Egyszerre érdemes cserélni!
Hogy mennyire nyúlik meg? Nagyon!
Akkor cseréld, ha már nagyon "darál" .hallod menet közben is, ahogy nem egyenletesen feszül, hol feszes, hol laza.
A service manualban az van, akkor kell cserélni, ha a hátsó lánckerék közepén (leghátul) a láncot egy fél szemnyire el lehet emelni a lánckeréktől.
Sziasztok... menetrögzítés, tömítés a kérdés... fordított teló alján az öntvényhez csatlakozásnál... csavarás nem hat rá így nem kell hogy nagyon bika legye, amit most tettem rá azzal van valami gond mert szivárog az olaj...
Ti milyet javasoltok? 38 as finommenet ha jól gondolom...
mi a különbség az O gyűrűs és a nem O gyűrűs lánc között?
mert a nem O gyűrűs kb 1/3 ár mint a jobb O gyűrűs láncnak
nekem inkább terepre kellene, tiszta homok mindig a lánc, melyik érné meg jobban?
köszi!
ami van lánckerekeim már jól el van kopva, csak lánccal együtt érdemes cserélni?
Sziasztok kellene nekem egy felni de annak is csak a ráf része, nem kell bele agy sem a lényeg,hogy 18" legyen és 2.15 széles. Aki tud valami okosat az legyen szives és írjon!
Szia Katana.
Irj 1 emilt az az oldalon lévö cimre (manuals@stb.) és kérj kodot, mindenkinek adnak. Azért van ez a rendszer mert céges szerveren vannak a gépkönyvek és nem akarják hogy felesleges letöltésekkel lebénitsák a szervert.
UI.:milyen az a katana? mert régi 750-eshez van angolnyelvü nagyon korrekt servicemanualom. Egyben van a 750-es katana meg 750-es gixxer meg az 1100-es gixxer 96-ig. Sok-sok ábra, részletes adatok. Sajnos már nem emlékszem hogy hol, de valmi cirill betüs weblaprol esett le. Ha kell szivesen megosztom veled.
Tudja vki hogy az új K&N légszűrők ugyebár előre vannak olajozva ,most elhagytam a felszerelési útmutatót nememlékszem hogy plusszban kell e rá fújni olajat a felszereléskor,vagy sem.
Sziasztok!
Kellene nekem!Aprilia red rose 50-es motorhoz robbantott rajz , vagy vaki tudja hogy milyen a kuplung csőtengely csapágyszáma mindkét oldali ,ugyanis nekem tönkre ment és nemmaradt belőle semmi!
előre is köszi!
Szóval a leírás alapján megcsináltuk a dolgokat, egyszerű volt, nem volt fennakadás. Valamennyivel jobban megy már, de még nem az igazi. Arra lennék kíváncsi, hol lehet még benne folytás? Ha valaki tudna esetleg segíteni rajzzal, vagy leírással, hogy lehetne kiszedni azt. A kipufogóban biztos van, azt meg tudjuk oldani, de szerintem a karburátorban is van. Szerintetek?
Ki tud nekem segíteni azzal kapcsolatban, hogy ha Hondánál az immo (HISS) vevője megsérül a gyújtáskapcsoló körül akkor mi a teendő? Másik egységem van, ki tudnám cserélni, de nem tudom ki tud ilyet programozni!
Menjek be a Hondához vagy van vki aki esetleg ezt már végigjátszotta?
Műxik a power szeleped? Amikor ráadod a gyújtást hallasz ilyan zizegő hangot?
Ha emlékeim nem csalnak, akkor bármilyen ál- és rémhírek röppentek is fel a fojtással kapcsolatosan, a megoldás a power szelepnél van. Ennek pozícióját kell megváltoztatnod a kívánt teljesítmény elérésének céljából. Első lépésként le kell szerelned a hengerről a kipufogót és a power szelep házának fedelét, hogy teljes mértékben láthatóvá váljon mind a szelep, mind az őt mozgató mechanizmus.
Ezután jöhet a vizsgálódás. A lényeg, hogy álló motornál, mikor le van véve a gyújtás és benézel a kipufogó nyíláson (a legjobb egy elemlámpa segítségével), akkor a szelep teljesen nyitott állapotában kell, hogy legyen. Amikor pedig ráadod a gyújtást, akkor az elektromotor a szelepet félig zárt állapotba hozza. Ez a kiindulási állapot, ahonnan a fordulatszám növekedésével arányosan a szelep a teljesen nyitott állapot felé mozdul, majd el is éri azt.
