Hát a megyeszékhelyen lakom a külvárosban(zalaegerszeg).
De nem ismerek senkit aki csinálna ilyesmit.
Sajnos nekem messze van a MAMI de azért köszönöm.
Amúgy még nem szakadt ki a menet csak hát gyenge...mert éreztem h ink az jönne ki mint h megszorulna a csavar és nem is kínoztam ne legyen nagyobb gond.
Köszi az ötleteket probálkozásokat
szüval a tőcsavar a hengerből szakadt ki ami a hengerfejet fogja le?! valami közeli nagyvárosban biztosan megcsinálják.. nekem szerencsére van ilyen ismerősöm de neked az biztosan messze van..
Ez a helicoilos dolog jó lehet csak nem ismerek senkit aki foglalkozna vele.
Amúgy a menet nem a blokkból hanem a hengernél mekkent meg.
Nsr-nél külön van 4 nagyobb asszem 8-as csavar fogja magát a hengert a blokkhoz és 6db kisebb a hengert fogja össze a hengerfejjel és ott szarakodik a dolog.
A nagyobb menet fúrást inkább mellőzném, de ha nincs más...
Szóval akkor a ragasztós dolgot nem lenne jó?
Ismerem a hibát.
Próbáljátok ki a következőt. Járó motornál az akku +ról egy vezetékkel menjetek a fekete vezetékre. Ekkor majd nem tudod leállítani, de egyéb bajt nem okoz. Előtte kösd be a multimétert, és figyeld, hogy leesik-e normális 14 volt körüli értékre az akku fesz.
A blokkból szakadt ki a menet? Mert akkor inkább kifúrnám nagyobbra, csinálnék egy perselyt. A persely bal menettel menne a blokkba, a perselybe meg jobbmenettel menne a tőcsavar. A ragasztás az nem tudom mennyire lenne erős és tartós, mert itt azért felmelegszik és lehűl a blokk, ráadásul még húzóerőnek is ki van téve a tőcsavar. Ahogy melegszik a henger+hengerfej elkezd tágulni, és elkezdi kifelé húzni a tőcsavart. Szerintem a ragasztás egy idő után engedne...
hello, ha van valakinek az alábbiak közül eladó, az sikítson:
mikrométerek(25től felfelé), mérőóra+állvány+ a mérőórához való furatmérő készlet amivel tudnék mérni hengereket.
köszi
A beleragasztást úgy értem hogy bekenem ragasztóval és vissza hajtom a menetbe, mert azért kézzel nem tudom kihúzni meg ilyesmi szóval szerintem még van ott menet.
Hello sziasztok!
Lenne egy alap kérdésem(számotokra alap).
Nsr-en cserélnék hengerfej tömítést(vízhűtéses) azt hogy miért most annyira nem lényeg, arra lennék kíváncsi hogy a hengerfejtömítést(ami vékony fém lemezből van)kell pasztázni?
Meg az egyik tőcsavarnál van 1 kis gond:
ahogy húzom(húznám) meg akkor szépen jön ki a hengerből gondolom eléggé szar a menet és ezért lenne egy olyan kérdésem is hogy ha rakok bele másik tőcsavart és beragasztóm fém ragasztóval működhet a dolog?
Köszi
Üdv
már nyomom az ipart.
Bent vagy már a suliban ?
De nem ismerek senkit aki csinálna ilyesmit.
Sajnos nekem messze van a MAMI de azért köszönöm.
Amúgy még nem szakadt ki a menet csak hát gyenge...mert éreztem h ink az jönne ki mint h megszorulna a csavar és nem is kínoztam ne legyen nagyobb gond.
Köszi az ötleteket probálkozásokat
http://www.loctite.hu/huu/cont...
De én nem ragasztanék, csak utolsó esetben.....
5-6-8 elég gyakori
már egy csomószor akartam én is venni de skót vagyok
Amúgy a menet nem a blokkból hanem a hengernél mekkent meg.
Nsr-nél külön van 4 nagyobb asszem 8-as csavar fogja magát a hengert a blokkhoz és 6db kisebb a hengert fogja össze a hengerfejjel és ott szarakodik a dolog.
A nagyobb menet fúrást inkább mellőzném, de ha nincs más...
Szóval akkor a ragasztós dolgot nem lenne jó?
Próbáljátok ki a következőt. Járó motornál az akku +ról egy vezetékkel menjetek a fekete vezetékre. Ekkor majd nem tudod leállítani, de egyéb bajt nem okoz. Előtte kösd be a multimétert, és figyeld, hogy leesik-e normális 14 volt körüli értékre az akku fesz.
Aztán írj, hogy mi volt.
a 3 sárga a generátortól jön (?)
a fekete meg a gyújtás kapcsolóra megy (?)
ez egy 750-es shadow 1984 es évjárat. Ismered a hibát vagy találkoztál már ilyennel?
ez lenne a kapcsolási rajza?
amugy ilyen T alakú akssi van benne mint a rajzon is ( tudom erre nem szabad hagyatkozni)
mikrométerek(25től felfelé), mérőóra+állvány+ a mérőórához való furatmérő készlet amivel tudnék mérni hengereket.
köszi
Lenne egy alap kérdésem(számotokra alap).
Nsr-en cserélnék hengerfej tömítést(vízhűtéses) azt hogy miért most annyira nem lényeg, arra lennék kíváncsi hogy a hengerfejtömítést(ami vékony fém lemezből van)kell pasztázni?
Meg az egyik tőcsavarnál van 1 kis gond:
ahogy húzom(húznám) meg akkor szépen jön ki a hengerből gondolom eléggé szar a menet és ezért lenne egy olyan kérdésem is hogy ha rakok bele másik tőcsavart és beragasztóm fém ragasztóval működhet a dolog?
Köszi
Üdv
azok tudnak némi behatás után reboot-ot csinálni, aztán működnek "rendesebben"
Nem veszek MZ-t.
az volt az első nem simson motorom