"ha ért valaki Cagiva AR 350 hez és megcsinála a szikámat lehet csak elvan kötve valami annak adnék egy Yamaha Pite bike crosmotort vagy egy Pioneer 330wos erősítőt vagy megegyezünk"
Normálisan :
Szép napot az Uraknak. Segítséget kérek. Ha ért valaki Cagiva AR 350 -hezés segít nekem annak adnék egy Yamaha Pite-bike cross-motrot vagy egy Pioneer 330 W-os erősítőt.....
Köszönettel !
Művelt embereknél így szokás segítséget kérni.
hali!
van egy am6-osblokk.
és az a jelenség ilyen időbe hogy indításkor míg beindul. 1-2mp ig kell a szívató utánna nem kell és tökéletesen jár. míg hidegegy kicsit megtorpan olyan 6-7 ezernél(de ez természetes)
eléri az üzemi hőfokot: 1-2-3 tökéletesn húz de csak 10e-ig onnantól 4-5-6 tartja a fordulatot de csak hörög tovább nem pörög.(pl: 7-8e) -PHBN 12mm karbi (0,95mm főfúvóka, szerintem nagy. kb hanyas főfúvial próbálkozzak?)
-20-as csonk nyitott membrán,
- Direktszűrő
- 50cm3, 41mm a dugattyú vas henger.(gyűrű hézag okés,hengernek nincs válla dugattyú újszerű,
- Nyitott sportkipufogó.
Üdv! Cagiva elephant crossmotoron ha a karbira egy kb 8cm átmérőjű 30cm hosszú gumicső megy csak (alkami direktszűrővel a végén), kell valami szűkítő bele, nem kap túl sok levegőt ezáltal? Melegen is csak szívatóval indul, igaz utána jól ketyeg és van alapjárat is!
ha a motorkerékpáromban lóerő van, mondjuk száztíz akkor abból kerékre kijön kilencven. hát én elviszem egy kovácshoz patkolja meg hátha kijön mind a százTÍZ :D:D
ha ért valaki Cagiva AR 350 hez és megcsinála a szikámat lehet csak elvan kötve valami annak adnék egy Yamaha Pite bike crosmotort vagy egy Pioneer 330wos erősítőt vagy megegyezünk
Sziasztok! Ma egy nagyon érdekes dolog történt velem. Melóból tartottam hazafelé és egyszercsak elment minden erő a motorból, nem is akart pörögni, a kipufogóból elkezdett ilyen izzó kis valamiket (kokszdarabokat?) dobálni és a kipukönyök is vörösen izzott. Van valakinek ötlete, hogy mi történhetett vele? Egyébként egy mtx125-ös blokkról van szó.
Köszi!
Ha csak kiegészítő hőmérő akkor egyszerűen közel a blokkhoz az egyik vízcsőbe raksz egy adaptert a mérőnek.Gyárt hozzá a Koso de szerintem a Stage6 is.
Helló!
Ebben az évjáratban még csak egy hőkapcsoló ez. Egyetlen LED-et kapcsol, 100 akárhány fokon. Az újabbakban már ellenállásos, és azok ki is írják digitálisan a műszerfalon a fokot.
De ez csak egy kapcsoló. És nem keverem a ventillátor kapcsolójával.
Szervizkönyv alapján mondom ezeket.
Bár nem ismerem ezt a motort, de nem biztos hogy a gyári helyett kell belecsavarni. Előfordulhat hogy a gyári gombáról veszi a jelet az ECU (már ha injektoros a motor), és ha kiveszed akkor hülyeségeket fog csinálni. Vagy a másik hőgomba(ha van), az meg a ventillátort kapcsolja, én azt sem szedném ki. Én inkább mellé csavarnám a gyári gombának, vagy ha nem akarsz fúrni-faragni, akkor a hűtőbe kell lógatni a szenzorát.
a pit és az erősítő is jó lesz cserébe, köszi
siktolattyus karbi ,de arra is gondoltam hogy sokat kap mert valamikor hidegen szivató nélkül is indul
Normálisan :
Szép napot az Uraknak. Segítséget kérek. Ha ért valaki Cagiva AR 350 -hezés segít nekem annak adnék egy Yamaha Pite-bike cross-motrot vagy egy Pioneer 330 W-os erősítőt.....
Köszönettel !
Művelt embereknél így szokás segítséget kérni.
van egy am6-osblokk.
és az a jelenség ilyen időbe hogy indításkor míg beindul. 1-2mp ig kell a szívató utánna nem kell és tökéletesen jár. míg hidegegy kicsit megtorpan olyan 6-7 ezernél(de ez természetes)
eléri az üzemi hőfokot: 1-2-3 tökéletesn húz de csak 10e-ig onnantól 4-5-6 tartja a fordulatot de csak hörög tovább nem pörög.(pl: 7-8e) -PHBN 12mm karbi (0,95mm főfúvóka, szerintem nagy. kb hanyas főfúvial próbálkozzak?)
-20-as csonk nyitott membrán,
- Direktszűrő
- 50cm3, 41mm a dugattyú vas henger.(gyűrű hézag okés,hengernek nincs válla dugattyú újszerű,
- Nyitott sportkipufogó.
Vélemény? Ötlet?
Köszi!
http://www.spmotostore.com/Tem...
Na ilyet találtam de egy ügyes esztergályos semmi perc alatt legyártja kevés pénzért és nem kell megbontani a gépet sehol.
Ebben az évjáratban még csak egy hőkapcsoló ez. Egyetlen LED-et kapcsol, 100 akárhány fokon. Az újabbakban már ellenállásos, és azok ki is írják digitálisan a műszerfalon a fokot.
De ez csak egy kapcsoló. És nem keverem a ventillátor kapcsolójával.
Szervizkönyv alapján mondom ezeket.