mer problémám van vele hogy nem indul a motor és üzemanyag probléma!ac pumpám pumpál rendes mivel a karbik tele vannak benzinnel csak nem megy át rajta vmiért a fuvókák minden full tiszta mert kitakarítottam!és ha viszon közvetlen torba öntök benzin indul egyből!létezne olyan hogy farsot szív valahol vagy valami levegőtető cső nem jó irányba áll és azért nem indul?(mer vhol hallottam már ilyenről)!
Szia!
Nehezen hiszem ,hogy az úszok miatt ne menne át mind a négy karbinál,bár elméletileg elképzelhető.Ha szétcsavarozod a karburátort és megnézed az úszót ahogy az úszó jön felfele elzár egy szelepet ez azért van így ,hogy a karburátor ne fojjon túl benzinnel.Azt,hogy az úszóházba meddig kell lenni benzinnel a legjobb ha megérdeklődöd márkaszervizbe.Ha megvan az érték összecsavarozod a karbit ,utánna teleöntöd benzinnel ,ha tele lessz akkor az úszó ugyis elzár,szétcsavarozod úgy ,hogy ne fojjon ki belőle a benzin és megnézed az úszóházba a szintet,ha nem jó akkor az úszónál van egy kis lemez azon hajtassz,hogy hamarabb vagy később zárjon.
sziasztok!létezik az h sor 4es karburátorán azért nem megy át a benzin mert az úszók el vannak állítódva?még annyit h hogy kell beállítani gyári értékekre?valaki segítsen!
ha a főtengelyt felső holtpontra tekered szemmel a dugót nézve, és felül egy szelepváltás pillanatban megállítod a vezértengelyt, és összenézed akkor is lehet következtetni hogy bízza a gyári jelölésben is lehet bízni.
Jó reggelt mindenkinek.
düznit cserélni jó dolog de akkor tekergetni kell rendesen a karbit. tapasztalat hogy a tűrésbe nem biztos hogy belefér egy más méretű fúvóka. a motor egy képzeletbeli köcsög amibe légköri nyomáson levegő kerül ha sportlégszűrő akkor kisebb vákuummal szív de nem azt jelenti hogy nagyságrendekkel több levegő jut be kivéve ha turbót teszel rá. mikor én tanultam kísérleti karbi pluss tengely volt szarásig ment is a lada de nem minden tartományban.
tehát nekem f-nél állt a vez tengelhez,ugyhogy ezek szerint siettetve volt a vezérlés.
erre gondoltam.
köszi az erösitést.
csak nem találkoztam még ilyennel hogy külön F jelet is raknak.
még1x köszi
csátok!
segitségre vóna szükségem
valaki nem tudja véletlen hogy xl600r nél -T-re vagy -Fre kell állitani a vezérlést.
én ugy tudom T-re kell,de kb 1cmre van elöbb a F-jel és erre volt állitva az enyém.
most szétkaptam mert kap egy wiseco magaskompis dugeszt meg new hengert,csak most nem toom biztosan hogy melyikre rakjam.
ment eddig is kibaszottmód,de szivoszelep und karbi feke kormolt.
indult pöcc hidegen/melegen.
de akkor se vagyok f.sz hogy ne tudjam T a jel!
vagy ennél a dögnél nem?
thanks a seggitségért
pontosan
szerintem is. De még nem volt időm hozzá nyúlni + kedv se :D majd jöv.héten megbontom. Egyébként nem tudod kb mien árban mennek ezek a szíjak. Gondolom nem nagy tétel
Na látod, itt kezdődnek a gondok.... Egy jól beállított motornál a gyertya szürkére vagy őzbarnára van kiégve. Bármiféle más színt mutat, akkor az mindig utal valamire. Pl.: http://mail.fridcar.hu/gyujtog...
Nehezen hiszem ,hogy az úszok miatt ne menne át mind a négy karbinál,bár elméletileg elképzelhető.Ha szétcsavarozod a karburátort és megnézed az úszót ahogy az úszó jön felfele elzár egy szelepet ez azért van így ,hogy a karburátor ne fojjon túl benzinnel.Azt,hogy az úszóházba meddig kell lenni benzinnel a legjobb ha megérdeklődöd márkaszervizbe.Ha megvan az érték összecsavarozod a karbit ,utánna teleöntöd benzinnel ,ha tele lessz akkor az úszó ugyis elzár,szétcsavarozod úgy ,hogy ne fojjon ki belőle a benzin és megnézed az úszóházba a szintet,ha nem jó akkor az úszónál van egy kis lemez azon hajtassz,hogy hamarabb vagy később zárjon.
üdv
düznit cserélni jó dolog de akkor tekergetni kell rendesen a karbit. tapasztalat hogy a tűrésbe nem biztos hogy belefér egy más méretű fúvóka. a motor egy képzeletbeli köcsög amibe légköri nyomáson levegő kerül ha sportlégszűrő akkor kisebb vákuummal szív de nem azt jelenti hogy nagyságrendekkel több levegő jut be kivéve ha turbót teszel rá. mikor én tanultam kísérleti karbi pluss tengely volt szarásig ment is a lada de nem minden tartományban.
erre gondoltam.
köszi az erösitést.
csak nem találkoztam még ilyennel hogy külön F jelet is raknak.
még1x köszi
T = TOP
F = Fire
T= Felsőholtpont
F= Gyújtási Pont
Valaki meg tudná mondani hogy a k4-k5 600-750 szelepdekli tömítése megegyezik e, illetve a k3-k4 600-as oké ?
segitségre vóna szükségem
valaki nem tudja véletlen hogy xl600r nél -T-re vagy -Fre kell állitani a vezérlést.
én ugy tudom T-re kell,de kb 1cmre van elöbb a F-jel és erre volt állitva az enyém.
most szétkaptam mert kap egy wiseco magaskompis dugeszt meg new hengert,csak most nem toom biztosan hogy melyikre rakjam.
ment eddig is kibaszottmód,de szivoszelep und karbi feke kormolt.
indult pöcc hidegen/melegen.
de akkor se vagyok f.sz hogy ne tudjam T a jel!
vagy ennél a dögnél nem?
thanks a seggitségért
Igen!
Kézvédő 11.000 ft. Emelőbak 8.000 ft.
06 20 521 84 99
szerintem is. De még nem volt időm hozzá nyúlni + kedv se :D majd jöv.héten megbontom. Egyébként nem tudod kb mien árban mennek ezek a szíjak. Gondolom nem nagy tétel