Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keverékszabályzó csavarokra reagál?
aha ráhúzom a szivítót akkor felpörög egy 5-6 ezer ig kb és utánna le esik a fordulat és megál és igen nekem is kell a gázt tartanom egy kicsit utánna h ne áljon le
Szia!
Nekem R1 ugyanezt csinálja úgy kell tartanom a gázt a szivató mellett mert nekem is leáll.Ha bemelegszik nekem is hibátlan,kiváncsi vagyok hátha valaki tud valami okosságot.
Hehe, jó kis hely, ráismerek.


Közben nem is nyúlsz a szivatóhoz? Csak felpörög, és leáll?
hali van egy kawa gpx 600 as motorom van egy olyan problémám hogy hideg indításnál ha ráhúzom a szívatót akkor felpörög és azzal a lendülettel le is akar fulladni utánna és egyszerűen nem jövök rá hogy mi lehet a baja. Amúgy teljesen jó a motor ha bemelegedik akkor szépen jár menni is jol megy szóval valami a karbi beállítással lehet de sajnos nem tudom h mi lehet a hiba jah és akrbi szinkron is volt rajta. membránok teljesen épek. ha valaki tud valami infot légyszi segitsen köszönöm
Értem, köszönöm az információt, van egy ügyfelem, akinek kellene, mert neki nem gyári van benne és a szarabbnál is szarabb neki... Majd mondom, neki hogy a rugó nem 100-as, ha kell próbálja ki, és ha olyan odaadom olcsóbban. Egyébként ha jó lenne 8-10ért adtam volna... Kösz mégegyszer, további szép napot! Zoli
Szia Zoli!Igen Jól érted a gáz a csillapítás része(vagyis a csillapítást szolgáló olajat préseli össze hogy csökennyék a kavitáció esélye)
A rúgón nem segít egy lazítás majd egy vissza feszítés,hanem új állja a helyét!De mivel bontott alkatrészként értékesíted célszerűbb rugó
nélkül árulni mivel egy új rugó ára meghaladhatja a bontott teló árát.
Üdv: Béla
Azt a hajtókarcsapágyra írtam, de attól indulnia kéne, max morog.
Membránlap meg elég ha nem zár jól,vagy repedt, máris alig akar indulni. Esetleg valahol falsot szív...gumitömítések szívócsonk repedés ezeket nézd át szerintem!

Üdv :)
1 lépésben gyertya ki,kb. 1ml benzin a hengerbe(nem kell sok) , gyertya vissza,gyújtás,és rugdosd.ha nem O.K, majd folyt.köv.
nc23: a hajtókar csapágyakat, és szimeringeket megnézem, a lendkereket már néztem, nem lötyög, de azért mégegyszer megnézem majd, a membránt is megnéztem, annak semmi baja nincs. Ja, és hogy érted, hogy nézzem meg hogy nem-e lóg a dugattyú?

tofi76:ha arra gondolsz, hogy néztem hogy van-e szikra, akkor azt már néztem, még azt nézem majd meg, hogy nyomás alatt van-e. Ha arra gondoltál, hogy azt néztem-e már, hogy jókor adja-e a szikrát, akkor azt nem néztem, mivel nem tudom, hogy hogyan kell.

Köszi az eddigi segítséget!
Üdv
hali. szikrát már néztél?
Szia!

Én ránéznék a főtengelyszimeringekre,nem koptak-e meg, a zörgés honnét jött? Nekem akkor volt ilyen, amikor a lendkerék szegecselése elfáradt, és lötyögött, hangos volt és ha a gyújtásidőpontra kihat ez az elfordulás,akkor akár rosszkor is adhatja a szikrát. Hajtókarcsapágy morogna,de attól még indulnia kéne.Ha lehúztad a hengert nézd meg nem lóg-e. Illetve hasonló tünetek voltak,amikor megette az egyik membránlapkámat,arra is less rá

