Keress egs műanyaghegesztőt a közelben, eredeti anyaggal új minőségben egybeolvasztja és nem fog folyatni. Csak ne kenjétek össze minden szrral. Mert azt az eredeti anyagig le kell tisztítani róla.
sajnos nekem az sem jó, mert a tartófül mozog, tekeredik valamennyit... lehet azt kellene, hogy lefurkálom a ponthegesztéseket, egy darab lemezt körbehegesztek a kérdéses helyen, arra két kis csavart, és a fül csavarozva lenne rajt... de eléggé barbár munka...
De ha arra lett kitatlálva, akkor elég rossz minőségű, mert ha megköt teljesen nem szabadna feloldódnia. Nekem is a másfél deci volt hatezer, de szerintem a repedésnél mozoghat valamennyit a fül, és lehet sérült a kitöltő anyag is.
Én is tankszivárgással küszködtem a VFR-emmel, forrasztották is meg minden, de szivárgott ugyan úgy, végül autósboltban találtam kb 1000 forintért, tankra való két komponensű ragasztót, rúd kiszerelésben van, kb nyár óta van rajta, és azóta nem szivárog, a benzint sem kell leengedni hozzá.
Az mázli.......azt vettem észre, hogy azt az amerikai cuccopt oldja az itthoni benzin, talána az etanol tartalom miatt, a fene tudja, de egy igen ragacsos dzsuva lett belőle pedig elég drágán bélelték ki vele....
Uhh , basszus, az nem egyszerű... már sok tanknyi benyát kimotoroztam belőle, elvileg 7 napig nem lehet bele benzint tenni, nekem a fényezés miatt kb 3 hétig nem látott, de eddig trutyi nem lett belőle
Van nálam 1 tank amit így megcsináltak.....és a benya fehér ragacsos valami lett tőle ami a karbikban is lerakódott és a benzincsapot csopntra beragasztotta.....a karbikat szerencsére időben sikerült kitakarítani(1 tank benyát sikerült vele elmennie mikor a 0-on megállt a gép), de a tank és a csap kuka.....
Sziasztok!
Újra előjött a tank szivárgása, korábban már ajánlottátok az oldtimer áruház tanktömítőjét, gondosan végigcsináltam, ahogy a nagy könyvben le van írva.... aztán fényezve lett, összerakva, feszülésmentesen, a tank gumibakokon fekszik, nem a fülek tartják. Most viszont észrevettem, hogy az első tartófülnél megint szivárog, pedig ot is kapott bőven a tömítőből, még a vázon is látszik, arra is folyt, festést felmarta a benzin . Gondoltam a fül hegesztésére is, de teljesen körbe nem férni hozzá... másik tank meg 30db mátyás király lenne... ez az egy hibája a gépnek sírba tesz, vagy diliházba
Valami tuti ötlet? tudom öntsem ki betonnal, legalább megfelelő lesz a terhelés az első kerékre...
Hallottam valami műanyaggal való kiöntésről is, ezt mennyire érné meg ha sejtéseim szerint a ponthegesztésnél repedt a tank? Köszönöm előre is!
ne baszogasd, ha szeretnél a lelked megnyugvásáért tenni valamit akkor az érzékelőt vedd ki a motorból és van rajta egy hőfok jelzés és a boltban vagy bontóban keressél kisebb hőértékűt. általában a forrpont 107-115 fok körül a megnyugtató a hűtő ventilátor kapcsoló ami a hűtőn van az 92-105 fok körüli. motortípusonként más de ha nagyon nem fasza valami és érzed is, akkor más a baj.
Szia!
100-110 foknál semmi probléma,az még üzemi hőmérséklet.Ha jól emlékszem a Gsxr 750-nél 130-140 foknál világít a lámpa az már káros lehet a motorra.Állítani szerintem nem lehet,de nem is lenne semmi értelme.Yamaha R1-nél nekem normál használat melett még nem ment 108 fok fölé,de még a lámpa nem világított.
Szia!
