Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem próbáltad a hengerfejet a satupadra lerakni és egy csavarhúzóval mélységet mérni, majd a gyertyát becsavarni és ha túllóg a síkon akkor ott már a dugó van. a képzeletbeli középpontban van a szikra helye.
azt hiszem megtaláltam a hibát hogy mért lyukadt ki a dugattyú! elvittem aszerelőhöz a gyertyát és azt mondta hogy : "ez egy zsiguli gyertya" tehát ez lehetett a gond
milyen lemezkékre gondolsz a gyűrűt körkörösen lehetőleg azonos erővel nyugodtan lehet csak leszedni. bárhol feszegeted hogy alá menjen a lemez ott csak az a pont feszül.
és házilag meg tudnám oldani a gyűrű cserét? mert már párat cseréltem de akkor mindig csak fel kellett raknom szednem le nem kellett( ez a lemezkés megoldás jó lehet ha óvatos az ember?)
létezik olyan motor típus hogy túl szalad a dugó a felső hengersíkon és a tömítésbe meg van oldva érdemes összerakás előtt gyűrű nélkül leellenőrizni főleg utángyártott alkatrészeknél. hüvelyes hengernél még sok finomság plussz.
és télleg nem a szakszervizek és egyéb műhelyek miadt irtam, mindenkinek megvan a maga véleménye és szerintem ez 1 örök kérdés marad hogy ki hol csináltatja a gépét, saját szive joga, és remélem senkit nem sértettem meg
nem piszkálódásképp , és nem a maszek műhelyek leszólása miadt irtam amit irtam, isten mencs hogy ilyet tegyek, de ugyanezen a motoron 1 időbe a hengerfejtömítésbe belevert a dugó, ezt miután szétszedte a következő szerelő utána láttam, és a henger alatti tömítés az kringelit volt , de meg lett rendelve rá a gyári tömítés csak arra várni kellett mert kinntről hozták , és nem kellett csak 1 belőle
van hozzá szerszám és szépen lejön a gyűrű.
hát nem azért a 20fillérért, de hidd el hogy jól csinálták .... lehet hogy akikre te hiszed azt hogy jól csinálják, pont ők a kókányok... úgy sem tudod 100%ig biztosan eldönteni hogy ki a kókler és ki a profi, addig amíg nem érted a szakmát kellő szinten. ( na ezt jólmegaszontam most )
Magyarul. ne faráspollyal vagy flex-el reszeld szintbe a dugó tetejét.
Igen, a hengertalpnál ez tényleg így van.
Azért mielőtt ész nélkül vagdalkozol, kicsit körül kéne nézni a témában.... A talptömítéssel állítják be a kompresszió viszonyt, ezért akár 2-3 tömítést is be lehet szerelni, hogy a kellő magasság meg legyen. A rendes tömítéskészletben legalább 3-4 darab van belőle. Úgyhogy lehet hogy nem kóklerek, hanem profik voltak.....
nincsmit
ok. köszi teve
még olyan kérdésem lene hogy ti hogy szoktátok áttenni eggyik dugóról a másikra a gyűrűket? mert én kis lemezekkel hallottam h alácsúsztatják és úgy huzzák le a dugóról, ki mit tudna ajánlani?
ezt én már tizenéve megfogadtam nagyon ritka az igényes szerviz, mert mind el van uszva és barkácsolnak jó megoldások helyett
ja és én lattam olyyat hogy motorszervizbe(maszeknál de rendes üzletbe) h a henger és a forgattyúsház közé , duplán rakták a tömítőpapirt , na az a munka gyerekek ezek után megfogattam amig nem halada meg a képességeim addig magam csinálom (bár tudok olyan helyet is ahol jól megcsinálják a gépeket)
Ha szétvetted ellenőrizd le, a két fél összeér-e? Dipából (műszaki rajzlap) lehet nyugodtan tömítést csinálni. Plusz a Loctite !
biztos hogy nem azért mert 2 napja van nálam a motor és piros tömítő anyaggal van összerakva a blokk két belső fele ez láccik, a henger alatt is az volt, csak én valahogy jobban csipem a papir tömítéseket azért gondoltam h azzal rakom össze , de akko majd masszával
én is cserélni akartam de megnyugtattak hogy az ugy okés, ugyhogy nó para ha fölötte kapcsol be akkor már gáz.
szia 103 asszem de lehet hogy 105 (zárt rendszerü ugyhogy nem gáz ha 100 fok fölé megy
Akkor nem azért mozog a főtengelyed oldalra, mert most is vastagabb papírtömítés van benne?
Nagyon szívesen. A forgattyúsház közé szerintem sok lesz a 0.5-ös papír, mert az régen volt divat az mz meg a simson korában. Mostanság inkább speciális "ragasztóval" szokták összerakni a blokkfeleket. Pl.: Loctite 510. 200 C-ig hőálló, benzin, olaj, és vegyszerálló. Nem ecetsavas, nem eszi meg az alut sem. Keményre köt, utána elég sz..r szétszedni a blokkot, de megéri használni.
sziasztok cbr 954-en hány foknál kapcsol a venti tudna ebben segíteni nekem v.ki köszi
ja és kinter szép a kasznis munkád