Többször javítottam ilyet TDR-en,DT-én.Új sosincs a nap alatt,csak a tűszelep nem zár rendesen.De!
Hiába zárt normálisan a tűszelep,mindig túlfolyt,ugyanis nem a tűszelep eresztette át az üzemanyagot,hanem a tűszelep fészek gumi O-gyűrűje mondta fel a szolgálatot,és a fészek mellett kedvére szivárgott a benzin befelé,megkerülve a tűszelepet.Ott keresgéljetek.
Sziasztok!
Please! segítsetek van egy 2T Yamaha tdr-em. Folyik a karburátorból a benzin amolyan néha kénye kedvére. Akkor persze rögtön megállt mint a szög. Kicserélték az úszót mert szorult. Aztán minden okésan ment 24km-ig. Megint elkezdett csöpögni. Megállt. Nagy nehezen betolom beröffen lassan elkezd felpörögni. Megy megint. Hazaérek leállítom. És akkor megint elkezd folyni Nem is indul. Szerelő is csak pislog fölötte hogy "nem értem".Már vagy húszor szétszedte a karbit és kutya baja. Amikor összerakja meg simán hazajövök vele azt reggelre benzin távozik vagy simán indul gond nélkül. Mi a rossebért folyik ki rajta a benzin. Eddig imádtam a gépet de komolyan mondom már rosszul vagyok ha ránézek. Valakinek ötlete?
kb. egy hónapja vettem egy RS 125-t. kipróbáltam, lakott erületen belül csak 80-ig húztam.. úgy éreztem húz. annyi baja volt, hogy nem volt benne alapjárat, gondoltam, fúvoka, vagy karbi takarítás és kész! De nem! a karbi oan tiszta már, hogy inni lehet belőle... 4800 ft-ot fitettem azért, hogy meg mondják, hogy szimeringes, és mikor mindkettőt kicseréltük, úgyan úgy szar.. akkor, azt mondták falsot szív a szívótoroknál... kíváncsiságból be fsbztük, nem jó.. tehét ott nem szív falsot.. meg nincs megrepedve.. mondjatok vmit lécci!
lehet h nagyonnagy az előgyujtás... rugd meg egypárszor gyujtás nélkül, majd keress el holtpontot szivato ki majd gyujtás és ugorj rá egyből bepöffen....
de eddig betudtam, csak mostanába rug vissza életveszélyeseket, ez az én szerelőm azt mondta, hogy ez előgyujtás. de tőbbet nem ártott neki , pedig én már nagyon motoroznék.
czviktor, de az klr-emnek valami gyujtás gyagyája van , mert olyanokat rúg vissza,hogy az acéltapas motorosbakellomnak leszakadt a gumiboritás a talpárol, a haveromat meg táppénzesre rugta.
motorvezérlő elektronika TUNING motor és autó témakörben please HELP
keresek olyan motor és auto típusokat ahol a vezérlést (kivehető/forrasztható) chip vezérli -ami nem más mint valmilyen ROM.
Ahol szét lehet szedni a gyújtás/motorvezérlést és van hozzá újabb progi (amit a ROM-ba lehet égetni) ott van tuningra lehetőség.
Technika és tudás rendelkezésre áll az legtöbb típus égetéséhez, csak nem tudom hogy milyen típusoknál van kiöntve a vezérlés a belepiszkálás akadályozása miatt....
Pl Opel Omega 6hengereseknél uaz a diesel motor mint a BMW-ben hozzá képest +30Le-t teljesítő, persze most már az Omega motor sem 85LE
Váltó elektronikát (automata) szintén nem tudom hogy hol rejtegetik, mert nem vagyok auto szerelő, de azt is illik majd átírni különben a nyomaték különbség előbb-utóbb hazavágja a váltót. Manuális váltó előnyben, persze ez nem is fog pénzt hozni a konyhára...
Az égetést egyenlőre 5000Ft-ért megcsinálom minden típusban az első jeletkezőnek.
( visszakapod az eredeti ROM-ot és adom mellé a tuning programosat amit kedvedre cserélgethetsz majd egy forrasztott tokban).
! garanciás termékeknél ez a garancia elvesztését okozhatja - ha észreveszik!
fix-re át tudom forrasztani úgy hogy egy autó szerelő nem veszi észre a beavatkozást mivel asztali és notebook forrasztáshoz képest ami régen a munkám volt ez bazi eggyszerű, de a cserélhető tokot és teljesítmény különbséget nem lehet nem észre venni.
AUDI 150LE-220LE ről már hallottam amit 150.000Ft-ért csináltak meg, pedig csak programot cseréltek benne. Ha jól megy a dolog én is felmondok és tönkreteszem az áraimmal az összes tuningcéget.
A haverom is programozott a Magna Steuer-nél az automata váltók részen(illetve ellenőrizte a programokat). A Projektek időre mentek és akkor is abbahagyatták velük, ha tudták hogy még lehetne bőven tökélletesíteni a vezérlést. Miért lenne ez másképp a motoroknál? Persze a gyártóknak az az érdekük hogy a gyártósorról legördülő cuccokban legyen a fejlesztés, mert különben még a nem hülye milliomosok is meggondolnák a cserét. Sajna túl becsületes volt és nem hozta el a fejlesztéseket, igaz nem éjj bérért dolgozott, de milliomos sem lett.
Itt az idő, hogy összefogjunk és a programozókat megfizessük rendesen akik az eszükkel előre lendítik a világot és akik csak másolják a cuccot (szerény személyem a programozáshoz nem ért így én csak másololni tudom) annyit adjunk hogy megéljen.
lökjétek a tipusokat, és én gyűjtögetem hozzá a tuning programokat.
ha valakinek már elcseszték a motorvezérlését és már nem tudnak vele mit kezdeni, ott is tudok segíteni.
én már kerestem de sehol nem találtam 125ös XT hez servicemanualt..... nem tudod hol találnék?