Amennyiben a szelep nem nyílik ki teljesen, a fordulatszám sem fogja elérni a maximumot, és ennek egyenes ági következménye, hogy a teljesítmény sem. Ez esetben át kell állítanod a pozícióját, mégpedig úgy, hogy a power szelep végére egy négyszög profil segítségével csatlakozik egy, a bowdenek által mozgatott tárcsa, melyet egy csavar biztosít. Ezt a csavart ki kell venned, a tárcsát lehúznod a négyszög profilról, majd a szelepet elfordítanod 90 fokkal úgy, hogy a szelep levett gyújtásnál teljesen nyitott állapotba kerüljön.
Ezután tárcsa, biztosító csavar, fedél, kipufogó, vissza és gázt!
idézet:
totalbike.hu/motordoki/doki1108/
Ha valamit nem értenél kérdezz és megpróbálok válaszolni
Nemrég vettem egy KTM LC2 Sting 125-ös motort. A gond annyi lenne, hogy mivel Németországból származik, le van folytva. A kérdésem az lenne, hogy lehetne ezt a folytást kiszedetni, mit kellene csinálni vele? Úgy 6-7 ezres fordulatnál megtorpan, nem lehet tovább pörgetni.
Aki valami megoldással tud szolgálni, annak nagyon megköszönöm! :)
Sziasztok!
Egy kis segitséget kérnék: egy cimbim elhozta hozzám a régi GSX-F-jét, hogy fossa az olajat, csináljak vele valamit. Na most kiderült, ogy nem az olajat, illetve nem csak az olajat lövi ki, hanem bedolgozta a benzint a karterba. Így a benzin és olaj keveréket lövi ki a légszürőn keresztül...
Nagyon nem akarom inditgatni, mert félek, hogy a megfelelő kenés nélkül csak rosszat tennék neki.
Gondoltam már mindenre, de nem jövök rá, hogy miért van ez a szitu. Tudni kell, hogy kb. 2 hónapot állt a motor kint a teraszon... télen. Szerintetek? Valami vélemény?
a fékkarral együtt levettem a tartályt, hogy megnézzem hogy egyáltalán kijön e belőle az olaj
aztán töltöttem bele olajat, meghúztam a fékkart, és semmi
de ahogy elnéztem semmi olaj nincs az egész rendszerben, és feltölteni sem tudom
ez már tényleg reménytelen.
Nem értem!
A fékkarral együtt vetted le a tartályt, vagy külön?
Ha meghúzod a fékkart, az fékolajnak folynia kell a légtelenítőn, vagy ha már levetted a csővet, akkor a főfékhenger csatlakozójánál. Nem szokott eldugulni normális üzemben.
lapar!
már annyira nem boldogultam az egésszel hogy teljesen szétszereltem, és azt vettem észre, ahogy a kezemben tartom a tartályt, töltök bele olajat, és hiába húzom a féket, egy csepp se jön a kiömlőn, pedig már meg is piszkáltam egy kicsit hogy nincs-e eldugulva de asszem nincs.
lehet hogy itt a probléma? mert szerintem amikor van olaj a tartájban, és meghúzom a fékkart, az olajnak spriccelnie kellene kifele, vagy nem?
amúgy kösz a segítséget. majd próbálkozok, de már reménytelennnek látom az egészet
stephan01!
Fékolajtartály tele. Féknyereg lételenítőcsavarra hajlékony csövet húz, végét belógatja fékolajba. Légtelenítőcsavart kilazít.
Féket addig húzogat, ameddig buborék jön a csövön. Ha már nem buborékos, akkor jó. Utána észrevenni, mert nem lesz "puha" rugalmas a fék.
Inkább kétemberes a meló, de egyedül is megoldható, ha hosszú a kezed, vagy le tudod valamire tenni a csöves edényt.
Hogy mennyire nyúlik meg? Nagyon!
Akkor cseréld, ha már nagyon "darál" .hallod menet közben is, ahogy nem egyenletesen feszül, hol feszes, hol laza.
A service manualban az van, akkor kell cserélni, ha a hátsó lánckerék közepén (leghátul) a láncot egy fél szemnyire el lehet emelni a lánckeréktől.