sziasztok!
megtaláltam,hogy mi okozta a testzárlatot a kínai 4 ütemű 50-es quadon.(két napig tartott )A forgórész elért és kikoptatott két szálat ami a tekercsektől jön.Most már nincs zárlat,de szikra se.A cdi vagy esetleg a tekercsek mentek tönkre?hol is mit kéne mérnem?előre is nagyon köszi a tippeket.
Helló !
Lehet h hülyeség amit mondok de az érdekelne h lehet e krossz gépbe pl(cr, sx, yz) re első hátsó világítást rakni mert ha jóltudom ezeknek a gyujtása nem termel áramot. Ha valaki tud vmit segíteni az írjon!
Előre is köszönöm a segítséget.:D
Olajradiátor. Persze mire befűt, én megfagyok..... Télire ritkán vállalok motorjavítást, ilyenkor áttérek a számítógépekre. Azokat be is lehet vinni a házba.
Szerezz egy viszonylag nagy ajtajú vaskályhát! Amibe belefér a fa egész kugliba ! és ha van már parázs, akkor teszel rá egyet kettőt, és az 2-4 óra hosszáig elizzik rajta. Egy a lényeg ne legyen felaprítva!
Kérdésem az volna, ilyen véleményfelmérés szinten. Ki mivel szokott fűteni a műhelyében? Fütetlen a mühelyem egyenlőre, és baszott hideg van télen.. Kellene egy relative kis költségü, biztonságos , és valamelyest hatékony fütési megoldás. elég kis helységről vagyon szó ( sajnos )
Nekem a kuplung volt ilyen csavaros véggel összerakva. Vagy nem húztam meg eléggé - jobban nem tudtam, vagy nem bírta a strapát, de egyszer csak kicsúszott. Szerencsére épp álltam, szokásom hogy indításkor behúzom a kuplungot, ekkor engedett el Ha ezt menet közben műveli, kicsit kellemetlenebb lett volna.
Keményforrasztással rögzítve már jó lehet, de nekem csavaros soha többet, ha van más mód
yamaha yzf1000 thuderace 96
keresek hozzá a legolcsobb boltot vagy kereskedőt,ahol beszerezhető új primerlánc,szelepszárszimering(szett 16db),hengerfej+hengertalp tömítések
06309135348-as számra küldj smst vagy hívj
előre is köszi
meghalt volna a gyertyám?Próbáltam indítgatni de az aksi sem a leg jobb gyenge már de szivató rajta volt.Arra is gondoltam hogy megszívta magát és ezért nem robbantja be,De akkor mért lángol úgy?Meg olyan hang jön a dobból mintha valami viz lenne benne
lenne egy kérdésem,kivittem a cbr919 -5fokba,mentem vele pár kört,100fokosan raktam le,2napot ált,és amikor beakartam indítani akkor durrogott.valakinek valami ötlet?
Már gondoltam erre a megoldásra én is, de nem igazán bízok meg ezekben a csavaros cuccokban, igaz nincs vele tapasztalatom, de nem akarok most ilyenekkel szórakozni a Hondán, előttem az egész tél, van időm megcsináltatni
megtaláltam,hogy mi okozta a testzárlatot a kínai 4 ütemű 50-es quadon.(két napig tartott )A forgórész elért és kikoptatott két szálat ami a tekercsektől jön.Most már nincs zárlat,de szikra se.A cdi vagy esetleg a tekercsek mentek tönkre?hol is mit kéne mérnem?előre is nagyon köszi a tippeket.
Lehet h hülyeség amit mondok de az érdekelne h lehet e krossz gépbe pl(cr, sx, yz) re első hátsó világítást rakni mert ha jóltudom ezeknek a gyujtása nem termel áramot. Ha valaki tud vmit segíteni az írjon!
Előre is köszönöm a segítséget.:D
Kérdésem az volna, ilyen véleményfelmérés szinten. Ki mivel szokott fűteni a műhelyében? Fütetlen a mühelyem egyenlőre, és baszott hideg van télen.. Kellene egy relative kis költségü, biztonságos , és valamelyest hatékony fütési megoldás. elég kis helységről vagyon szó ( sajnos )
Előre is köszi
Keményforrasztással rögzítve már jó lehet, de nekem csavaros soha többet, ha van más mód
Mindet ki kell meri egyenkent, aztan kiderul.
keresek hozzá a legolcsobb boltot vagy kereskedőt,ahol beszerezhető új primerlánc,szelepszárszimering(szett 16db),hengerfej+hengertalp tömítések
06309135348-as számra küldj smst vagy hívj
előre is köszi