Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CDI bele tud zavarni valamit? nem értek ezekhez annyira, sajnos
igen, de egy kis falstól is be kellene indulnia, de gondosan raktam össze!
Rossz trafó miatt nem késik a szikra. Főtengely szimmering a helyén van?
igen sajnos engem is szopatott már meg pár dolog, de így még nem jártam hogy semmi jele az életnek, tavaly egy vezeték szopatott meg, vol hogy beindult volt hogy nem, volt hogy leállt meg yilenek, egyszer matattam uyg ahogy járt és feltünt hogy éppen akkor áll le amikor hozzáértem, így 2 nap alatt megoldódott, de én még elég gyerekcipőben járok szerelés ügyileg, így valószinü pár dologgal lesz még problémám, de iylet még nem basztam
rossz trafótól késhet a szikra?
Sokatprobaltkent is szivtam mar olyan dolgok miatt, amire azt montak hogy az biztos hogy jo, mert nem tud elromlani. Ilyen volt egy atkozott jelado, aminek magnese mar nem volt tobbe az. Dugtunk bele hat egy masik magnest , es TOBB HONAP szopasa oldodott meg. (volt trafocsere, kolcsonkert feszszab, gyujtaselektronika, stb.) A doksi meg annyi irt a hibakereseskor, hogy merd meg az ellenalast! Es az jo volt... De ettol te meg szophatsz mas miatt is. Egy biztos, barmi elromolhat, vagyis semmisem biztos!
De ha tul van szivatva akkor is robbanaskeptelen a cucc. De arrol ugy is meg lehet gyozodni, hogy tolsz bele hideginditot, azzal eleg szar beallitasokkal is poffenni szokott, ha nem akkor gaz.
Eros gyujtashibara utal , ha soha nem poffen, de meg a kupuba sem robban be az anyag, ami csak "atcsuszott" a hengeren. Ugyanis ha nafta van , annak egy resze a hosszas probak utan legalabb ott be kene robbannia.
igen zár ahogy illik!
de köszi az ötletet
a 2 gyertyás dolgot néztem, és szépen van szikra, de ha a jeladó el tud romlani magátol akk ugylehet az a probléma...valószinü h gyujtás probléma lehet, a karburálás másik lecke, de ha nincs is jól beállitva akk is legalább röffennie kellene, de semmi jele az életnek
köszi a segítséget!
Ebben is van membrán? Akkor ellenőrizni kellene hogy zár-e...
Azert azt jo lenne nem elhanyagolnod, hogy hol adja a jelet a gyujtasnak a senzor, ezt ki is tudod merni, hogy valoban van -e elogyujtas. Az meg hogy kint van levegon szikram, nem biztos hogy nyomas alatt is. Bar utobbirol nem olyan egyszeru meggyozodni. Mindenesetre erdemes egy gyergyat a hengebe betekerni, ppat lehuzni, es beletenni abba egy mukodo gyertyat, es rugdosn, vagy oninditozni, hogy valoban jut-e eleg energia terhel allapotban is. Amugy meg erdemes kimerni a senzor (ha induktiv) tekercsenek ellenallasat , passzol-e az elirtal( valahol 200-300 ohm kozott szokott lenni) es a masik hihetetlen dolog, de a senzorban levo magnes kepes elvesziteni magnesesseget, igy csak ugy tunik, mintha fasza lenne gyujtas. Errol tudsz meggyozodni a "ketgyertyas teszttel" .
A szar a karburalasod az egy masik lecke...
jaa és használt a henger,de komplexio van bőven, szóval azt kizártam
Sziasztok okosok!
Van egy 125ös 2T gilera runnerem és tavasszal beszart a henger, és igy nem használtam, most ráraktam egy 172es malossi hengert meg megszimeringeztem, de nem indul be!
Szikra van oylan h tüzet lehet gyujtani vele,kompresszió is ven elég nagy, meg benzin is
gyujtást nem lehet szarul felrakni, így jó helyen kell gyujtania, benzint kicsit nyomtam be az égéstérbe és ugy sem indul, pedig ugy illene neki
Azon gonolkozom már hogy a trafó álló helyben beszart és ez miat nem jókor adja a szikrát...
az olaj tartály üres és azon is gondolkoztam h ezért letilt, de akkor nem volna szikra
Egyszerüen nem tudom mit tegyek, segítsetek légyszives!
Szisztok! mitaka hajtókarokról valaki hallot már vamit jót-rosszat? Kx 250-be rakatnám.
áhh bocs elnéztem mégis csak neked volt igazad :D nagyonszépen köszönöm
köszi majd megnézem :)
a kuplunghoz tartozó tengelyre nem megy rá ahoz kicsi :S:S
de azért köszi
Nem hiszem hogy ki kene forgatni a szavaimat kiragadott reszletekkel! Ha leveszel egy delit es veletlen serul a tomtes (elszakad egy helyen ) akkor tokeletes hoallo pasztak vannak, amivel az egesz tomitest vegig tudod kenni. Es nem szukseges rohangalni vagy varni gyari tomitesszettre. Vannak dolgok amiket nem kell tullihegni, csak ismerni kell a funkciojat. De gondolod kivesezhetjuk , es rugozhatunk meg itt rajta.
Te ha allitasz szelephezagot , mindig lecsereld a szelepdekli durung tomiteset peldaul? Mert ez kenne tenni. Mondjuk ezt egy bandinal 12ekm-kent kell megtenni. A tomies ami szerintem pl 100 ekm-ig jo amugy kb 10 rongy lehet... te hogy latod ezt a kerdest mint sokatprobalt szakember?
Hali, csak egy ötlet: szerintem valamelyik szélső váltófogaskerék, és a blokköntvény közé való. Sok sikert!

