Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! 2009-es R1-em van es az a problemam ,hogy a motor 190km/h nal letilt es nem megy tobbet.Fordulatszam nem befolyasolja a letiltast,mert ezt a sebesseget elerve akar harmadikban is letilt magas fordulaton,mivel ott ertem el ezt a sebesseget(190km/h).
Masik kerdes?: Hideginditasnal eros kopogast, zorgest hallok a blokbol de ez hamar megszunik(par masodperc), inditas utan hirtelen gazadasnal ismet elofordul majd ezek utan barmekkora gazra szepen reagal.Melegen nem tapasztalhato ez a hang az inditas utan.Tudna valaki segiteni?Elore is koszi.
hát még van is csak már tudom a probléma okát és a benzin és levegő arány a nem megfelelő mert kivettem a légszűrőt és egy rongyal eltömítettem a szívvó nyílást és egyből müködik a szivató rendesen indul és a fordulat is vissza esik szóval most veszek gyári légszűrőt és beállítom a karbikon a levegőt
de,de lehet így kapni, és még vízmentes kis dugók is járnak hozzá, csak a színválaszték más szokott lenni. nálunk- nagyvárosban-külön ilyen szakbolt is van, csak pénz kérdése az egész.
ugyan ez van a tömítésekkel.van hogy pár óra alatt kész amire más helyen csak a fejüket csóválják.
Neeem köszi szépen, nem tudtam hogy lehet igy kapni!
All right
Akkor érdemes átnézni a fúvókákat is és megméregetni........esetleg 8-as gyertyával is ki lehet próbálni...
A héten mérek még egy nyomásveszteséget!De nem hinném hogy olajat vinne fel mivel nem kéken füstöl hanem feketén! Inkább a karbi kókányolás lehet a legvalószínübb mivel a súbertűk alatt alátétek voltak!Azzal próbálták emelni a tűt! A légszűrő az valami endurós légszűrő szivacsból vágott volt benne!
Este hívlak! Olvastam MSN-t!
szeva basi.

Lehet hogy hülyeséget fogok írni, de első ízban valamiért ez jutott eszembe.. mégpedig hogy lehet hogy tényleg belekókányoltak, én a helyedben megnézném az alapjárati rendszer fúvókáját, illetve járatait. Könnyen lehet hogy valaki nagyobbra cserélte a fúvókát, vagy dróttal tisztította ki a fuvókát és ezáltal tágult.. simán túldúsúlhat ettől. Egy próbát megér . :)
Nem olajat hord fel? A karbi nincs hekkelve felfúrogatással?
Háj men!

Nem akarsz szerelni nekem egy picikét?
Köszi! Egyeztetek a tulajjal és keresni foglak!
megvan 96 japán belpiaci 7980ft/db a tüszelep gyáriban
bemégy egy autó elektromos boltba és kérsz ilyen vízmentes csatlakozót, én kb 900 ft-ért vettem ilyet, azt viszont megkérdik hogy mennyi az amper terhelés, amit a csatlakozónak át kell adnia.
esetleg vegyem meg, vagy adjak egy címet?
ZX400N016110
kellene a vázszáma!
Nekem nem a pinktől van hanem UK-ból mert olcsóbb volt!18 volt a 4 db postával!Mennyi lenne nálad a 4 db gyári? Tűszelep fészekkel!
Ugyan evvel a turmax pikmotoros termékkel jártam igy
Japán Tourmax a tűszelep és a fészek is!Egyébként úgy is szar volt hogy egy működő ZZR 600-ból kivettük a tüszelepeket és a fészkeket is! Azzal is szar volt!Mivel új a benzinszűrő is semmi kosz nincs a tüszelepeknél!Már arra gondoltam veszek rá egy másik karburátor sort mert lehet hogy belekókányoltak valamit(bár ez nem látszik rajta!)
A motor 98-as 4:1 rendszerrel japán belpiacos!
Jártam én is igy utángyártott tüszelepekkel ha az van benne? gyárira cseréltem és megszünt a probléma! De nálam a pumpa is vacakolt és a fészket 10szer kellet takaritani
Vissza!
Sőt jól is zárnak a szivató dugattyúk!
Igen! Pont olyan mintha a rezgés hatására átengedne! Próbáltam már a benzinpumpa kiiktatását! Hátha sokat nyom de ejtőtartályosan is szar!
Szívató visszamegy alaphelyzetbe?
Olyan a jelenség, mintha átengedne rezgés hatására.
Új a tűszelep is és a fészek is! De ezt le is írtam!
De valami nem jó az biztos. Tűszelepet kicserélted , mi a helyzet a fészkével?