Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fogszam az azt jelenti, hogy hany fog van a fogas/lanckereken Ami termeszetesen a nagysagat is befolyasolja....
Szia, ha nyitott cartridge van benne akkor 100/120 mm olajszintet használj (attól függően hogy krossz vagy endurozásra használod) ha
zárt cartridge van benne akor 320/390 ml olajat önts úgyszintén használatól függően.Olajból 1312 Öhlinst javaslok
Például az is lehet.
a fogszám a fogaskerék nagysága akar lenni ?
hello a nem megfelelő légszűrő lehet az oka? mármint nem gyári
Sok a levegő.Fals levegőt kap valahol. stb.
hali lenne egy kérdésem! nekem kawa gpx 600 as motorom minden teljesen jó a karbiban be lett szinkronizálva meg a membránok is teljesen jól működnek a motor is szépen jár viszont amikor felpörgetem akkor elég lassan akar vissza esni a fordulat gáz bóvden nem szorul meg ilyesmi szóval ha valaki tud valami jó tanácsot hogy mi lehet az oka akkor nagyon megköszönném hali
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy a 2003-as CR 250-ben a 47-es teleszkópszár átmérőbe mennyi, és milyen olaj kell száranként? Köszi
igen persze, na mind1, majd lesz vmi
Ha hosszabb ideig nem használom a domit,akkor leállítás után rárúgok,a zárt szelep állapot fenntartása érdekében.
ilyen szelepes gebaszom nekem is van, ha hosszabb ideig áll akkor nem zár, mintha a dekompresszor kart húznám
de 1-2 rárúgás és meggyógyol
Hát akkor bocs, rosszul mondták
De az nem felel meg az ISO 926-852-es Btk.-rendeletnek! Sőt! Tovább megyek, kizárólag rizspálinka üzemű repülőgépmotorokhoz használható!
Boldog Karácsonyt neked is! És mindenkinek!
Te ronda feljelentgetős kínaiorrú! Békés boldog karácsonyt!
Akkor egyelőre ennyi. Gyertyát cseréltél gondolom.
Viszont ott bebizonyítom, hogy van utángyártott kínai telóorrom amivel még így is haszonnal szagolok...
Én meg akkor feljelentelek a gazdasági versenyhivatalnál, mert ilyen olcsón csak lopott orral tudsz dolgozni!
na ez itt a lényeg!.....bár kicsit drága vagy, én 500-al olcsóbban is szagolok...
Gyerekek, ne vitatkozzatok! Telefonos olajszagolás, Csak most, akciósan: 17900 HUF
nincs azzal semmi baj ha megírod a véleményed......bárki azt ír amit akar.....és lehet, hogy igaza is van...
persze,tudom én is hogy van ilyen,de ez inkább egy jól szétkopott régebbi motornál jellemző...meglátásom szerint itt mindössze annyi lesz a hiba,hogy a delikvens egyszerűen rosszul nézte az olajszintet.
Nem kell egyből generálozni a gépet,nyugodtságosság van
ne nem cigánykodok tovább szenteste sportmotoron, boldog karácsonyt mindenkinek!
Na ja, valamennyi még összefolyik a teknőben, de nem +3deci, vagy fél liter!
mondjuk az injektoros gépeknél ez nem valószínű, de a karbisoknál sűrűbben előfordul mint hinné az ember....
hát ha egy eddig hibátlanul működő 2004es Z750 pár hónap állás alatt ez csinálná,akkor kitolnám a ganyédombra, aztán hoznék helyette vmi európait