Egyik nap láttam egy képet, egy olasz gép belsejéről ,és ott volt ez a megoldás
"tomiteseket cserelni, vagy potolni pasztaval"

azért az sem mindegy...
Mivel fogalmam sincs hogy ez milyen blokk, csak mivel altalaban ketfele kuplung kiemelesi lehetoseg van (kuplung feloli oldalon blokknak,-huzva az utolso zaro lamella, vagy az atelenes oldalrol palcan keresztul nyomva az uccso teli lamella. Igy altalaba ez es a kiemelo tonk koze kell ez a csapagy, mivel a kiemelo szerkezet all a kuplung szerkezet meg forog, igy koze csapagyat hasznalunk.(szerintem ki is van fenyesedve a helyes alkatrezseken a futofelulet) De azert megjegyeznem, hogy a motorszereles inkabb arrol szol hogy elotte felkeszules a doksibol, milyen szerszamok kellenek, mit kell merni, javitani, cserelni, es csak utana nekiesni. Es ez osszerekaskor a megfelelo helyeket nyomatekra huzni a doksi szerint, csavarokat beragasztani, tomiteseket cserelni, vagy potolni pasztaval. Vagy ha kovetkezo linkek egyiken sem talalsz meg hasonlo gepet sem , akkor a szetszedest fenykepekkel vagy egyebb rendezett alkatreszkiteritessel dokumentalni magadnak. Kulonben ez nem szereles csak ganyolas. Ettol nem ernek egy buznyakot sem az itthoni motorok. Mert egy dolog hogy nincs le szervizdijra, de legalabb egyen ido onkepzesre. Kosarmotort mindenki tud csinalni, csak meretes kalapacs meg dorni kell hozza, utana mukodo ekszert varazsolni belole... ez valaszt el fabrikalastol.

http://www.manualedereparatie....

http://www.carlsalter.com/moto
...
és azt megtudnád mondani hogy pontosan hova is kell tenni?
Mi ez? Ditek?
jellemzoen kuplung kiemelo axalis csapagy
Sziasztok
Egy suzuki tsx125 öt rakok össze éppen és a képen látható tügörgős csapágyféleséget nemtudom hova rakni.Azt szeretném kérdezni hogy hova is kéne az a tugörgős csapágy?
A választ előre is köszönöm.
Sziasztok!
Segítség kellene nekem!
Az lenne a problémám,hogy 1hónapja vettem gumigyűrűket,illetve teflon gyűrűt a levegő injektorra. Már ott kezdődtek a gondok,hogy amit küldtek nekem a 3 gumi tömítésből a legkisebb nem passzolt a nútba.( a képen megjelöltem) A többi jó volt. A teflongyűrűt is szépen sikerült fölraknom.( meleg vízbe tettem kb3 percre,utánna finoman ujjal dörzsölgetve fölnyomtam a helyére)
Nos összeraktam, és nagyon fasza volt óra szerint 90-95km/h(100kg-al) Szép egyenletes alapjárat, de kb 1hónapot bírt, és az a legrosszabb benne,hogy kb 60km mentem vele, csak melóba jártam,ami napi 2km! A zöld injektor az enyém, szarrá égett az összes tömités, ráadásul a teflon gyűrű mintha ketté vágtam volna, 1x csak megállt, egyből tudtam,hogy nincs kompresszió...
Szóval tudom,hogy injektorosat nem érdemes venni,de igy eladni sem bírom meg kellene csinálni. Azt szeretném,ha valaki tudja a tömitések méretét,és hogy holt tudok normálisat venni az legyen szives segitsen! Köszönöm! Ja és bocs a regényért!
Kösz, majd meglátom, ha télen még marad, akkor beletúrok. Köszönöm a segítségeteket!