Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyújtástekercs ellenállása kb 500 ohm vagy nagyobb a fekete-lila vagy fekete-piros szál és a test között kell mérni .
Köszöntem a válaszokat A nagy kályha eléggé komolynak tünik, csak nem igazán akarok berobbanni a benzingőzben
ezen már énis elgondolkoztam
laposelem a zsebbe aztán gooooooooooooooo
sziasztok!
megtaláltam,hogy mi okozta a testzárlatot a kínai 4 ütemű 50-es quadon.(két napig tartott )A forgórész elért és kikoptatott két szálat ami a tekercsektől jön.Most már nincs zárlat,de szikra se.A cdi vagy esetleg a tekercsek mentek tönkre?hol is mit kéne mérnem?előre is nagyon köszi a tippeket.
Helló !
Lehet h hülyeség amit mondok de az érdekelne h lehet e krossz gépbe pl(cr, sx, yz) re első hátsó világítást rakni mert ha jóltudom ezeknek a gyujtása nem termel áramot. Ha valaki tud vmit segíteni az írjon!
Előre is köszönöm a segítséget.:D
Egy bögre forralt vörösbor, jó melegen megiszod, még ki is izzadsz!
Olajradiátor. Persze mire befűt, én megfagyok..... Télire ritkán vállalok motorjavítást, ilyenkor áttérek a számítógépekre. Azokat be is lehet vinni a házba.
inkább igyál....... ha befűtesz minden vasról csorog majd a víz
Szerezz egy viszonylag nagy ajtajú vaskályhát! Amibe belefér a fa egész kugliba ! és ha van már parázs, akkor teszel rá egyet kettőt, és az 2-4 óra hosszáig elizzik rajta. Egy a lényeg ne legyen felaprítva!
Twixszeletem az uraknak!

Kérdésem az volna, ilyen véleményfelmérés szinten. Ki mivel szokott fűteni a műhelyében? Fütetlen a mühelyem egyenlőre, és baszott hideg van télen.. Kellene egy relative kis költségü, biztonságos , és valamelyest hatékony fütési megoldás. elég kis helységről vagyon szó ( sajnos )

Előre is köszi
Találtam egy bowdenest pesten, 2500ért kicseréli a belét, így meglátogatom a közeljövőben
Nekem a kuplung volt ilyen csavaros véggel összerakva. Vagy nem húztam meg eléggé - jobban nem tudtam, vagy nem bírta a strapát, de egyszer csak kicsúszott. Szerencsére épp álltam, szokásom hogy indításkor behúzom a kuplungot, ekkor engedett el Ha ezt menet közben műveli, kicsit kellemetlenebb lett volna.
Keményforrasztással rögzítve már jó lehet, de nekem csavaros soha többet, ha van más mód
csak már a pipával azért nincs szikra mert nagyon gyenge
köszi megnézem ezeket is
Gyertyapipa, gyenge trafo, gyenge tekercs....
Mindet ki kell meri egyenkent, aztan kiderul.
hali van egy nsr 125-öm és gyertyapipa nélkül van szikra a testen de nyagyon gyenge,pipával már nincs! mi lehet a baja?
yamaha yzf1000 thuderace 96
keresek hozzá a legolcsobb boltot vagy kereskedőt,ahol beszerezhető új primerlánc,szelepszárszimering(szett 16db),hengerfej+hengertalp tömítések
06309135348-as számra küldj smst vagy hívj
előre is köszi
hali, volna 1 olyan kérdésam, hogy a ktm sxf 450 be 2007 töl belelehet rakni az 5 6 sebességet
Ti. a benzinben levő hidrogén az oxigénnel vízzé ég el, és a hideg dobban mint egy pálinkafőző hűtőjében szépen lecsapódik.
Mert lehet van is benne. Nem tartom jó ötletnek télen indítgatni. Akkut meg töltsd fel. A gyújtóelektronika nem szereti a kevés V-ot.
meghalt volna a gyertyám?Próbáltam indítgatni de az aksi sem a leg jobb gyenge már de szivató rajta volt.Arra is gondoltam hogy megszívta magát és ezért nem robbantja be,De akkor mért lángol úgy?Meg olyan hang jön a dobból mintha valami viz lenne benne
Próbáld még indítani. Ha több indításra is durrog, lehet behalt pár gyertya.
lenne egy kérdésem,kivittem a cbr919 -5fokba,mentem vele pár kört,100fokosan raktam le,2napot ált,és amikor beakartam indítani akkor durrogott.valakinek valami ötlet?
Már gondoltam erre a megoldásra én is, de nem igazán bízok meg ezekben a csavaros cuccokban, igaz nincs vele tapasztalatom, de nem akarok most ilyenekkel szórakozni a Hondán, előttem az egész tél, van időm megcsináltatni