Gyári és utgy. KAWASAKI alaktrészek,kiegészitök,felszerelések(usa, japán belpiachoz is) .Teljes paletta qvad,motor,jet-ski,mule. MINDEN AMI KAWASAKI Minöségi kopó alkatrészek japán és olasz mkp-hoz! ÖHLINS és WP futóműszervíz minden típusra!
Esetleg ez aválasz :
Természetesen meg tudjuk hozatni a speciális au csavarokat a kért színben, egy hónap szállítási idővel az USA ból, az ára mindösze 1250 dollár, de 80% előleget kérünk. A vámot és áfát ráér csak az átvételnél kifizetni.
Ha ezek után is megrendeli, akkor érdemes utána menni.
Sajnos nem kiokosodás kérdése, de amikor egy komoly 10 állásos műhelyt vezetsz, muszáj tudni ezeket is.
A másik dolog, amikor pl. garanciális gond van, és tudod, hogy Te leszel a nyerő, akkor csak igazságügyi szakértő jelenlétében szabad nekiállni a bontásnak, szétszedésnek. Ha ezt elfogadja a tulaj rendben, de ha sumákol, akkor már vissza is lép, ha elmondom neki, hogy az ügyintézés és per lehet több év is, a végén veszít és addig nincs sem autó sem pénz.
Mi gyüjtjük az "okos" ügyfelek igényeit...
- Érdeklődnék, hoyg tartanak-e színes aluminium csavart?
- Igen van pár színben. van plexihez, idomhoz, 150 darabos szettben... mihez kellene?!
- Féktuskokhoz a keréknél!
- Bocs, de oda nem tudunk adni.... De gondolkodtál már azon, hoyg mondjuk 200-nál mernél-e fékezni, ha kicseréled a csavarokat aluminiumra?!
- Mér?! Azt nem lehet kicserélni?!
....
Bocs, hogy beledumálok.
A korrekt írás így néz ki :
A ( rendszám, azonosító ) jármű ( gépjármű, motorkerékpár ) a fék ( futómű, stb, akármi ), ( ilyen-olyan ) hibája miatt a közúti forgalmban nem vehet részt, csak emelve szállítható.
Ha ezt a tulaj tudomásul veszi és aláírja, a továbbiakban nincs keresnivalója sehol, ha szétesik alatta a vas. Innen a saját felelőssége minden, akkor is ha nem ért hozzá ( ez esetben fogadja el a szakember véleményét ) akkor is ha ért hozzá ( ekkor tudja, hogy a szakembernek igaza van ).
Másik lehetőség, hogy látja nem hülye a szervíz és mégis megcsináltatja a verdát.
az szép.. pedig még szervízekben is csináltuk így, hogy ha teszemazt hozott az ipse fékbetét garnitúrát és azt akarta beszereltetni a helyett amit mi adtunk volna, akkor is a munkalapon feltüntettük
épp a cella és a hullaház elkerülése végett írtam a delikvensnek hogy ne javítgassa a tárcsát, hanem cserélje le egyben Az összes ügyfelemnek ezt mondtam, és ezt is fogom mondani, hogy féktárcsával, és a fék alkatrészekkel ne játszunk!.. Volt akinek megemlítettem h a tárcsa vállas, illetve görbe is.. azt mondta javíttassam meg , minnél kisebb pénzből legyen meg.. Nem bírtam vele megértetni hogy az élete múlik azon a szaros pár ezren amennyiből tudna venni uj tárcsát.. Úgy adtam csak vissza neki a motorját, hogy a fék miatt írtam egy papírt hogy "bárminemü , fék hibából adódó baleset esetén NEM VÁLLALOM A FELELŐSSÉGET! A féktárcsa javítva lett, az ÜGYFÉL KÉRÉSÉRE, ezen okból keletkező baleset esetén, minden felelősség őt terheli"
Szerintem a mai napig ugy van vele hogy " faszkalap szerelő csak le akart huzni, azért akarta lecserélni ujra a tárcsát"
Kb én is ígxy voltam, és voltam akkor marha hogy megkérdeztem mennyi a gyári.. a pár tárcsa a motor árának fele... így maradt a régi, igaz nem görbe de a szegecsek már kaptak
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy a lamellákat mindegy hogy hogy rakom be? Mert hallotam hogy úgy kell őket rakni hogy középen 2 fa legyen és ne legyen közte vas. Vagy csak rakjám simán úgy hogy 1 fa 1vas?
Kondenzátort semmiképp se tegyél sehová, mert nem oda való. Szerintem ellenállásra gondoltál, ezzel lehet segíteni a dolgon. 1 db elég belőle irányonként. Másik lehetőség, direkt LED-hez való villogóautomata. Ez a drágább megoldás...
Előbb kérdezni kellett volna! Kell legyen a led-es indexekhez olyan indexrelé amit ezekhez terveztek. Azért villog sűrűn, mert jóval kisebb az áramfelvétele, mint az izzónak(1/20) . Kérdezz rá, és vegyél hozzá!
Sziasztok! Vettem a mocira két pár ledes indexet, és ugye más izzó révén sokkal többet villan mint a normális, szerintetek indexenként vegye 1 kondenzátort, vagy vegyek egy másik relét?
Ide tartozik még a mágnesasztalos síkköszörülés téma is. Sokan beájulnak a jól csengő technika hallatán, azonban abba már nem gondolnak bele, hogy a (vékony) görbe alkatrészt a mágnesasztal kiegyenesíti (vagy legalábbis egyenesít rajta) köszörülés közben. A tökéletes síkköszörülés után azonban, elengedve a mágnest a görbület visszarúgja magát.
Ugyanez a gond a fém kuplung lamella kapcsán.
ha leülsz valami mellé és és csak nézed olyan dolgokat is észre veszel amit a teljesítménybe és időre dolgozó szerelő nem. sok felesleges szerelést megúszol ha észreveszel egy gumicső repedést vagy laza csavart.
Ha a motor elég zajos, (szerintem a szelepek azok) akkor mi a megoldás a problémára? Egyértelműen a blokkból jön a hang.. Légyszi segítsetek. Koszi