Szia &rash! Neked újév napján micsoda gondjaid vannak. Nekem (anno) úgy magyarázta egy öreg szaki: terheletlen állapotban a főtengő káros rezonancia állapotába jöhet.
nemrég olvastam egy ilyen szak könyvet, és ott azt írták, hogy terheletlenül nagy fordulaton,olyan lengések, rezonanciák, és káros erők ébrednek a főtengelyen-hajtókarokon-dogattyúkon amik terhelés alatt nem jelentkeznek, vagy sokkal kisebb mértékben. Ennyit "tudok" erről.
Hallottam már párszor, hogy terheletlenül nem tesz jó a motornak hogy leforgatja valami fakezű barom üresben.
Elmagyarázná valaki pontosan miért nem jó ez neki, mik azok az alkatrészek amikre károsan hat, és mik a különbségek a rendeltetésszerű használattal szemben?
régebben még" karbis motor korunkban"
Több jó szerelő(neveket nem irok) is elmagyarázta ,hogy szivatóval inditás után,minnél elöbb gázadással tartsuk a fordulatot a szivató kar visszatolásával..Mert a pöfögtetés elöbb utobb beköpdösi a gyertyákat...
250-es bandithoz kellene forráspontjelző- és ventillátorkapcsoló gomba, és az lenne a kérdésem, hogy a 400-as bandit gombái passzolnak a 250-esbe? Mert ha lehet, bontottat vennék, mert a két új gomba 30 körül mozog.. Vagy a régi 250-es gsxr gombája esetleg jó lehet? Az én banditom az új, II-es bandit, 2001es évjárat.
na mindegy vagy bekopik vagy nem..
mondjuk amit te hoztál az jobban fog mint a 2500 forintos, mert beszereztem tartalékba egy olyant is, de 2x erősebben kell húzni a kart hogy ugyanúgy fogjon
haver kicserélte a fékbetéteit a robogón
ilyen noname 2000 forintos cucc
azóta nemigen fékez a gép, csikorog mint az állat, nem lehet állóra fékezni a kereket
elméletileg ilyen noname volt előtte is benne
Egyik ismerősöm zxr jén is hasonló volt a dolog, esetleg benzinszintet is érdemes nézni, ott az AC pumpa volt hibás, alig folyt ár valami, ill. néha néha ment
szelephézeg jó viszont ha megfalsoltatom ak egyből lefullad holnap megyek gariba aztán akk átnézem mert alapból falsot szív szerintem és akkor e levegő beállítást is megnézem köszi szépen a segítséget
Azokat ne a gyári értékre állítsátok, hanem oda, ahol a legmagasabb fordulatot produkálja.
Kifelé tekeréskor egy darabig egyre jobb, majd már nem változik, na ott a jó.
Ha ettől nem javül meg, akkor meg kellene állapítani, mikor 500-on pöförészik, szegény-e vagy dús a keverék. Erre a legjobb módszer, hogy először fékt9sztítót fújsz be neki, óvatosan a légszűrőbe.
Vagy jobb lesz, vagy rosszabb. Ha jobb, akkor nem kap elég benzint (fúvóka elszűkült), vagy valahol falsol.
Ha rosszabb, akkor megfalsoltatom szándékosan, többnyire a szinkronnyílások segítségével.
Ha attól emelkedik a fordulat, akkor meg valószínűleg dróttal kibővítették már a szivatófúvókát, és azért dús neki.
igen reagál csak az volt a baj h az is el volt állítva és gyárilag le volt dugózve egy fém dugóval kifurtuk be állítottuk a gyári értékre így minimálisan jobb lett mert nem ál le de így is nehéz hidegen inditani mert nem pörög fel 3-4 ezerig hanem 500 as fordulaton épp hogy elpöfög
Elmagyarázná valaki pontosan miért nem jó ez neki, mik azok az alkatrészek amikre károsan hat, és mik a különbségek a rendeltetésszerű használattal szemben?
enduro, krossz alkatrészek és kiegészítők! újévi akciók! nézz be, emgéri!
honda cr alkatrészek
yamaha dt cuccok
pitbike alkatrészek!
Több jó szerelő(neveket nem irok) is elmagyarázta ,hogy szivatóval inditás után,minnél elöbb gázadással tartsuk a fordulatot a szivató kar visszatolásával..Mert a pöfögtetés elöbb utobb beköpdösi a gyertyákat...
Perfekt! Köszönöm szépen!
És B.U.É.K.!
250-es bandithoz kellene forráspontjelző- és ventillátorkapcsoló gomba, és az lenne a kérdésem, hogy a 400-as bandit gombái passzolnak a 250-esbe? Mert ha lehet, bontottat vennék, mert a két új gomba 30 körül mozog.. Vagy a régi 250-es gsxr gombája esetleg jó lehet? Az én banditom az új, II-es bandit, 2001es évjárat.
mondjuk amit te hoztál az jobban fog mint a 2500 forintos, mert beszereztem tartalékba egy olyant is, de 2x erősebben kell húzni a kart hogy ugyanúgy fogjon
azt mondja jól áll, meg "rezes" betét
2ezerért nem tudom milyen szinter cuccot adnak
ilyen noname 2000 forintos cucc
azóta nemigen fékez a gép, csikorog mint az állat, nem lehet állóra fékezni a kereket
elméletileg ilyen noname volt előtte is benne
ez be fog kopni? vagy ennyire fos betét?
Segítsetek pls!
Suzuki DR 650 R-hez ('92) lendkeréklehúzót akarok csináltatni. Tudja valaki a méreteit? Esetleg rajzzal?
Köszi!
Egyik ismerősöm zxr jén is hasonló volt a dolog, esetleg benzinszintet is érdemes nézni, ott az AC pumpa volt hibás, alig folyt ár valami, ill. néha néha ment
Üdv!
Kifelé tekeréskor egy darabig egyre jobb, majd már nem változik, na ott a jó.
Ha ettől nem javül meg, akkor meg kellene állapítani, mikor 500-on pöförészik, szegény-e vagy dús a keverék. Erre a legjobb módszer, hogy először fékt9sztítót fújsz be neki, óvatosan a légszűrőbe.
Vagy jobb lesz, vagy rosszabb. Ha jobb, akkor nem kap elég benzint (fúvóka elszűkült), vagy valahol falsol.
Ha rosszabb, akkor megfalsoltatom szándékosan, többnyire a szinkronnyílások segítségével.
Ha attól emelkedik a fordulat, akkor meg valószínűleg dróttal kibővítették már a szivatófúvókát, és azért dús neki.