Szia YAMAHADT80. 1.) Mérjél kompressziot, lehet hogy nagyon kopott a henger, dugo, gyürük.
2.) Nézzed meg a gyertyát, milyen állapotban van, vedd kisebbre a hézagot.(0.6-ra) Kérdések: Milyen a moci alapjárata? Milyen szinü a gyertya? Füstöl a moci? (Csak kis fordulaton, nagy fordulaton, mindenhol)Különolajozásu még, vagy már át van alakitva? Ha át van alakitva le lett dugozva a az olajcső a karburátoron? Mikor lett kitakaritva a karburátor, müködik a szivato? Hidegen és melegen is csak tolásra indul? Ez 1 elég régi darab, akkumulátor gyujtásos, vagy mágnesgyujtásos? Ha aksis nincs-e lemerülve, ha mágnes gyujtásos alacsony fordulaton add-e megfelelő áramot, szikrát a primer illetve szekunder tekercs?
Hellosztok
van egy 1986 os 80ccm es dtm,és mostanába rugásra baszik indulni!csak néhe kapja el mikor milyen kedve van!tolásra viszont mindig indul! és szerintem jól is megy!100km/h a vége! nem tom menyinek kéne lenni? na mind1 az a lényeg hogy mi lehet a baja hogy rugásr nem indul?a segitségeteket elöre is köszi !
hi all
Lenne egy nagyonfontos kérdésem: leállhat a motor azért mert a képen nyilal jelzett két cső nincs bekötve sehova (ezek vákumcsövek lennének a karbin? ) egy suzuki gamma rg50-em van. Mert a probléma a következő beindítom megy királyul egy idő után leáll utánna várok és ujra beindul de ugyanezzel a hibával. A vízhőfok ekkor középen áll és a henger kissé meleg. Kérem segitsen nekem egy nálam tapasztaltabb ember aki tudja mik azok a csövek és hova kell bekötni.
Köszönöm
hi T!
valahol elhagytam a rövidebbik gyertyakulcsom.... a hosszú meg nem fér hozzá tehát nem tudom milyen a gyertya de feltétlen megnézem
lassan kiürül a tank és belenézek az aljába....
köszi a segítséget!
majd írok lett-e változás
Szia ini. Végül is ha leereszted a benzint és kitakaritod a tankot + a benzincsapot az nem árthat. Hátha..... Végül is láttam ilyet, de az öregmotor volt. (veterán) A gyertya milyen szinű? Nagyon világos?
hi
ma ismét teszteltem
7 ezres fordulatnál(kb85km/h) kb 5 km után mintha levenném a gyújtást úgy viselkedik nem is megy egy darabig a motor, olyan 40km/h felé már beindul, kicsit szaggat hörög de megy
egy ideig még alapjárat sincs (menet közben) mindig leáll, de közepes fordulaton megy de pár km után észhez tér a mocc és megy rendesen
fura mert 6500as fordulaton megy rendesen mentem vagy 60km egyfolytában 6500as fordulaton de semmi baja
súblertű mindegy hol van akkor is leáll
lehet mégis kevés benzin folyhat a karbiba?
Cagiva Freccia 125-höz keresek jobbos, balos komplett tükröket!
Ha esetleg valaki tud segíteni akkor írjon ide a fórumba vagy a d.boy.0120@freemail.hu -ra írjon!
Hi Ini.
Érdekes pedig olyan a tünet mintha az uszoszint lenne kevés. Probáljad azért még azt meg, hogy elkezded pörgetni és mielött lehörögne adj neki 1 kis szivatot. Ha életre kap akkor a tüt tedd feljebb a shuberben, vagy nagyobb fuvokával probálkozz. Ha nem , nos akkor innen nincs több ötletem. De azért irj mire jutottál,érdekel.
hi!
az úszószint jó, mert picit emeltem raja és már folyik a túlfolyón
lehet a befolyó benzin mennyisége a kevés?
viszonyítás csak a simsonhoz van de szerintem nem folyik olyan gyorsan
bár ha ilyen gyorsan fogyna az anyag 50km után kifogyna a tank....
