Sziasztok ! Lenne egy olyan gondom,hogy a 410 es huskybma elszállt a felső vezérműlánc lánckerék. Bakonyműveknél próbáltattam csináltatni,de azok semmirekellők. Nem tud valaki olyan céget,esetleg emberkét aki gyárt láncekrekeket? És megis tudja edzeni ! Amúgy bontottba az egész országot áttelefonáltam szinte,senkinek sincsen,újjonan nemlehet már kapni. Biztos vannak ilyen cégek,akik foglalkoznak evvel,de én nemtudok róla ! Ha valaki tudna,leírná az elérhetőségüket ? előre is köszönöm !
Szeva neha ilyenkor a behuzas segit csak szerelohaver rugdosta az osszerakott rm125-ot mar kivolt fulladva megtoltuk nehezenn nagy fustel de beindult szerintem tolas nelkul nemment volna jozy.mazsi
Keress egy közös testpontot.De nem is biztos , hogy kell, elméletileg a tast a helyzetjelző miatt rajta van. Nézd meg melyik vezetéken jön a + a régi irányjelzőhöz.És azzal kösd össze. Pontosabban toldóhüvellyel rakd össze, zsugorcsővel leszigetelve..
van egy 06 r6-om. vettem hozzá int. hátsólámpát
A lámpa az egyértelmű, csak összedugom a csatlakozókat.Az indexnek viszont egy-egy sárga vezeték jön ki a lámpából, viszont a motoré indexenként két vezetékes.Mit mivel hogyan?
Helló!
én találkoztam már ilyen esettel.akkor egy bandit 250-nek volt ez a baja + egy gs 500 -nak.a helyzet az ,hogy ahol tankolsz ott van a baj.az üzemanyagban olyan adalék van sajna ami oldja a gumit.
a karburátornak a tüszelepénél van egy kis gumitömítés és azt az elöbb említett adalék kioldja,vagy legalábbis elvékonyítja és ezáltal az nem tömít. így a tűszelep amit az úszó nem zár el és a torokba folyik a benzinmeg a túlfolyón a levegőszűrőbe (ha oda van annál a tipusnál kötve ,ahova a kartel levegőztető is be van kötve. és ott folyik át az üzemanyag.a megoldás,hogy a karbi túlfolyót lekötöd a levegőszűrőröl és lezárod a nyílásait a levegőszűrőnek ahol a csövek bementek ,kicseréled a tűszelep tömítéseit,kitakarítod a levegőszűrőt és mellesleg cserélsz olajat.ja meg máshol tankolsz.
Ez már bevált dolog.és nem is kerül sokba kb 2 karbi esetén 600 ft a tömítés a tűszelephez.
(ha magadnak csinálod)
dehogy is!
csak szintig szabad tölteni,ameddig a nívó vagy F jelzés van.
ha csurig töltöd akkor azt csúnyán megszívod sajnos.
(ömleni fog a takony jellegű olaj a gépedből beindítás után ,vagy rosszabb esetben a légszűrőd a kartelvisszavezetés miadt telelesz olajjal és hogy ennek mi a következménye azt mindenki aki kicsit is járatos a dologban gondolhatja)
- JT és GOLDFREN féktárcsák
- GOLDFREN és AP RACING fékbetétek
- Kuplung és fékkarok
-Cross sebváltókarok-D.I.D, Iris, JT, KMC láncok, lánckerekek
-Prox, Vertex, Wössner blokk alkatrészek
-UFO, AKITO, PROGRIP motoros ruházat és felszerelés
-Egyéb kiegészítők: karok, tükrök, kormányok, markolatok, kézvédők, motoremelők, olaj és légyszűrők, és még rengeteg motoros kiegészítő kedvező áron rendelhető!
Hali!
bár hogy csinálod, nem bizok benne....
az xbike-ba bemész megvárod, megcsinlják, és tuti lesz, én nem biztam rá az életemet....
kb 10-20kg meg huztam, és kiszakadt a fittinből...
mégegyszer Xbike, az tuti...
Na szeva! Az ára olyan 1-2 ezer volt, nem vészes. elég sok hengerfejre, és elég sok szelepre elegendő a benne levő mennyiség, és elég szép munkát lehet vele végezni. van kifejezetten benzin üzemü autóhoz-motorhoz, és diesel üzemühöz. csatoltam róla pár képet, meg neten találtam róla linket hogy kb mennyi is lehet. Görgess le, alulról a harmadik az a cucc
mennyi volt az ára arra emléxel? lehet beszélek majd 1 haverral akiknek van autósboltja biztos tudnak nekem rendelni és akkor szaladgálni se kell miatta
sziasztok.
