Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Hengertől...
Hy!
Szerintem nézd meg, hogy honnan csepeg!
Hello mindenki!

Most vettem egy Aprilia Leonardot 150-est nagyon jól megy meg minden, egy hibát fedeztem fel egy-két csep olajat hajlandó othagyni ha sokat áll...Kérdésem a következő: Mit kéne cserélni?:) Szerintem hengerfejtömítést. Szerintetek?!

Előre is köszönöm!
Azt se tudod miről beszélsz.
Üdv mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni a következőben:

Vásároltam egy cagiva mito 125cm3 motorkerékpárt amin elektromos a powerszelep. Ez sajna nem működik rajta. Szétszedtem magát a powerszelepet, kitisztítottam, visszaraktam meg kicseréltem a vezérlő elektronikát de sajna még mindig semmi. Gyújtás ráadásakor kalibrálnia kellene magát de meg se mozdul. Lehet hogy esetleg a mozgató motor nem működik, ami bowdennnel mozgatja a szelepet.
Nagyon nemértek az elektronikához, nagy segítség lenne ha valaki elmondaná hogy mit, mivel és hogyan ellenőrizzek.

Előre is köszönöm,
Olcsó benzint, széles utat!
én hosszú hónapokig szoptam a simsonnal.....
hol beindult hol nem volt hogy napokig ment néha nem stbstb
szétszedtem 1000szer mértünk rajta mindent vezetékcsere trafó, tirisztor, gyújtótekercs cserebere haverokéval
és végül meglett a hiba:
az alaplapon lévő jelfogó tekercs egyik forrasztása el volt törve a nyáknál
benne volt de mégsem.........
hol jól érintkezett, hol kevésbé, hol meg nem
de a rák vinné el amikor rámértünk mindig jó volt.....
egy forrasztás miatt volt a szopi
sztem ja
szerintem minden motorra lehet szerekni

Van egy simom ami kap benzint(keveréket) meg ad a gyertya szikrát és baszik beindulni a szerelőnél berugom király megcsinálta hazafelé lerobban és onanntól nem indul. Szerintetek szétverjam asztán felgyújtsam vagy csináltassm meg?
Hi! Azt meg tudja vki mondani hogy ha mondjuk veszek egy kawa cross mototrt akkor arra lehet e szerelni indexet meg még mindent ami utcára és forgalomba kell?
sziasztok!kezeim alá került egy 1987es, 2 sebességes Jawa babetta, de elég makrancos.Ehhez keresnék szerelési/kezelési útmutatót.Esetleg tapasztalt babettásokkal felvenném a kapcsolatot.
köszi előre is, Imre
köszi jo ötlet kiprobálom, csak még azt nem tudom hogy 100 körül hgy fogok lebukni kapirgálni a karbin kerevse a szivatot ez teccik
köszi mnégeygszer
Danii nekem a vespán 20-as torokba 75-ös fuvoka volt, de a 100-as mellett lett a legjobb. Pedig a vespa karbi elég tré darab, csak a levegöt szabályozza a benzint nem. (Nincs tü, csak zsilip) Ha van rá lehetöséged végsebességnél finoman adj neki dusitot. Keveset! Ne rántsd rá csutkára a szivatót! Ha elkezdd nöni a sebességed, vagy érzed hogy könyebben éri el a végsebességet, akkor tehetsz bele nagyobb fuvokát. Ha nem akkor kár lecserélned. Ha tul nagy a fuvokaméret, köpni fogja a benzint a légszürö felé + fulladozik, melegszi, nincs alapjárat, azt észre fogod venni.
köszi, egyáltalán nem szérai és éppen nagyobb fuvoka mellé szeretném megvenni most 19 es karbi ba van 90 es és 110 -120 körül gondolkozom , és ara gondoltam ha sok lenne neki ez javitana rajta, csak még nem tudom hogy mekkora hatása van mert mindeki mond mindenfélét köszi a segitséget
én is így gondolom azért "márka"szervíz fehivom a központot pesten és remélem segítenk köszi a segítséget eddig is :) majd a fejleményekről irok
azt monták cseréljek olajat... meg pörgetni kell a gépet és talán helyrejön.... nem tom majd kiderül......addig is nektet sima utat és teli tankot kívánol üdv mindenkinek..........
Hy!
Próbáld meg elvinni másik szakszervizbe. Egyébként, ha garis akkor meg addig kell mindent javítaniuk amíg nem lesz jó.
Hy!
Nem a plusz erő lesz benne hanem nem hagyja, hogy elszegényedjen a keverék és igy egyenletes járást biztosit a motornak. Ezt főleg inkább tunigolt motoroknál szokták alkalmazni. A teljesen gyári motorhoz felesleges.
köszi, azt tudom hogy nem mindegyik karbira jo, az enyimen van 2 db vak cső azon biztos furni kell valamit de nem tudom hogy tudok hozzá férni, az elvét is értem már csak azt nem tudom hogy amikor adja nekia plusz benzin keveréket akkor attol lehet e e erősebb vagy esetleg hirteleen nagyobb eröre kaphat e
persze, de az egyetlen kapcsolatod az úttal. Ha elszállsz az még drágább lesz.
köszi a gyors reagálást
Azért kértem a ti segitségeteket mert elvittem gyári szervízbe zalaegerszegre és nemtudják megállípítani a hibát :) nem tudták megcsinlálni a motor még garis és ne makartam másnak odaadni .
ja egyébként szombathelyi v.ok
Hy!
Ha fals levegőt szív, akkor nem az alapjárat emelkedik, ha nem fullad, ha jól tudom. Szerintem se nem főtengelycsapágy, mert akkor csak zörögne és nem is szimering mert akkor az olajat köpködné. Szerintem vidd el szerelőhöz. Hol laksz?
szia
az jó
én főtengelycsapágy ill szimeringre gondoltam mivel ott szívhat be fals levegőt ugye? mert a többit átnéztük és kicseréltük elektronika.. karbi.. gyetya.. légszürő és eddig nincs megoldás ill több beállítást is próbáltunk
Hy!
Próbálj állítani az alapjárati csavaron.
Hy!
Nekem nincs vákum dob a motoromon, de arra jó, hogy az ideális keveréket ideiglenesen tárolja a karburátor és a motor között. Nem lehet minden karburátorra felszerelni, csak amelyiken van előre kialakított csatlakozója vagy lehet rá fúrni. Általában a készlettben adják minden vezetékkel együtt de azért kérdez rá vásárlás előtt. A csomagban biztos találsz útmutatott is ha nincs benne akkor a neten nézz körül.
Drága.