Üdv!
Hali!
Van egy Rieju RR 50-es motorom, Minarelli AM blokkal, és egy ideje nem indul. Hiába rúgom be, egyáltalán nem reagál. Gyújtás van, benzint is kap, kompresszió is van, bár azt nem tudom mekkora kompressziónak kéne lennie, de ha a gyertya helyét az ujjammal elzárom, akkor berúgásnál nem tudom úgy ott tartani, hogy a levegőt ne nyomja ki.
Végignéztem már minden lehetséges dolgot, ami eszembe jutott, pl.: porlasztót kitisztítottam, új gyertyát vettem bele (mert a régi már nem volt vmi jó állapotban), a vezetékeket
leellenőriztem, hogy nincs-e vmelyik kábelsaru lecsúszva.
Levettem a hengert is, és a dugattyún nincs kopás, a gyűrűk nincsenek eltörve.
Utoljára mikor elindult, nem pörgött fel rendesen, és elég hangos zörgő hangja volt :S.
Aki tud légyszíves segítsen, előre is köszönöm.
Üdv.
Biztos úgyvan ahogy mondod ,én autószerelőként dolgozom,én így tanultam és ez rögződött bennem."Ahány ház,annyi szokás,,
Hello! Először is köszönöm segítséged!

Ha jól értem, akkor a gáz a csillapítás végett van, a rugó pedig a rugzás. Tehát, akkor nekem elvileg tényleg a rugózással lehet baj... Ha kiveszem, és megadom a rugó méreteit, miben tudnál segíteni? Esetleg az nem lehet megoldás, hogyha kliazítom a rugót, és úgy hagyom egy jó ideig? Utána, ha visszafeszítem jó?! Vagy ez nem ilyen egyszerű? Az a téma, hogy sokat álltak a bontóban, onnan vettem mind2 motort, kerekeken álltak, nem volt felbakolva, és gondolom az lett a baja... Nekem alkatrészbe kell, és így mégsem adhatom el a központit... Valami kéne neki csinálni... :S Üdv; Zoli

UI: Van egy Aprilia Pegaso 125-ösöm is amit kiárulok, annak olyan az első telója, hogy az egyikben van a csillapítás, a másikban a rugózás. Nekem érdekes volt, csak azért írtam le, de lehet hogy az újabb modellek már mind ilyenek...
Olyan 32 éve így csinálom. Nem megy vissza levegő mert a légtelenítő csavaron levő tömlő vége fékolajban van.
Szia!
Nem akarok beleszólni,de jobban jár ha előszőz behuzza a féket és utánna nyitja meg a légtelenítőt, így biztos nem megy vissza levegő.
sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet csinálni 17 collos felnit? 19 collos felninek az agya kell bele? meg gondoltam veszek egy 17-es hátsó kereket. és így összedobom, hogy belerakom abba a 19-es felninek az agyát. de a küllő méretek nem lesznek jók, tudom. vagy hogyan szokták ezt csinálni?
köszönöm a segítséget
Szia Zoli!A gáztartályhoz ne nyúlj ha nem látsz olajfolyást a telón és megnyomásra érzel csillapítást.A gáztartály olyan kicsi térfogatú hogy egy egyszerű guminyomásmérővel ha le ellenőrzöd akár felére is leeshet a nyomás!Szerintem inkább rugó erő problémád van,vedd ki a telót és a rugót add meg a méreteit lehet hogy tudok segíteni.
Üdv: Béla
Sziasztok!

Van 2db olasz Honda MTX 125-ösöm, melyek gázos telósok, de rengeteg időt álltak az olasz bontóban... A lényeg, hogy ha 2-en ráülünk pont lekoppan a központi. Ez nem jó így. Feszíteni nem lehet többet rajta. Nem olvastam még pontosan mi van a tartályra írva, mert elég szar helyen van, de lehet az hogy levegő van benne?! Van rajta valami ilyesmi, ezt biztosan el tudtam olvasni: ,,Contains air'' Ami azt jelenti hogy levegőt tartalmaz, vagy azt hogy vmi légnemű cuccot? Szóval mit tudok neki csinálni, hogy keményebb legyen?

Előre is köszönöm a segítséget! Zoli
Skype-ot használok, de írhatsz emailt is.
egyszer el jön az az idő is, de majd szólj rám ha elfelejteném , de ha van msn-ed szivesen megbeszélném veled
Mint a trapézon a cirkuszban! Fő , hogy sikerült.
sziasztok
vettem motoromra pályaidomot ötletet szeretnék kérni hogy a lámpáknál mivel tudnám kivágni. levegős flexre gondoltam, de ha valaki csinált már ilyet az ossza meg velem válaszotok előre is köszi
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN E-MAIL-RE VÁLASZOLOK!