelo:(
hali! van egy kis gondom! behalt a mocim. jottem vele és várostáblánál lasítottam és elkezdet leesni a fordulat lassan de ha behuztam a kuplungott akkor viszont pörgött rendesen és utána ráfordultam egy utcára és ott leált szép lassan. után se önindító, betolni se lehetett me megállt a kerék, a gyertya nem ad szikrát de az aksi meg tökéletes. szerintetek mi lehet a gond?
mivel érdemes O-gyűrűs láncot mosni? Brigéciol v petróleum? mind a kettőt hallottam már, melyik a jó? plz segítsetek!
sziasztok.segitség kellene,van egy 97-es gsxr-em,és megcsuszik a kuplung n10 000 fordulat felett.szeretném kicserélni a akuplunglamellákat,valaki csinált már ilyet,bonyolult?
szerintem annyi maradékak lenni kell, hogy tönkre ne menjen, csak a lengéscsillapító nem működik olaj nélkül. Tegyél bele olajat, aztán meglátod.
Egyébként szorul, vagy nyikorog, vagy miért akarod kidobni?
Szia! Az RK 530SO láncot kb. 75 Le-ig rakhatod fel. A patent szem pedig kb. 40-50 Le-ig használható. Ha tudni szeretnéd mely lánc való a tiédhez: www.biker-world.hu

Üdv:

Rudi
Hello!
Azt mondta egy szerelő, hogy az első telómban egy deka olaj nincs!
Ilyenkor dobós a teleszkópom, vagy lehet vele vmit csinálni?
Erre gondoltam! 1000 köszönet!
Tudna valaki segíteni, hol tudok K5 ös gixxer ezresre pályaidomot venni.Esetleg Dús Peti félét.Vagy neki a számát,honlapját vagy ami van neki.Sehol nem találok, és nagyon kéne.Köszke a segítséget.