Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha már vízzé válet a folyadék még az is lehet....
ja .. lehet befagyott
Cserélj fékcsövet....nem véletlenül van ez 4 évente előírva........8-9 éves korában elég valószinű, hogy valamelyik irányba elzáródik......vagy befog(mint Nálad) vagy egyre nehezebb lesz fékezni.....
2 tartálynyit kipumpáltam (ennyi fékolajam volt itthon) de 1 bubi sem volt benne
kinyomtam a dugattyúkat, tök tiszta minden, holnap elkocogok fékolajért aztán meglátom

1 hónapja még semmi baja sem volt, mondjuk akkor +10 fok volt még......
Levegő van a rendszerben !
nagyon könnyen jár.... alig kell megnyomni egy fogóval és már csúszik is vissza
augusztusban lett kiganézva új olaj beletéve
az alsó két dugót megtakarítanám , és légtelenítés ....
honda xr400r nissin 2 dugós munkahenger
hiba történt:
erősen tart az első fékem, pedig nem is fékezek
ha kilazítom a légtelenítőt akkor is, engedtem is ki némi fékfolyadékot
a fékmunkahengerben mindkét dugattyú könnyen jár
a féktárcsa nem üt
ha visszanyomom a betéteket könnyen forog a kerék, de ha befékezem akkor nem ereszt
melegebb időben még jó volt
mit lehetne tenni?
köszi!
Komolyra fordítva: Menj a kulcsoshoz motorostól, és majd ő rendbe teszi. Mielőtt nagyobb bajt csinálsz!
Abból még nagy baj nem volt, ha "benne van" ! Egye meg a fene hadd maradjon benne!
ha benne van a vége akkor mi a gond?
haverom egy opellal vagy 3 évig járt úgy hogy a kulcs vége bele volt törve
Én benne hagynám . Csak neked van meg a párja! Még a NASA sem tudja a te darabkádat kitalálni.........
Kihúzod a zárból a kulcs darabját, elviszed a kulcsmásolóhoz, és megcsinálja.
Azért nem olyan egyszerű. Bizonyos trükköket kell alkalmazni.
Oksa...köszi a választ
Hát nekem egy rugós biztosító tartotta a helyén amit oldalt lehetett kihúzni, de nemtudom hoyg a tiéd milyen, leszeded a fejidomot akk jobban oda látsz, gondolom nem lehet nagyon bonyolult, csak körbe kell nézni hogy hol tudod elkezdeni bontani
Oh..köszi, akkor megnyugodtam, hogy lehet vele vmit csinálni.
Bemegyek a boltba, ahol szoktam vásárolni, és majd megmondják, milyen kell...
és azt itt házilag ki tudom cserélni, ugye?
Én zárhengert cseréltem anno mikor elhagytam a kulcsom, a 2 zárhenger volt 3000 2 kulcsal, neked 1 kell , biztos nem nagy pénz
Sziasztok Srácok!
Van egy Derbi Sanda motorom.
Történt egy kis baleset: beletörött a kulcs a zárba
Az a poén, h észre sem vettem. Megyek ki egyik nap, hogy indulok egy körre, bele akarom tenni, mondom mi franc..látom kulcs fele van meg...
Gondolom mikor kihúztam előtte este, akkor törött bele.
Mit tudok ilyenkor csinálni?
Ki lehet azt egyáltalán cserélni?
Vagy mi a francot csináljak?
Köszönök minden hozzászólást
, tényleg, én meg gondolkodtam mi a francot kezdjek a sok olajjal, a sablonokba annyi nem megy el, de most jól jött az Úr tipptye
Lesz neki pilótajogosítványa. "Egy füst alatt"
Ha berobban legalább nem fogsz fázni.
Gondolom leégett a gyújtástekercs, ami 3-400V-al töltögeti a cdi-t.
Olajkályha.
Az év folyamán összegyűjtött fáradt olajjal.
Sok helyen látom.
A benzingőzt szépen elszívod előle ! Az autővill. műszerész csikkel a szájában mosogatta mindig benzinben a generátort.