Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerinted mért írtuk körbe. azért hogy más hibájából tanuljál.
Akkor ezek szerint csak autó féktárcsáján lehet ilyen megoldást eszközölni?
veled vagyok Én csak ritka esetben és síkköszörülést de nem motor tárcsán. azt a vékony tárcsát amibe belelóg a szegecselés szépen nem lehet megcsinálni. ha meg csak félig köszörülöd egy kicsi hősokkot kap és máris görbébb lesz.
Nem értem akkor hogy lehet hogy rengeteg cikket találtam a féktárcsák felszabályozásával kapcsolatban?

Pld. ez itt egy ilyen készülék: http://www.weszti.hu/cikk.php?...
A főtengelyen lévő réteget nem csak parasztosan, hanem szakosan is cementálásnak nevezzük. Ez egy felület keményítési eljárás.

A féktárcsán ilyesmi nincs. Teljes anyaga homogén. Természetesen ez alól is lehet kivétel.

A tárcsát több ok miatt nem szabályozhatod. Az egyik, hogy nincs hús, amiből esztergálhatsz. Egy új tárcsa kb 1 mm.-rel vastagabb, mint a limit. Nem úgy mint az autóknál, ahol 5 mm, vagy annál is több a rendelkezésre áll.

A másik, hogy az esztergakés tol. Az esztergályosok ismerik ezt a jelenséget, ha csak keveset akarsz leszedni, sokszor csak sikálja a kés a munkadarabot. Ez ellen lehet trükközni a kés anyagával, meg az élkiképzéssel, de a tárcsa gyenge, oldalirányban szinte semmi tartása. A helyzetet drasztikusan súlyosbítja a szegecselt tárcsa.

Egyengetés még ami szóba szokott kerülni. Azzal meg az a baj, hogy feszültség marad a tárcsában, és a hőmérséklet változására a tárcsa nem egyenletesen reagál, magyarul jó eséllyel melegedéskor deformálódni fog. Egy állat féktávon ez végzetes lehet.

Egyengetés, hegesztgetés, ragasztgatás, tákolás, megoldások okosba.

Csak egyszer kell rábaszni. Egy temetés, vagy egy cella jó hely ezek átgondolására.
suzuki dr 600 alkatrészek eladóak.
Alkudni kötelező!
Több info:

http://www.kepesmotor.hu/motor...

Kellemes napot mindenkinek!
Ha vibrátornak akarod használni, akkor nem érdekes! Jól fogja bizsergetni a zacskót!
tisztel elektró motor!
feltételeztem h nem mind1 hogy hogyan rakom össze csak furcsáán kérdeztem de nagyon szépen köszönöm hogy válaszoltál és a tippet is boldog karácsonyt!
szia sv2!
naon jó a szöveged! nem mostanába akarom szétszedni, és gondoltam hogy nem mindegy hogy hogyan rakom össze ezért is kérdeztem (és már nem az első motor amit szétszedek és össze is rakok de nem vagyok profi ézért kérdeztem) azért köszönöm szépen a választ boldog karácsonyt
525 exc 2006 arról a csavavarról beszélek amelyik a villánál,tehát alul.
A rugó alatt.
enyémen 14ezer forintos a tárcsa aztán hegyről lefelé már erősen melegedett, és teljesen jó maradt
na mindegy
akkor 30 pénz, 1 élet csak ér ennyit, nem?

aztán karácsony után is lehet venni, bár nem tudom mit változtat hogy karácsony jön, nekem ugyanannyi zsetonom van most is mint júniusban

amúgy a vágó tárcsákat is ki tudják kalapálni egyenesre, nem fék, de nagyon forog
na többet nem offolok
Ezt akartam mondani én is. Valaki megpróbálja menteni a menthetőt, valaki rögtön cseréli az alkatrészt. Van aki megteheti, van aki nem. 10-20 eFt-os alkatrész szerintem megér annyit hogy tegyünk vele egy próbát. Persze csak az ésszerűség határain belül, mert fékről van szó. Ez szerintem el is hangzott...
három tárcsa ízlésesen össze heftingelve és kész a karácsonyfatartó. azért nem kell az újra hasznosításról lemondani.
Lehet, hogy valakinek a 10-20e Ft is jelentos osszegnek szamit, foleg Karacsony elott.... Egyebkent egy uj tarcsa nem 10-20e Ft. legalabbis olyan amit en feltennek a motoromra...
régebbi féktárcsák valami öntvény cucc
láttam töröttet aztán az 100% hogy nem hengerelt lemez
mostani rozsdamenteseket nem tudom hogy készítik

bár nem értem hogy 10-20 ezres tárcsák miatt mit tud valaki küzdeni
Szia lecso.
igazából a főtengelyen is hasonló réteg van ezt parasztosan felénk cementálásnak hívják a taligát meg tolják. teljesen jogos a felvetésed.
Jó Reggelt csipi1990.
izgatottan olvasom kérésedet és szeretném megérteni. Karácsony előtt a családi béke miatt ne kezd el szerelni mert költségekbe vered magad. pozicionáld magad a tv elé egy nagy sörrel és érezd jól magad. ha rosszul rakod össze szét rázza a mogyoróidat és olyan gonosz lendtömegeket ébreszt hogy darth vader kutyafaszta hozzá.
Ha szerinted mindegy, hogy a kiegyenlítő tengely milyen pozícióban van a főtengelyhez viszonyítva, akkor ne állj neki szerelni. Tudod a szerelés feltételez egy szakmai hozzáértést, tehát, hogy tudod mit csinálsz. Mert ha nem akkor nem szerelés, hanem kókányolás! A másik: biztos van rajta jelölés a beállításhoz , mert gyárban készítették.
sziasztok! van 1 rx apriliám (rotax 123) és azt szeretném megtudni hogy ha szétszedem és össze szeretném rakni akkor a kiegyenlítőtengelyt azt milyen pozicióba kell helyeznem vagy mind1 hogy hogy rakom össze? a választ elöre is köszönöm
Milyen KTM, vagy melyik WP, es melyik allito csavar?
Nah za a helyzet, h holnap megyek motorboltba, és majd ott megmondják, mi a teendő.
Leszereltem a zárhengert, és megmutatom nekik.
Veszek újat... nem szarakodok a törött kulccsal... meg hogy néz ki egy fél motorkulcs
Gondold el, ha a kihegyezett súly-melegszilárdság miatt szinte tizedmilliméterre maghatározott vastagság lecsökken,bekövetkezik a "kihajlás" és egy jobbra ívelő kanyarban a szembejövő kamion alá csúszol! Nem ér annyit!
Meg lehet h tévedek, van ami nem maradt meg úgy a tananyagból mint kellett volna.. De ha jól emlékszem, a féktárcsa sem egy sima "acél tányér" megedzve.. Amit úgy lehet csiszolgatni ahogy akarjuk. Gondolom nem hiába van rajta a minimum anyagvastagság megjelölve.
2 dugattyús nissin fékmunkahenger
ugyanúgy kell összarakni mint a "régieket"?
mert itt a porvédő benne van a munkahengerben (2 gumikarika)