Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello, nem tud valaki 50es piaggio blokkos robogóhoz service manual-t?
Köszönöm! Igen , a tranzisztorost fogom választani. Már láttam az alkatrészárúházaknál illetve az MZ-klubosok között is van aki készíti a tranzisztoros egységet. Az üzletekben olyan 8-10 E Forint körül láttam. A beszerelése nagy feladat? Mi a véleményed, házilag beköthető?
Pár dolog van itt is, ez sem rossz ötlet, itt a kétütemű trabant hall-os gyújtását használják fel hozzá. Elkészítése szintén macerás. Legjobb ha sima tranzisztoros gyújtást építesz hozzá, ezzel is igen sokat javul a helyzet.

http://peti74.atw.hu/gyujtas/e...
Ha már gyújtást tuningolsz, akkor a helyedben elfelejteném a megszakítót, mert igen pontatlan jószág. Ha mindenképpen szeretnéd megtartani, akkor egy nagyon egyszerű tranzisztoros gyújtást tegyél rá. Ezzel annyit érsz el, hogy tartósabb lesz a megszakító, mert nem több amper fogja koptatni, csak az elektronika működéséhez szükséges pár miliamper "tisztítóáram" folyik majd rajta. Ha ennél tutibb gyújtást akarsz, akkor olyasmit kell rá építeni mint a robogókon van. Ehhez viszont alaposan szét kell "fűrészelni" az egész rendszert. Ezt csak akkor ajánlom, ha nagyon vágod a témát, és kézügyességed is van. A babetta gyújtása szintén jeladós, csak kompletten lehet rátenni az ETZ-re. A világítás és a töltés hiánya miatt szerintem ez igen kókány....
Köszönöm a válaszodat, meg az ajánlott oldalakat! Kezdem érteni, a gyújtás csak az egyik dolog, de világítani meg tölteni is kell valahogy. Bár az is érdekelne, hogy a megszakító meghagyásával kellene elektronikusra alakítani a gyújtásomat. Ehhez kapható elektronika, csak most az jutott eszembe, hogy a Babetta részegysége nem hsználható-e erre föl?
Jah, persze nem fog csak úgy simán rámenni. Kell egy közdarab is a felfogatáshoz.
Én úgy tudom hogy lehet, viszont a világítást nem tudom hogy oldják meg, mert a Babetta világítása 15W-os, ami lóf.....

http://www.krosszmotor.hu/moto...

http://www.hobbielektronika.hu
...
Köszönöm! Látom hogy elektronikában tájékozott vagy. Lenne egy másik kérdésem is. A Babetta gyújtását lehet-e ETZ-be alkalmazni. Találtam egy hirdetést , amiben ajánlotta az eladó a Babettájának a komplett gyújtását eladásra, és külön említette, hogy felhasználható ETZ-be, Simsonba. Érdekelne a dolog.
köszi eszt holnap kiprobálom eszt
Tulajdonképpen csökkenti azt is, mert a felesleges áramot az izzó "elnyeli". De persze ettől nem lesz automata a töltő, figyelni kell rá, és töltés végén le kell kapcsolni az akkuról! A töltés folyamán egyre halványabban fog világítani, jelezve hogy az akkumulátor által felvett áram egyre csökken. (Minél kisebb teljesítményű(Watt) izzót kötsz sorba az akkuval, annál kisebb árammal fog tölteni.)
Köszönöm! A sorbakötött 21w-os izzó a töltőfeszültséget nem csökkenti le? / Ha nagyon hülyéket kérdezek, nyugodtan szidjatok, de köszönöm mindenkinek a segítséget/
hali
köv kérdésem az lenne,hogy xr 600hoz gűrűsort szerintetek hol lehet kapni pesten? mert én csak olyat találtam hogy komplett dugó szett ,de csak gyűrűsor kéne dugó még full jó.
minden nap kérdezek vmit,hogy hol lehet kapni
Cserélj benne gyertyát, állítsd be a szikraközt, és nézd meg hogy van-e egyáltalán szikra. Fogj egy fecskendőt, és húzz neki teljes gázt. A fecskendőből kb 2-3 ml benzin nyomj bele a szívótorokba, majd fél vagy teljes gáz mellett próbáld meg beindítani. Amennyiben nem röffen egyet sem, akkor bizony nagyobb a gond...
A diódák nyitóirányú feszültsége. De egyszerűbb ha egy 12V 21W-os izzót sorbakötsz az akkuval, ez korlátozni fogja az áramot.
Mi az a nyitóirány?
Igen 12 V-os.
Üdv mindenkinek. Valaki tudna tömítés sablonokat, rajzokat 4t 2003-as honda lead scv-hez. Hogy itthon ki lehessen vágni klingeritből. Esetleg ha valakinek van egy tömítése otthon, és körberajzolná, és feltöltené. Segítséget köszönöm.
hali!
most került hozzám egy pitt bike 125 4t ducar blokkos
2 probléma van vele az egyik hogy durrog de veszettül a másik hogy 3.ban rángat .
mi lehet ezek oka?
Keress egy hozzáértőt a közeledben,te meg állj neki tanulni,hogy tudd mit is csinálsz! Mielőtt még elb@szol valamit.
Rosszul tudod ! Az index belevert a karterba azért állítódott el a szelepemelő. Az meg eldugította az olajat,és csapágyas lett az ablakemelő !
hello van egy yamaga jog-om és tavaszal megált azota nem tudtam velle foglalkozni de most elkesztem szerelni és nem tudom mért nem indul be karbit ki tisztitotam raktam bele fris benzin de még mindig nem indul léci segicsetek
Ezért kell feltölteni csurig, a szelepfedél tetejéig olajjal a blockot, akkor nem tud felnyalni a láng.
Számomra világos, köszi.
Hali, Te a fémhálót mennyire vágtad vissza? Mert nekem a boltban úgy mondták, hogy a hálót egy jó centire vágjam vissza és úgy rakjam rá a fittinget. Ez sajnos egy nagy ...... ,mivel akkor tőben nem lesz fémháló és szerintem az úgy elég öngyilkos. Mi úgy csináltuk, hogy kb 3 mm lett megpucolva ,ez ment a roppantó gyűrű alá, majd a fémháló /szépen visszavágva/ kb a réz gyűrű feléig rásimult a gyűrűre. Így a hollander a fémhálót is szorítja. Nekünk így tűnt a leg jobbnak.
Kössz a válaszokat! ,szerintem jól lett szerelve szóval már csak tavasz kell ahhoz hogy kipróbáljam
Szép Napt Mindenkinek!

Csak annyit füznék hozzá, hogy én rettenetes nagyot csalodtam, abban a fékcsőben, hogy ilyet gyártanak...
ÉN UGY NÉZTEM MEG,hogy kitudtam húzni a kézzel a fékcsövet a fittengből...
azonnal vissza is vittem, ahol vettem..
Én olyan fékcsövet raktam be a busába amit előre össze van préselv a fittingel.