Lehet hogy gyűrű mert már a második garnitúra (gyűrű+dugó) van benne az első 500-méteren belül beállt.
Lehet hogy jobb minőségüt kellene belerakni?
Az elállítódott olajzásra van tanácsod?
Hello
Egy kérdésem lenne:
Mi akkor a teendő, mikor cseréltem gázbovden a kawasaki kx-embe és mikor megnyitom a benzincsapot a túlfojó csövön alul folyik a benzin, a motor pedig nem indul.Hol hibázhattam vagy mi okozhatja ezt?
Valaki azt mondta hogy az úszószelep alul maradt és nem zár el. Ez lehetséges?
Vagy rossz helyen vezetted, vagy adjál naki nagyobb holtjátékot. Jobbra fordítva, ahol felpörög, ott is legyen neki egy pici. Gázbowden nem lehet hibás, illetve ha igen, akkor inkább szorulni szokott.
A múlt héten átfestettem Honda Xl 125-s endurómat, de mikor összeszereltem azt vettem észre, hogy ha jobbra forditom a kormányt, akkor felmegy a gáz. Ezek után szétszedtem, nem találtam semmi hibát és az összerakás után újból előjött a hiba. Lehet, hogy rossz helyen vezettem el a gázzsinórt vagy hibás a gázzsinór?
hali
ez nekem is ilyen
dt 80-nál ha 7ezres fordulaton megyek akkor pár perc múlva leáll, hörög stb
visszább veszem a gázt utánna kicsit rángat hol megy hol nem és rendbe jön
hali
A Suzuki RGV 250esem tartósan ,,nagy" fordulaton beköpi a gyertyát (7000 felett 1,5km-en). Eddig arra gyanakodtam hogy nagy fordulaton túl sok olajat kap. De a kölönolajzás kikötése után is megmaradt a probléma. Tippeket várok hogy mi lehet az oka. Kis forulaton 6000altt tökéletesen működik.
Igazából Supermoto-t akartam csinálni. De végig gondoltam és nem jó játék a blokkokat rakosgatni mert a rendör ha csinál egy cm3 vizsgálatot, még a B-kategóriás jogsim is elúszhat. Inkább várok még fél évet és leteszem A korlátlanra és akkor legálisan motorozhatok. Így marad még az a gyenge kis 50 cm3.
Hát nem tom Bötö, de a 180/55-ös gumihoz, 5 coll széles felni kell, kiváncsi vagyok hogy fog beférni abba az 50-es vázba, mert a láncnak sikba kell futnia! tehát az a vonal adott, és a kerék középvonalának az elsökerék középvonalával kellene sikba lennie, ha esetleg motorozni is akarsz vele, nem csak kiállitási tárgynak kell. Összehasonlitás képpen a 89-es légolajos 750-es gixxerembe sem tudtam betenni az 5 coll széles felnit, mert ha a 4 és feles helyére teszem, beleér a lánc a gumiba.
Hali!
Cagiva Freccia 125-höz keresek alkatrészeket! (Első indexbúrák, jobb tükör...)
Ha esetleg valaki tud segíteni akkor a d.boy.0120@freemail.hu -ra írjon!
2.) Nézzed meg a gyertyát, milyen állapotban van, vedd kisebbre a hézagot.(0.6-ra) Kérdések: Milyen a moci alapjárata? Milyen szinü a gyertya? Füstöl a moci? (Csak kis fordulaton, nagy fordulaton, mindenhol)Különolajozásu még, vagy már át van alakitva? Ha át van alakitva le lett dugozva a az olajcső a karburátoron? Mikor lett kitakaritva a karburátor, müködik a szivato? Hidegen és melegen is csak tolásra indul? Ez 1 elég régi darab, akkumulátor gyujtásos, vagy mágnesgyujtásos? Ha aksis nincs-e lemerülve, ha mágnes gyujtásos alacsony fordulaton add-e megfelelő áramot, szikrát a primer illetve szekunder tekercs?