Köszi a tapasztalati infót! KOYO C4-t kipróbálom, aztán max. csere következő szezonban, bár nincs sok kedvem jövőre is széthúzni a blokkot, vagy rosszabb esetben első pár alkalom után.
Normál csapágy szerintem a melegedés miatti hőtágulás miatt megy tönkre vagy rosszabb esetben beáll, ezért kell C2,C3,C4, remélem a C4 nem lesz már túl laza neki...
Akkor állj neki tanulni, pl:levelezőn gép iparit, mert igaz hogy nem látszik olyan hamar mintha iszol, de legalább okosodsz ! Tudod sok van még vissza !
Akkor csak egy tanács. Mindenképp vidd be a hidegről, és kezd el tölteni, nehogy befagyjon az éjjel. Ha sikerült feltölteni, akkor mikor visszateszed a motorba, köss vele sorba egy árammérőt, és mérd meg hogy nyugalmi helyzetben van-e fogyasztás. Ha nincs, akkor besza....t az akku...
Én rámérnék egyet menet közben a fesszabályzóra, ha ott minden ok akkor a 3 generátorkábelre is, esetleg nézelődnék nem zárlatos-e valami. De akksi cellazárlat is előfordulhat.
az lehet.... villanyhoz annyit értek hogy a drótban megy benne
de a robbanós motorban nem mindegy, ez tuti
én nem értek a szereléshez csak a tapasztalataim tudom leírni
2880 fordulatú 7,5 KW -os ventilátor motorok üzemóra számlálóval, adminisztrált üzemidővel. A Motorblokkhoz laza illesztésű csapágy kell (c2-c3-c4) ha a főtengely , meg a csapágyház gyenge állapotú. Szoros illesztésű csapágy pár óra alattis tönkre tud menni. Az skf-is !
ebben nem értek egyet
após simsonját amikor generáloztam skf csapágyakat tettem bele (kb15 éve... baszott drága volt) após öccse meg párszáz forintos csapágyakat tett bele
aztán az olcsó csapággyal már az első indítás után fütyült a simson, az skf meg máig csendes
aztán a ratyi csapágyat 1 idény után cserérlem, mert már lötyögött a főtengely..
sőt kerékben a cx márkájú csapágy 1-2 évet bír a fag meg sok évet......
Sziasztok.szombaton védre boldog tulaja lettem egy xr 400 asnak.96 os a moci.olyan jelenséget csinál hogyha hidegen beindítom akkor kb 10 másodpercig egy nem túl éles kopogó hangot hallok .utána teljesen megszünik.ha nagyon közelröl meghallgatom nagyon halkan hallok még hangot de szerintem az csak a himbák müködési zaja.amikor elmentem megnézni nem volt ez a kopogás hidegen,de lehet hogy beindították előtte egy kicsit.a moci könnyen indul ,nem füstöl semmit.ha valaki tud okosat mondani azt megköszönném.holnap ellenörzöm le a szelephézagokat,de szerintem nem az lesz.remélem nem hajtókaros lesz.nem tom.üdv
Srácok.
2 hete állt a mocim (pontosabban egy hete beindítottam kb 10 percre).Tegnap mentem vele kb 10 Km-t ma meg 50-et.Tegnap és ma is simán indult.most pár perce el akartam indítani és le van merülve az akksi.Meghalt a fél éves akksim vagy mi?
Egy hétig áll a motor simán elindul amikor meg megyek vele akkor meg utána nem?
Hogy van ez?
A patyomkin traktorgyár már bezárt helyette a nyizsgij novgorodi kézi húsdaráló gyár vette át a termelést. a minőség folyamatos erre bizonyíték a viccek közötti kép.
Nincsen különösebb különbség a csapágyak élettartama között a márka függvényében.Régen az egyik cégnél írtuk , milyen csapágy mennyi üzemórát bír, és nem volt észlelhető eltérés. én a helyedben Koyo, vagy skf-et vennék . Ha még lehetne kapni, akkor oroszt.
Főtengely csapágyakról kéne tapasztalat. A motor RMX250, a belevaló méret 28x68x18. KOYO gyárt ilyen méretet, de elvileg van NTN és SKF-ben is van C3-as, KOYO ban talán C4-es is, szerintem a C4-el sem szabad csörömpölnie hidegen, gondolom van még más gyártó is.
Melyikről márkáról mi a tapasztalat? Hogy bírják? Mit érdemes belerakni? Esetleg C3 vagy C4? Bár nem sok eltérés van (erre a 28-as belső átmérőre C3-nál 19-35,C4-nél 29-46 között mozoghat)
Normál csapágy szerintem a melegedés miatti hőtágulás miatt megy tönkre vagy rosszabb esetben beáll, ezért kell C2,C3,C4, remélem a C4 nem lesz már túl laza neki...
Pesten tud valaki olyan helyet,ahol egy xr 600 hengert normális áron, precízen megfúrnak?
üdv
Én rámérnék egyet menet közben a fesszabályzóra, ha ott minden ok akkor a 3 generátorkábelre is, esetleg nézelődnék nem zárlatos-e valami. De akksi cellazárlat is előfordulhat.
de a robbanós motorban nem mindegy, ez tuti
én nem értek a szereléshez csak a tapasztalataim tudom leírni
após simsonját amikor generáloztam skf csapágyakat tettem bele (kb15 éve... baszott drága volt) após öccse meg párszáz forintos csapágyakat tett bele
aztán az olcsó csapággyal már az első indítás után fütyült a simson, az skf meg máig csendes
aztán a ratyi csapágyat 1 idény után cserérlem, mert már lötyögött a főtengely..
sőt kerékben a cx márkájú csapágy 1-2 évet bír a fag meg sok évet......
Egy 4 ütemű kínai quad van nálam,elektromos problémával van köztetek szaki ,aki szívesen segítene itt online?
2 hete állt a mocim (pontosabban egy hete beindítottam kb 10 percre).Tegnap mentem vele kb 10 Km-t ma meg 50-et.Tegnap és ma is simán indult.most pár perce el akartam indítani és le van merülve az akksi.Meghalt a fél éves akksim vagy mi?
Egy hétig áll a motor simán elindul amikor meg megyek vele akkor meg utána nem?
Hogy van ez?
Főtengely csapágyakról kéne tapasztalat. A motor RMX250, a belevaló méret 28x68x18. KOYO gyárt ilyen méretet, de elvileg van NTN és SKF-ben is van C3-as, KOYO ban talán C4-es is, szerintem a C4-el sem szabad csörömpölnie hidegen, gondolom van még más gyártó is.
Melyikről márkáról mi a tapasztalat? Hogy bírják? Mit érdemes belerakni? Esetleg C3 vagy C4? Bár nem sok eltérés van (erre a 28-as belső átmérőre C3-nál 19-35,C4-nél 29-46 között mozoghat)
Előre is köszi