Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Egy SV-s srác foglalkozik vele, beceneve GSS.
link: motoremelő
Hy!
Az, hogy egy kicsit gurul a motor behúzott kuplunggal hidegen még normális. A kuplungod csúszik, ezt okozhatja az olaj csere, ha nem megfelelő olajt öntöttél bele. Ezt olvasd el!
Sziasztok! Túra-emelőt keresek.Az olyan kicsi,összecsukható,a jobb hátsó részét emeli a motornak. Ha tudja valaki,hol lehet kapni,megköszönöm!Üdv!
Sziasztok!
Új vagyok itt es a motoromat se regen vettem.
Egy Suzuki TS 125 X -ről lenne szó.
Problémám vele a következő: ha behúzom a kuplungot es beteszem egyesbe es egy kicsit húzom neki a gázt akkor semmi baj nincs, de amint visszaengedem és lejebb esik a fordulatszam (meg mindíg behúzott kuplungnal) elindulna a motor (mintha fogna a kuplung).
Másik problémám, hogy ha magas fordulatszámon járatom akkor elég gyorsan kell felfelé pakolni a sebességeket majd egy kis idő mulva visszaesik a fordulatszam. Olyan mintha a kuplung később kezdene el fogni, talán ezt hívják csúszó kuplungnak.
Megvétel után nem emlekszem, hogy ilyen problémám lett volna vele viszont -mások javaslatára- nem sokkal a vétel után le lett cserélve a váltóolaj. Elépzelhető, hogy ez okozza a problémát?
Előre is köszömöm a segítségeket.
ELADÓ!
Puig plexi,1 évet használt,elején kissebb karc,matricával takarható!
(igény szerint megcsinálom)
Új ára:14200Ft)....Kb.4000-5000Ft-ért eladó,meg megjött az én irridium szinű plexim!
Ha kell csinálok közelebbi képeket!Valamelyik pöcs nekitolta meloban a xaros keeway dobozos motorját,és attól van a sérülés!
Hali.Nem-e tudja valaki esetleg hogy a Yamaha wr400-ra lehet-e műszerfalat rakni és hogy milyet?köszi
tegnap elvittem a szerelohoz,elegem volt mar belole:) epp kibirta az utat,bar egyszer meg kellett allnom mas okbol kifolyolag(elszallt a gyujtas). sajnos egy romhalmaz szegeny,atvertek vele, de most felujitom tisztessegesen (motorgeneral, gyujtasgeneral,minden)
Hy!
Ha jól tudom akkor a kiegyenlítő tarályba mindig bele megy a víz és ha felforr akkor a túlfolyón kifolyik.
Hogy hogyan tudod letesztelni azt nem tudom sajnos. Én azt ajánlom, hogy vidd el szerelőhöz, de próbálkozhatsz még más fórumokon is vagy írj egy levelet a totalbike.hu-n a motordoktornak.
koszi a valaszt. hogyan tudnam letesztelni, h mi mukodik? meg ha rossz a vizpumpa es/vagy termoszat, a forro viz akokr is visszamegy a kiegyenlitobe?ill onnan a hideg a renszerbe?
Sziasztok! Sérült műanyagok, motoridomok javításában tudok segíteni! www.plasztikati.uw.hu
Hy!
Nem lehet, hogy csak az aksi rossz és nem veszi fel a töltést. Próbáld meg fel tölteni és nézd meg, hogy jó lett-e.
Hy!
Szerintem vagy vízpumpa vagy, termosztát, de ha nyit a kis és nagy kör között, akkor vízpumpa de nem biztos csak tipp. Hívd fel a szerelőt és kérdezd meg, hogy el tudja-e szállítani a motort. Egyik ismerősömnek elromlott az autója fel hívta a szerelőt az eljött kocsival meg még egy emberrel és elhúzták a műhelyig, és amikor kész volt a kocsi akkor meg eljött a szerelő és elvitte a műhelyig az ismerősömet. Ilyen egy rendes szerelő.
Hy!
Én pécsi vagyok, így sajnos ebben nem tudok segíteni.
Sziasztok DR 600 am van segítség kéne, nincs visszatöltés az aksiba nem tudom mi lehet a hiba, a vezetékek nem szakadtak nincs megtörve letestelve lent a blokkban se láttam semmit a tekercseknél, a biztosítékok is jók az aksi előtt is, mindent lekontakspréztem de semmi nem javult. Arra gondoltam hogy elszállt a fesz szabályzó , ezt hogy tudnám leellenőrizni, és ha rossz hol tudok beszerezni másikat?, Segítsetek! Ja még egy kérdés valaki nézze meg a saját motorján akinek DR600 vagy 500 van hogy a világítás megy e aksi nélkül mert nálam nem , viszont a DT-k en igen. Esetleg megoldható -e a világítás direktbe kötése habár fesz szab . nélkül nem menne az se. Aki tud valamit szóljon kössze mert fontos a lámpa.
Helló!

Tud valaki segíteni?
Most vettem egy 530 SO 110 szemes láncot a 2000-es cbr900asomra. A láncon patent szem van, és nem nittelő. Jelent ez vmi reális veszélyt? Leesik v. ilyesmi?
Honnan lehetne megnézni biztosra, hogy milyen motorhoz milyen láncok valók.

köszi előre is
Hallo mind!
egy kis segitseg kellene:
a motorom kb 5 km utan vegyes hasznalatban felforralja a vizet. egyszeruen nem tudok rajonni,mitol. lehet vizpumpa? v hengerfejtomites?
az olajszint nem novexik.elvileg automata legtelenites van. es elvileg keringet is a vizpumpa.ez utobbit abbol gondolom, h a kiegyenlito tartalyban levo vizet felhasznalja, es a felforrt viz oda kerul,majd ott a tulfolyon keresztul tavozik a szabad vilagba. otletek?
mellesleg egy FZR 250-esrol van szo. kompressziohianyos,szoval csak addig kene,mig a szerelohoz elviszem laban.
Modjál már légyszi egy autós boltot a 2. kerben, mert én egyet sem vágok...telefonszámmal légszi,mert akkor felhívom őket, hogy ne menjek potyára...
Hy!
Nem ismerem a Kinroad robogó márkát de, nézd meg a http://www.egumotors.hu/ oldalt.
Hy!
Leveszed és beviszed egy akár autós boltba és kérsz ilyen hosszú csövet ott majd megérik a belső átmérőt meg a hosszát is. Lehet, hogy lehet választani gumi és műanyagcső közül nem tudom, hogy melyik a jobb de szerintem olyan nagy különbség nincs köztük, de a műanyag az átlátszó vagy színes ami jól néz ki .
Hi All!
Van egy Kawasaki 125 KMX em és a központi teleszkóp tönkrement. A bontókban nem találtam hozzá telót Valaki nem tud valami megoldást rá fel lehet e újítani vagy ....?
Előre is köszi
nah közelebbről megnéztem nem a blokk:) hála az égnek blokk föllött jön az olajcső a nem tom honnan.... És az megtört ahogy kanyarodik....Most szikszalaggal körbe tekertem nem tudom mennyire lesz jó...Ha nem jó, akkor mit csináljak?
a kinroad robogonál hol van a folytás légyszi segitsetek?
Sziasztok!

Kawasaki Z1000-hez keresek MŰSZERFALAT és FEJIDOM TARTÓ KONZOLT!

06 30 932 97 59

CoR
Hy!
Ja először inkább próbálj meg húzni rajta. Nekem az RS-em olaj leeresztő csavarjánál csöpögött az olaj mert nem húztam meg eléggé.
Lehet hogy elég ha csak húzol a hengerfej csavarokon!