igazából a 3-as hengernél van a primer hajtás fogaskereke,és így kevesebb hűtést kap az a henger az oda felverődő olaj mennyisége miadt. igy nagyobb a felgyülemlett hő,és a szelephézag is emiadt fogy el el. igy a szelepek munkaütemben kicsit nyitva maradnak és a láng felnyal néha -néha a szelepszárhoz.Ez tehát akkor fordul elö,ha kevesebb olajjal,vagy olaj nélkül üzemeltetik.
Lehetoleg en is papirost szeretnek venni,es ojat amivel minnel kevesebb problema legyen a beszerelesnel,nem igazan ertek az elektromos reszhez,es nem szeretnem szerelohoz vinni.ugy lattam a profilodban hogy te vagod az ijesmit,ha esetleg nem ertek valamit majd meg kerdezlek,
nos,a hejzet az hogy a hengerfej eggyaltalan nincs meg,a motorrol annyit hogy az eggyik dugo elszabadult es szetvert mindent1 hajtokart,a hengert szerintem meg a hengerfejet is.A motort meg kb 80ezer ert vettem,nemtudom pontosan mert en nagyvaradi vagyok es nalunk lej van,kb 250euro,en ugy szamoltam ha a motor megegyszer ennyi akkor is megeri.Gyari allapotban van a moci,leszamitva az emlitetteket
nekem van egy 93-as 750w mocim.amikor a szelek beszakadtak akkor énis ilyet szerettem volna csinálni.
jó bele 1992-1995-ig az összes évjárat gsxr-ből,sőtt a gsxf -ből is 1998-ig.csak az a baj hogy kajak drágák a blokkok.olyan 110-től felfele.amit meg megéri beleraknio az 180-200 körül van.
a csupasz hengerfej gyári ujban a mocinkba 483 000 ft!
és nem írtam el.
de bontottan lehet kapni 40-50 körül ha ez a gond.
Nagyon gondold át. Mert nem csak az az érdekes , hogy a blokk belefér-e ,ott a gyújtóelektronikától kezdve a kipufogócsatlakozásig sok mindennek kell stimmelni. A blokkot papírokkal vedd, nehogy lopott blokkot fogj ki ! De majd nálam hozzáértőbbek még felhomályosítanak.
Ja es hogy csak vilagos legyen miert,az elozo motorja szarra ment,hozzam mar igy kerult,es ha mar ugyis motor kell ra akkor inkabb valami jot tennek ra
Udv! Egy kis segitsegre lenne szuksegem,gondolom szerelok is forumoznak itt.Szoval az lenne a kerdesem hogy egy 92 gsx-r 750 be mijen evjaratu motort lehet beletenni anelkul hogy modositani keljen valamit 93,94,95? ,ja es hogy kb mibe kerul egy hozzavetoleg.Elore is koszonom
az a gond hogy ezt a sz@rt még be sem lehet tolni mert akkora a kompresszió,inkább csak kocsi után kötni és 40-nél 5.ben megindul a dugattyú.(xl 600-nál így volt)
de már én is kezdem rühelleni a berúgós motorokat.
Üdv!
segítséget szeretnék kérni.van egy klr 600-am és most lett fúrva a henger,meg uj cdi is van benne.sajna nincs rajta dekompresszor és kicsit nehéz már rugdosni át a holtponton.
az lenne a gondom hogy a felújítás után nem akar beindulni pedig szikra-levegő-benzin van.és mindenki jókor jó helyen.
csak lehet hogy kicsit sok olajjal raktam fel a dugattyút.:)
már sikerült addig eljutni hogy féktisztítót fujtam be neki és így már 1-et 2-t visszarúgott.
ha valaki már járt igy akkor mit tett hogy beinduljon a behúzatáson kívül?
Esetleg ötlet?
áramfelvétel.... kb annyi amennyi rá van írva
csak amikor 1 napig ment kezdett kapcsolgatni a hőkioldója
cserélek most csapágyat benne mert már volt kicsi hangja
a forgórész azért igen meleg volt.... meg kicsi bakelitszag... de nem volt ragadós a tekercs
szóval kb 130 fok a max, annyi tuti nem volt
Nézzétek meg, mennyi az áramfelvétele. Nincs jelentősége , te a kezeddel mennyinek érzed, mert amit a kezed nem bír el az lehet , hogy csak 60 °C ! Viszont nem nagyon jó, ha az üzemi hőfok kívül 100 ° C körül van , mert az belül több is lehet ! De úgy tudom 130 C- a max ! Ha csak nem üvegszálas huzallal tekerték.
józsíííbá!
villanymotornak mi a max üzemi hőfoka?
faca idő van aztán elkezdtünk keményen szivattyúzni
szóval a motor süti a kezet de a víz nem sistereg még rajta
vélemény?
100 fok alatt csak nem olvad le még a tekercsről a szigetelés,ez még ruszki szivattyú nem kínai
de sajna semmi.
jó bele 1992-1995-ig az összes évjárat gsxr-ből,sőtt a gsxf -ből is 1998-ig.csak az a baj hogy kajak drágák a blokkok.olyan 110-től felfele.amit meg megéri beleraknio az 180-200 körül van.
a csupasz hengerfej gyári ujban a mocinkba 483 000 ft!
és nem írtam el.
de bontottan lehet kapni 40-50 körül ha ez a gond.
de már én is kezdem rühelleni a berúgós motorokat.
Tolás.
segítséget szeretnék kérni.van egy klr 600-am és most lett fúrva a henger,meg uj cdi is van benne.sajna nincs rajta dekompresszor és kicsit nehéz már rugdosni át a holtponton.
az lenne a gondom hogy a felújítás után nem akar beindulni pedig szikra-levegő-benzin van.és mindenki jókor jó helyen.
csak lehet hogy kicsit sok olajjal raktam fel a dugattyút.:)
már sikerült addig eljutni hogy féktisztítót fujtam be neki és így már 1-et 2-t visszarúgott.
ha valaki már járt igy akkor mit tett hogy beinduljon a behúzatáson kívül?
Esetleg ötlet?
csak amikor 1 napig ment kezdett kapcsolgatni a hőkioldója
cserélek most csapágyat benne mert már volt kicsi hangja
a forgórész azért igen meleg volt.... meg kicsi bakelitszag... de nem volt ragadós a tekercs
szóval kb 130 fok a max, annyi tuti nem volt
köszi!
villanymotornak mi a max üzemi hőfoka?
faca idő van aztán elkezdtünk keményen szivattyúzni
szóval a motor süti a kezet de a víz nem sistereg még rajta
vélemény?
100 fok alatt csak nem olvad le még a tekercsről a szigetelés,ez még ruszki szivattyú nem kínai