Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a toppot szerintem leegyszerűsítve az aksi és fesszab páros viszi magasan. év végén lehetne okoskodási rangsort állítani.
Még az is előfordulhat. Tanulság : A ránézésre buta egyedekkel nem kell foglalkozni.
Sziasztok.
Kicsit tovább gondolkodva még az is kiderülhet hogy rossz híredet keltik mert valamit félre értett. és véresszájú módra visít a hülyeség belőle.
Majd rájöttök, hogy nem kell minden kérdésre, kérésre válaszolni. Igénytelen stílus, helyesírási hibáktól hemzsegve, ezeket át kell lépni.
Engem legjobban nem az zavar, ha nem köszöni meg. De az, hogy segítséget akar ,és mellé bunkó, nem ismeri azt, a szót, hogy legyetek szívesek, kérek, köszönöm, az sok mindent elmond a szocializációjáról. Az csak hab a tetején, hogy nem jelez vissza , hogy tanulni tudjanak belőle, a többiek is. Pedig annyit kellene írni: Sikerült kösz!
Hát az biztos hogy ritkán köszönnek meg segítő válaszokat így sokszor azt sem tudni sikerült a vélt hibát megszüntetni vagy nem. Esetleg a többieknek is segítene vele ha visszaírna utána.
innen nemegyszer mailban is megkerestek már különféle dolgokkal
volt hogy tövig koptattam az ujjaim annyit írtam, aztán egy köszönöm sem jött vissza
most már mennek a kukába az ilyenek.......
Ezután aki nem kulturáltan kér segítséget arra nem reagálok.
Sziasztok!
Volna itt egy érdekes videó arról, hogyan készült a legendás GSX-R
Hali
honda xr 600hoz dugó szettet,kipufogó szelepeket hol tudnék venni szerintetek jó árban? van itt az apróba egy hirtetés, 25ért dugó szett, vmi tkrj japán cucc,nemtudom mennyi lehet az jó?ezaz
Szia!

Miről lenne szó pontosabban?
én már 98ban
ezér" vagyok ilyen fáradt?
Akkor kezdtem dolgozni aktívan, vagy 2005ben. Akkor még diákként nem rossz keresetnek számított.
azért írtam dátumot.
de még manapság is előfordul...főleg olyan melóknál, amit senki nem vállal. pl kukáskocsin szörfölni, csak kihalásos alapon kerülsz be és nem keres rosszul az afromagyar a 4 első 4 másodikkal.
Manapság úgy néz ki ez nem jellemző. Persze ismerek én is olyanokat, akik ilyen jellegű munkával sokat keresnek, 12órás műszakokkal, túlórával, hétvégével. Az élet? A hétvége arra van csak hogy kipihenje a hét fáradalmait, és újra tekerhesse a mókus kereket.
Csináltam én is, iskola után, két évig. Aztán más munkakör azóta.

Mellesleg az emberi munkaerő ilyen szempontból leértékelődött. Ha te nem csinálod meg minimálbérért, megcsinálja más
ha tudnád, hogy 2004-ben ott a szalag mellett is simán lehetett annyit keresni, mint egy baleseti sebésznek...
mondjuk agy nem kell hozzá.
Te is meg fogod előbb-utóbb unni ezt és később már nem is reagálsz....vagy nem...
Nos, akkor már nehezebb a helyzet, de nem lehetetlen.
hmmmmm
szerintem nem találni hozzá rajzot
nekem egy évig volt ilyen gépem, de nem találtam hozzá semmi manualt
elég jól ismerem a gépet, de hónapokig tartana alkatrészeket kotorászni hozzá fél évembe került mire találtam hozzá km kihajtást
szerintem nincs 50 ilyen gép itthon 82 óta elég jól kikoptak
Nézd át a kábelezést, a csatlakozásokat. Ha meg el van kötve, akkor a kapcsolási rajzból ki lehet keresgélni. Mérd meg a jeladó, gyújtótekercs ellenállását, az értékek biztosan benne vannak a javítási kézikönyvben. Viszont ha el van kötve, és próbáltad indítani, akkor előfordulhat hogy a gyújtómodul besz....t. Azon csak a csere segít.
Köszi szépen:), sajnos nem találtam hozzá ebay-en kívül sehol
motor szerelésért motort adok ha valakit érdekell irjon pimitiv emberek keüljenek meg van egy pioneer eősitőm is
Szívótorok gumi néven keresgesd. Biker-Worldön sajnos nem találtam
Halihó emberek, 400as Honda VFRemhez szükségem lenne a karbi és a hengerfej közötti összekötő csövecskére, gondolom más típusoké is kompatibilis lehet hozzá, így teszek be egy képet róla, nem látszódik pontosan a mérete, de nagyjából kivehető:) Ha van valakinek ilyesmi méretben és jó állapotú, az jelezze, köszönöm!
Ez nem (csak) a közoktatás. Hogy tanítasz meg valakinek bármit is, ha az nem mutat hajlandóságot rá?
Kőfejtőbe, szalag mellé még a legalja is jó lesz, csak kell valaki, aki ki van képezve korbácsolásra