Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem did van fent nittelni kellett
vzoli!
"Rakott már fel vki D.i.D. láncot? Nekem kihagyták belöle a szoritobilincset!"

Milyen szorítóbilincs tartozik egy lánchoz? Nem értem!
Patentszem, vagy nittelőszem van benne, de bilincs!?
Úszótűszelepnek tünik a gond.
Vákumos a benzincsapod? (Megy hozzá a szívótotrokból egy gumicső?)
Mert akkor beindításkor kinyit a benzincsap, aztán nem zár a szelep, és folyik orrán száján.
De akkor menni sem kéne neki, pláne melegen.
Szasztok! Nem vagyok nagy motoros! Most kaptam meg az elsőő saját motorom! ( Yamaha TÉNÉRÉ ) 1987 -es évjárat.... DE az a baj vele hogy ha beindítom, megszívja magát és orrán száján folyik beőle a benzin! Mi lehet a baja?

Előre is köcc a segítséget. :
Kocka
elírtam.
nem ECI hanem ECU.
A power commander-t azért teszik be, mert ha egy teljesen nyitott rendszert és légszűrőt teszel a gépbe, akkor az csak úgy fejt ki hatást, ha az elektronikát - a befecskendezést és a gyújtást - hozzá hangolják. Ha enélkül felteszel egy nyitott rendszert, valszeg többet ront mint használ. A power commender optimalizálja a befecskendezést ezáltal kisimítja a hullámokat a nyomaték és teljesítménygörbén, ami az euro3-as szabály miatt minden motorban benne van. A kipuban van a katalizátor, meg csomó kanyar és szűkítő, hogy a gáz ne nyílegyensen távozzon a leömlőből, ez viszont nyomatékcsökkentő hatású. na ezt a p.c. helyrerakja. MEg emellett a fogyasztást is optimalizálja. ez nem azt jelenti h kevesebbet fog enni a gép, csak azt h az üzemanyagellátást rendberakja. Ha csak egy p.c. kerül a gépbe, az még nem fog érezhető teljesítményt nyomni, akkor van értelme ha teljes nyitott kipufogórendszer és nyitott légszűrő kerül be, akkor viszont muszáj betenni, mert a gyári elektronika és a gyári beállítású injektor nem a nyitott csőhöz lett kalibrálva és "buta" lesz a motor. Ha viszont ezek fent vannak és rá van hangolva az elektronika, úgy viszont komoly teljesítmény növekedés érhető el.

Sztem kérdezz rá, hogy mit csináltak. ha ingyen csinálták nem érdekük h átbasszanak, meg mint mondtam a gyári ECI is programozható, de nem p.c.-el. a P.c.-nek benne kell lennie a gépedben, úgy tudja használni a rátöltött injektorbeállításokat.
Na ez jó! Bemegyek a srácokhoz,és kiváncsi leszek mit fognak mondani ezzekre az infókra!? Csak azt nem értem miért akarnak palira venni,hiszen ingyen csinálták ezt a "varázslatot",ráadásul márkaszervízről van szó,nem egy sufni műhelyről! Ja és kösz az infót.Különben mennyit lök a teljesítményen egy pover commander,ha szakszerűen beépítik?
Sziasztok. Nem tudna valaki segiteni hogy Budapesten vagy közelében hol csinálnak fékpadi mérést (loero és nyomaték görbe kéne a fordulatszám függvényében) és ez mennyibe fáj manapság?
Mit lehet csinálni ha nem melegszik fel eléggé a motorom? (most vettem a termosztátot bele)
elvileg a gyári ECU-t is lehet programozni, de nem power commanderrel. A P.C.-hez le lehet tölteni injektor és gyújtás térképeket mindegyik kipuffogóhoz és légszűrő kombinációhoz, és lehet magadnak is kisérletezgetni és manuálisan állítgatni egy számítógéppel, meg egy usb kábellal. (ez csak fékpadon ajánlatos...) de az csak akkor él, ha a gyújtásra rá van kötve a PC, tehát benne van a kis modul a gépedben. Amúgy a P.C. is blokkolja a tiltásokat (etikai 300, zajvédelem, stb...). A programozható ECU nem"tom hogy működik, de az nem állja meg a helyét hogy rádugnak egy P.C.-t, rátöltik a szoftvert, majd leveszik a P.C.-t és az mondják hogy a gyári injektortérkép megváltozott a P.C. által rátöltöttre. ez baromság.
Hali

