Helló !
Vettem egy Malaguti Cross50-es mocit, de szeretnék beletenni egy 150-es MZ blokkot. A vázat meg akarom ültetni 10 cm-t és tenni akarok bele 17"-os kereket és arra egy 180/55-ös közúti gumit. Mit szóltok? A kerék nagyon vissza fogja fogni a teljesítményt?
Nem elég a bowdwent kikötni. Attol még ad az olajat (csak kevesebbet), a fordulatszám függvényében. Csak akkor kössed ki teljesen ha már többet nem akarod használni, mert olaj nélkül hosszutávon tönkremegy a szivattyu, ha fent marad és nincs kiiktatva a hajtása. A másik, ha kikötöd és leveszed a csöveket, dugozzad le ahol bemegy a karbiba, vagy szivocsonkba, mert ezek a csatlakozási pontok a shuber után vannak és fals levegöt fog szivni, (ingadozo alapjárat) illetve vákuum hiányában nem fog müködni a vákuumos benzincsap! És utána keresni fogod a hibát, miért nem indul csak tolásra ha áll hoszabb ideig.
ha jol tudom,akkor az is oylan,mint a tobbi kulonolajzasu,vagyis ha a gazt huzod neki,akkor a bowden a tank alatt kulonvalik,egyik resze megy a karbiba,masik resze a kulonolajzashoz. sztem elegendo ezt a bowdent kikotni,es kesz. nem hiszem h jot tenne ha uresen jaratnad az olajpumpat,de fene tudja. persze utana ne feledd bekeverni az uzemanyagot,nehogy ugy jarj,mint haverom:DD
Hali
Szeretném a Suzuki RGV250Wolf-omból kikötni a különolajzást? Hogy csináljam? Ugye nem elég ha lehúom az olajpumpáról az olajcsövet? Vagy az is elég ha nem öntök bele olajat?
Sziasztok! Két éve vásároltam egy April. Scarabeo 150-est, azóta 10.000 km-et tettem bele, gondosan volt olaj, szűrő csere. Semmi baja nem volt egészen teganpig, amikor egy éles, kopogó, néha nem hallható de aztán visszatérő hangot kezdtem hallani, és minél jobban melegedik a motor, annál élesebb ez a kopogás. A kérdésem az lenne. hogy mi lehet ez, és esetleg egy megbízható, "nem gyémántokért dolgozó" szerelő tel. száma, vagy címe is érdekelne, mert kezd zavarni a dolog, és nem szeretném, ha munkábamenet közbe lerobbanna alattam. A segítséget előre is köszönöm! Üdv: simetric
FZR250-esem van. ezt csak azert mondom,h tudd tapasztalatbol beszelek:) a 4 hengerbol ha ne mmegy valamelyik,akkor nalam pl az csinalta,h nem porgott ki a motor.,es egy ido utan leallt magatol full gazon,max szivatoval alapjarat allitastol fuggetlenul.
3 henger: max 4000prm
2henger meg kevesebb kb 1500-2000 (persze ezt nem latom,mert 3000-tol mer)
1 henger (mert ilyen is volt, kompressziohiannyal kuszkodi kszerencsetlen,es van,h csa kegy henger indult be) meg tudtam szamolni a dugo fordulatat.
szoval en is azt javallom,mint az elottem szolok,h karbitakaritas, es talan ezzel meguszod.
ez mar eroteljesen fikcio,de elkepzelheto,h nehany henger nem kap elegendo anyagot a fuvokak elzarodasa miatt,es azert tunik ugy,h nem megy mind,mert neha kihagynak
hát lehet h fesszabályzó mert a gyertya fasza adja a szikrát és őszbarna már egy kör után is szépen éget... de csak tolásra indul be.. karbival se lehet semmi mert kitakarítottam nem fuldoklik utánna meg semmi megy szépen.. már most nem tudom hogy hogy észrevettem egy csörgést a hengerből levettem és a felső gyűrű a vájatban egyik oldalon mintha beleégett volna vagy nem tudom fullra eltünt nem is látszott h van ott benne másik oldalán meg rendesen kiállt.. lehet elég hülyén írtam le de remélem megértitek mind1 talán ma hoz haverom másik gyűrűket.. összedobom és go.. tényleg gyűrűzés után nem nagyon kell járatni mi? de az volt az érdekes hogy ugyan úgy ment ilyen gyűrűvel is talán egy nagyon nagyon kicsit gyengébben de alig észrevehető volt... először azt hittem hogy felszedte a tűgörgőket mint a mito de nem.. amúgy elég sirány tűgörgőket gyártanak hozzá egyszer kétszer jobban meghúzatot és már csörög is..
Kedves B.Tibor, lejebb irtam neked mi a teendö. Ha szivatoval megy anélkül nem, akkor takaritsad ki a karburátort, különös tekintettel a főfuvokára, el van dugulva. Mikor eldölt az uszoház aljárol felkapta a szemetet. Azután nézzed meg a gyertyákat is, mégegyszer nem irom le miért. Ha ezeket megtetted irjál hogy viselkedik a bringa.