Milyen motorról beszélünk? Általában a termosztátház környékén van egy termoszenzor, ami 100 fokcelsius fölött kapcsol, mivel a hűtőben levő túlnyomás, és a hűtőfolyadék miatt magasabb fokon forr, és nem állítható (egykönnyen, de megoldható). Nem ajánlanám az állítását.
Segitséget szeretnék kérni.. a kérdés az lenne hogy a motorokon a hőfokjelző (ahol csak egy kigyullado fény jelezné hogy a viz felforrt vagy azelőtt van) hogy és hova van kötve valamint hány fokra van állitva hogy mikor gyuljon ki, ill ezt hol lehet állitani!? És a motornak mi a veszélyes hőfok!? Feltételezem forrásközeli hőmérséklet nem tesz túl jót a gépnek. Köszi a tippeket!
Inkább tankcsere lesz, de jobb lenne motorral együtt cserélni
Ipari ezüst?
Újra előjött a tank szivárgása, korábban már ajánlottátok az oldtimer áruház tanktömítőjét, gondosan végigcsináltam, ahogy a nagy könyvben le van írva.... aztán fényezve lett, összerakva, feszülésmentesen, a tank gumibakokon fekszik, nem a fülek tartják. Most viszont észrevettem, hogy az első tartófülnél megint szivárog, pedig ot is kapott bőven a tömítőből, még a vázon is látszik, arra is folyt, festést felmarta a benzin . Gondoltam a fül hegesztésére is, de teljesen körbe nem férni hozzá... másik tank meg 30db mátyás király lenne... ez az egy hibája a gépnek sírba tesz, vagy diliházba
Valami tuti ötlet? tudom öntsem ki betonnal, legalább megfelelő lesz a terhelés az első kerékre...
Hallottam valami műanyaggal való kiöntésről is, ezt mennyire érné meg ha sejtéseim szerint a ponthegesztésnél repedt a tank? Köszönöm előre is!
2004es 650es burgmanhez keresek magyar nyelvű kezelési könyvet. Esetleg van vkinek?
ha pest megyei vagy, akkor adatlapomon az msn címem, akár rá is pisloghatok hogy mi a gondod.
- GOLDFREN és AP RACING fékbetétek
- Kuplung és fékkarok
-Cross sebváltókarok
Rendelhetők számos típushoz!
Rendeléshez írd meg a motoros pontos TÍPUSÁT, ÉVJÁRATÁT.
Ugyanitt Kopóalkatrészek minden motorhoz kedvező áron!
-D.I.D, Iris, JT, KMC láncok, lánckerekek
-Prox, Vertex, Wössner blokk alkatrészek
-UFO, AKITO, PROGRIP motoros ruházat és felszerelés
-Egyéb kiegészítők: karok, tükrök, kormányok, markolatok, kézvédők, motoremelők, olaj és légyszűrők, és még rengeteg motoros kiegészítő kedvező áron rendelhető!
Info: endurobolt@gmail.com
06 20 521 84 99
100-110 foknál semmi probléma,az még üzemi hőmérséklet.Ha jól emlékszem a Gsxr 750-nél 130-140 foknál világít a lámpa az már káros lehet a motorra.Állítani szerintem nem lehet,de nem is lenne semmi értelme.Yamaha R1-nél nekem normál használat melett még nem ment 108 fok fölé,de még a lámpa nem világított.
Milyen motorról beszélünk? Általában a termosztátház környékén van egy termoszenzor, ami 100 fokcelsius fölött kapcsol, mivel a hűtőben levő túlnyomás, és a hűtőfolyadék miatt magasabb fokon forr, és nem állítható (egykönnyen, de megoldható). Nem ajánlanám az állítását.
Segitséget szeretnék kérni.. a kérdés az lenne hogy a motorokon a hőfokjelző (ahol csak egy kigyullado fény jelezné hogy a viz felforrt vagy azelőtt van) hogy és hova van kötve valamint hány fokra van állitva hogy mikor gyuljon ki, ill ezt hol lehet állitani!? És a motornak mi a veszélyes hőfok!? Feltételezem forrásközeli hőmérséklet nem tesz túl jót a gépnek. Köszi a tippeket!