Segitsetek motorbontót keresek

kösz
Na akkor elmondom velem ,hogy történt a dolog! Sportdobot ,és légszűrőt tettem a gépre. A szervízben azt mondták,hogy átírják az injektor,gyújtás térképet, Rá akasztották a pover commandert kb egy percre,kapcsolgatta és utánna leakasztották közölve,hogy átirva a térkép egy yosimura programra!Mostmár tényleg nem tudom , hogy ez így kerek vagy nem?
Sziasztok!
Komplett GSX-R 1000 idom garnitura fekete fényezéssel,gyári lámpával,matricázva 120.000.- eladó!
Ugyanitt gyári fekete idom garnitura/ törött/ 40.000.-. eladó! Tel.: 20/211-2582
csapágyak akarom irni
Szevaztok! Egy suzuki tsr endurom van 125ös,1992es évjáratú. Azt szeretném megtudakolni ,hogy hátra mijen méretű gyapácsak szükségesek a kerékbe!?Vagy esetleg van valamelyikőtöknek hasonló endúrója,mert talán egységes lehet?Vagy esetleg nem tudtok olyan oldalt amin utána tok nézni?
A power commander a Dynojet által kifejlesztett gyújtásmodul, ami egy kis kb. 5x8 centis doboz. Tehát egy fizikai egység, amit a gyújtásra kötnek rá és fordulatszámon sávonként lehet az üzemanyagbefecskendezés mértékét és egyebeket állítani valamint a gyújtás és injektor térképet átírni. szoftver is tölthető rá USB-n keresztül.
www.dynojet.com
www.powercommander.com
Sziasztok!
Valaki mondja már meg nekem,hogy ha pover commander tuningot tesznek a motorba,akkor csak az elektronikát írják át,vagy fizikailag is beépítenek egy egységet?! Van egy olyan érzésem,hogy engem palira akarnak venni!
Nézd meg a gyertyapipát h minden rendbe van-e vele vagy h gyujtókábel normálisan van-e szigetleve (slussz, kóborszikra)! Mert nekem pl szarul volt szigetelve a gyujtókábel és ha hozzáért a hengerhez akkor b**ta adni a szikrát! Vagy esetleg gyujtótrafó, gyujtó tekercs, de még millió egy hiba lehet! Meg az NGK gyertyt én lecseréltem mert vettem 3-4et mikor bejáratos volt(mindig is az volt benne) ,de alig adott szikrát raktam bele Brisket az most nagyon fasza...
Hellótok
Tudna valaki segíteni abban, hogy miért nem ad szikrát a cr 125ösöm? Egyik nap még mentem vele, másnap meg nem tudtam menni, nem tudtam berúgni. Azt hittem beköpte, de nem, és szikrát sem adott viszont húz mert ujjam megcsípi ha gyertyához rakom. Vettem új ngk gyertyát, azzal sem ad szikrát. Szerintetek?
Hali!

Ha karbis, akkor van rajta 3 csavar 1 alapjárat, 1 levegő meg 1 fasse tudja A levegőn beljebb kell tekerni, mivel ha kevesebb levegőt kap akkor több kaját szív, de így megemelkedik az alapjárat, így azt kiljebb kell tekerni. Bár sztem otthon ne barkácsolj jobban jársz, ha szakszervízbe viszed
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy LTZ 400-ason hol lehet állítani, hogy több üzemanygot kapjon? Szegény a keverék.
Sziasztok.Egy BW"S 50-em van még gyári folytott.Segítség kellene hogy mit kell kivenni és hogyan.Köszi
Hali hevius

tekerd 580-600 ohmra ez mindenféle tirisztor egységnél bejött.
De jó lenne ha utánna néznél minden gyári adatnak
Sziasztok. Nemrég vettem egy Honda nsr125 R tipusú motort. 1992-évjárat , csak az a baj vele , hogy szimeringesek az elsö teleszkopok. Nem tudja valaki mennyi olaj kell bele?
Csákóóóóóóóó
EGY KIS ELEKTROMOSSÁGI RÉSZBE KÉRNÉK SEGÍTSÉGET!
Szóval van egy motorom ami eszi a gyujtótekercset.
Mostmár rájöttem arra is hogy a maga a tekercs 0.15mm es dróttal van megtekerve 250 OHM körülire.
És ez a tekercs vastagság max 60mA-t bírna el de megmértem és 170mA megy át rajta szóval nemcsoda hogy elég.
Megnéztem a töltés kábelt lehuztam semmi nem változott,mert a fesz szabra is gyanakodtam.
Most vagy aztcsinálom hogy nem 200 OHM ra tekertetem meg a tekercset hanem kb 550 OHM ra ,mert itt már lecsökkenne 60mA ra az áramerösség.Minnél kisseb az OHM annál nagyobb lesz az áramerösség,ennek fügvényében kéne kb 550 OHM
Szerintetek mitől vesz fel a fekete gyujtásdobozom ennyi áramot?
Mert sztem itt már más nemigazán jöhet szóba
Tudnátok valami ötletet adni mihez is kezdjek?
előre is kössz