Hát megakartam próbálni a motort, hogy akkor mégis mi van vele. De nem jött össze. Elindítom szivatóval megy rendesen. Aztán ha leveszem a szivatót akkor egyszerűen megáll. Próbáltam hogy kis gázt adok nem számított. Az alapjáratot is feltekertem de akkor is ugyanaz. Utána még párszor próbálkoztam de nem is olyan hangja volt mint kellett volna. Nem nagyon értek hozzá de nem lehet az hogy nem megy mind a 4 henger? Mit gondoltok mi lehet a probléma?
Egyébként egy zxr 250-ről van szó!
A kondit 1szerü kiszürni, ha rossz, akkor állandoan beég a megszakito. Tehát tisztitás csiszolás után beinditod és 1 perc mulva már látni a fehér dzsuvát rajta ahogy megégett.
Sziasztok! A segístégeteket szeretném kérni ahhoz, hogy szerintetek mi lehet a baja motormnak(Yamaha TZR 125cc), ha menet közben egyszercsak elkezdett köpködni, majd leállt és azóta be sem indul.
A gyertya ad szikrát, de elég szutykos volt és kormos. A trafóra gondolok hogy az lehet még baj, de lehet hogy csak gyertyacsere kéne?
Légyszi segítsetek, mert nagyon kell a motor, hogy bejárhassak vidékről melózni.
Szia B.Tibor. Alaposan tisztitsad meg a karbit, fujkáljad ki az összes furatot, mikor eldölt a bringa lehet hogy az uszoház aljárol felkapot egy kis dzsuvát. Ha 4ütemü (mert nem irtál tipust) tisztitsad + a gyertyákat, eldöléskor a kartellböl feljut olaj a hengerbe és "beköpheti" a gyertyát(kat).
Hali Riesen. A ts-en a megszakito + a kondenzátor között nem vezeték hanem 1 fémlemez viszi a testet. Ez a lemez néha elreped és habár ugy néz ki mintha egyben lenne a valoságban csak rezgésre viszi az áramot. Rohadt egy hiba és hasonlo tüneteket produkál, anno másfél honapig kerestük a hiba okát. Nézzed meg hátha....
nem hiszem hogy ott van a baj mert kiszedtem a gyertyát és érződik rajta hogy kap benzint szikra is van őszbarna a gyertya is szal szépen is éget töltésvisszajelző is világít akksi sincs lemerülve de valamiért rugásra nem akar indulni csak ha megtolom de mentet közben nem áll le meg megy szépen semmi gond nincs vele... nem értem...
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha tudtok segíteni. Szóval az történt, hogy a motor eldőlt a bal felére. És utána amikor mentem vele elég furcsa dolgokat csinált. Amikor húztam neki a gázt egy kicsit elkezdett rángatni és nem akart rendesen menni. Mi lehet a baj? Aztán ahogy lelassítottam hogy megnézzem mi van. Ahogy megáltam kitettem üresbe és meg is állt. Mi lehet a baj? Mert ezt akkor kezdte el amikor eldőlt.Végülis nem elcsettent hanem szép lassan elfektettem véletlenül. De még járt a motor amikor eldőlt és akkor állítottam le. Légyszi segítsetek!
A Karburátornál kell keresni a megoldást,a fúvókákat ki kell tisztítani
az úszót meg kell nézni hátha van benne üza.Ha ez mind megvan és jó akkor benzinszintet kell állítani.
A légszűrőt is ellenőrizd.
hi!
lenne egy kérdésem. vettem egy ts-t elrohangálni és az a baj vele hogy néha kidobja a 2.-at egy bizonyos fordulatnál és nagyon nehezen veszi az 1-est főleg ha nem jár a motor hiába tologatom közbe és úgy nyomom le semmi... asszem ahogy néztem van egy csavar ami ha minden igaz a léptetővillát állítja annak a csavarnak hogy kell állnia? mennyit kell rajta kicsavarni koppról? ez lenne az egyik a másik pedig hogy hidegen nem akar indulni hiába rugdosom nem indul szikra van benzin minden akksit is töltöttem de nem akar beindulni csak ha 1esbe tolom be és akkor is már csak egész nagy fordulaton... de megyek vele (megy rendesen elég jól is húz meg minden semmi szaggatás durrogás semmi) egy kört indul még 1-2 percig pöcc-röff utánna megint tolhatom ez miért lehet? légyszi valaki segítsen.. előre is köszi
Vettem egy Malaguti Cross50-es mocit, de szeretnék beletenni egy 150-es MZ blokkot. A vázat meg akarom ültetni 10 cm-t és tenni akarok bele 17"-os kereket és arra egy 180/55-ös közúti gumit. Mit szóltok? A kerék nagyon vissza fogja fogni a teljesítményt?