Valaki kérem segítsen.
Van egy yamaha dt 125 ös motorom. Power szelep kivoltkötve,(tönkre ment a pover vezérlő elektromos motor). Most vettem a paripát, és vetem hozzá egy vezérlő mtort is. De sajnos nincs meg a Csatlakozó vezeték:( szépen elintézték. a Vezérlő motorból 3om vezeték jön ki, azt kérdezném hogy ezt a 3 o vezetéket ihez kösem ?:S tanácstalan vagyok.:S Krem aki tud segítsen. üdv!
van egy 06 r6-om. vettem hozzá int. hátsólámpát
A lámpa az egyértelmű, csak összedugom a csatlakozókat.Az indexnek viszont egy-egy sárga vezeték jön ki a lámpából, viszont a motoré indexenként két vezetékes.Mit mivel hogyan?
én találkoztam már ilyen esettel.akkor egy bandit 250-nek volt ez a baja + egy gs 500 -nak.a helyzet az ,hogy ahol tankolsz ott van a baj.az üzemanyagban olyan adalék van sajna ami oldja a gumit.
a karburátornak a tüszelepénél van egy kis gumitömítés és azt az elöbb említett adalék kioldja,vagy legalábbis elvékonyítja és ezáltal az nem tömít. így a tűszelep amit az úszó nem zár el és a torokba folyik a benzinmeg a túlfolyón a levegőszűrőbe (ha oda van annál a tipusnál kötve ,ahova a kartel levegőztető is be van kötve. és ott folyik át az üzemanyag.a megoldás,hogy a karbi túlfolyót lekötöd a levegőszűrőröl és lezárod a nyílásait a levegőszűrőnek ahol a csövek bementek ,kicseréled a tűszelep tömítéseit,kitakarítod a levegőszűrőt és mellesleg cserélsz olajat.ja meg máshol tankolsz.
Ez már bevált dolog.és nem is kerül sokba kb 2 karbi esetén 600 ft a tömítés a tűszelephez.
(ha magadnak csinálod)
csak szintig szabad tölteni,ameddig a nívó vagy F jelzés van.
ha csurig töltöd akkor azt csúnyán megszívod sajnos.
(ömleni fog a takony jellegű olaj a gépedből beindítás után ,vagy rosszabb esetben a légszűrőd a kartelvisszavezetés miadt telelesz olajjal és hogy ennek mi a következménye azt mindenki aki kicsit is járatos a dologban gondolhatja)
köszönöm!
most került hozzám a moci tippem sincs:( néha még lángot is köp!
MSN:suzukiglx@hotmail.com
- GOLDFREN és AP RACING fékbetétek
- Kuplung és fékkarok
-Cross sebváltókarok-D.I.D, Iris, JT, KMC láncok, lánckerekek
-Prox, Vertex, Wössner blokk alkatrészek
-UFO, AKITO, PROGRIP motoros ruházat és felszerelés
-Egyéb kiegészítők: karok, tükrök, kormányok, markolatok, kézvédők, motoremelők, olaj és légyszűrők, és még rengeteg motoros kiegészítő kedvező áron rendelhető!
Info: endurobolt@gmail.com
06 20 521 84 99
bár hogy csinálod, nem bizok benne....
az xbike-ba bemész megvárod, megcsinlják, és tuti lesz, én nem biztam rá az életemet....
kb 10-20kg meg huztam, és kiszakadt a fittinből...
mégegyszer Xbike, az tuti...
Itt meg kapásból az első az
Valaki kérem segítsen.
Van egy yamaha dt 125 ös motorom. Power szelep kivoltkötve,(tönkre ment a pover vezérlő elektromos motor). Most vettem a paripát, és vetem hozzá egy vezérlő mtort is. De sajnos nincs meg a Csatlakozó vezeték:( szépen elintézték. a Vezérlő motorból 3om vezeték jön ki, azt kérdezném hogy ezt a 3 o vezetéket ihez kösem ?:S tanácstalan vagyok.:S Krem aki tud segítsen. üdv!