Szia!
Nem lehet,hogy a hátsó féked szorul vagy lassan megy vissza?Nekem ugyanígy melegedett,de mire felemeltem szép lassan visszaengedett a fék így sokáig azt hittem,hogy semmi probléma vele.Végül fel kellett újitani a főfékhengert.
aprilia sr 125 ről van szó és az lenne a gond hogy van mikor sokkal jobban megy a motor van mikor meg fele úgy! gondol egyett elkezd húzni elég keményen kb 2 szer úgy mint addig. és a fordulat is nagyobb! utánna gondol egyet alig forog és gyengébben is megy! mikor megállok 5 perc motorozás után a hátsófelni forró! de nem csapágyas mert az t néztem meg gyönyörűen forog a hátsó kerék ha áll a motor!
helló. 150-es etz ről van szó, hogy hígabb vagy sürübb olajat tegyek bele, mer picit csúszik a kuplungja, csak nincs mihez viszonyítanom mer fogalmam sincs milyen olaj volt benne előtte.kösz
üdv.
Suzuki dr 600 alkatrészek eladóak, minden van, motorikusan rendberakott motorból. Pénzhiány miatt kerűl bontásra!
Kiválló állapotú alkatrészek, olcsón!
Jogos.
Egy modern anyaggal minek tudod a paramétereit sokkal szebb munkát lehet csinálni mint várni az eredeti de nem haladt a technikai fejlődéssel alkatrészt. ezzel nem azt mondom hogy a gyári nem jó, mert van olyan alkatrész hogy csak a gyári jó. apám mondja erre hogy /1 forint az anyag-99 forint a munka, mert tudtam hová kell rakni./
K.István, neked van igazad. Az előírásokhoz mindig ragaszkodni kell, az ésszerűség, és a pénztárca lehetőségeihez mérten. A kispénzű motorosnak pedig segíteni, mert a szervizek néha nagyon elvannak szállva az áraikkal. Már az amelyik 20 év múlva is szervizelni akar.
Latod nem vagyunk egyformak. En adagolastechnikat is lattam, es vagyok olyan UGYES hogy egy 1mm-es felcolos tuvel 30ccm-es fecskendobol annyi pasztat teszek a feluletekre, hogy az az 1 mm szeles es magas kukac nem fog sehol dugulast okozni, foleg hogy mire beeniditod a motor mar kiszarad. Igy nem hiszem hogy eldugitan barmit is. Amugy azt oldaldeklit talan le sem veszem mert amugy is jelre lehet allitani. De rugozhatunk rajta meg, de ugy velem hogyha a tomites nem szamit bele pl a valtohezegba (simson, mz, pancsi, stb blokk amik kozepen nyilnak fuggolesen) akkor lenyeg az hogy ne eressze az olajat, es hogy ne verjem mas penztarcajaval (nemiszervevel) a csalant. A gyarban is osszerakhatnak ilyen pasztaval csak koltsegsebb feletnni egy sorra es diszpenzelo robottal felhordani tomitofeluletekre a tomitoanyagot, mint feldobni egy impregnalt papirtomitest, hisz ugyis kezzel rakjak ossze. A servizdoksi meg lecserlteti, mert neki nem penz, meg komusbol atkepzett Mami iskolas mit tudja mit jelent a siklapusag, es hogy esetleg ovatosan is le lehet valasztani hogy egyben marad minden es a tomitest sem rongyolod szet.
Es ha holnap turara indulnal a tomites meg a legipostan kering akkor masnak magyarazd meg hogy akkor is gondolkodas nelkul csak azert is betartok mindent... Szerintem van ott C, de ha nagyon kellmeg ZS terv is. Es attol meg lehet meg jo megoldas mert a doksikonyv nem ezt irja.
zoval ha nem nyomsz bele egy feltubus hoallo pasztat a olajtekobe, hidd el mukodni fog, csak kell hoza nemi kezugyesseg.
Es bocs tevedtem 2006 Fazer volt 40 ekm-nel vez tengely csere, es hengerfej felujitas, mert 35ekm-ig Yamahanal volt szervizelve. Mikor osszevasaroltam a szukseges cuccokat ajanlottak a szelepdeklitomitest, de kosz nem kellett. 10 rongy maradt zsebben, es az egesz muatvanyt 100 rongy alatt (ket tengely 20 szelep, stb) oldodott meg a servizes 3 kilos ajanlattal ellenben. Es en is vallanek ra anyi garit mint a szervizben...
Ha leveszek egy fedelet, új tömítést teszek. Addig nem veszem le, míg nincs új. B terv, van jó minőségű 0,5-ös tömítésem, abból kivágom. C terv nincs.
Rosszul tudod, Banditon nem kell cserélni a szelepfedél tömítést. Ugyanis rugalmas. Ellentétben a többi fedél alatt lévőkkel.
Ajánlom a figyelmedbe a SERVICE MANULAL utasításait.
Nem túllihegés. Láttam elég blokkot, ami a pasztától eltömődött kenőrendszer miatt állt meg.
http://www.convertworld.com/hu...
kösz előre is a választ!
Nem lehet,hogy a hátsó féked szorul vagy lassan megy vissza?Nekem ugyanígy melegedett,de mire felemeltem szép lassan visszaengedett a fék így sokáig azt hittem,hogy semmi probléma vele.Végül fel kellett újitani a főfékhengert.
Gilera RX Arizona 125-höz kéne service manual.Aki tud segíteni az ide írjon:kisserik13@citromail.hu
üdv.
Kiválló állapotú alkatrészek, olcsón!
Érd: 06-30/577-0865
Kellemes estét mindenkinek!
Egy modern anyaggal minek tudod a paramétereit sokkal szebb munkát lehet csinálni mint várni az eredeti de nem haladt a technikai fejlődéssel alkatrészt. ezzel nem azt mondom hogy a gyári nem jó, mert van olyan alkatrész hogy csak a gyári jó. apám mondja erre hogy /1 forint az anyag-99 forint a munka, mert tudtam hová kell rakni./
- GOLDFREN és AP RACING fékbetétek
- Kuplung és fékkarok
-Cross sebváltókarok
Rendelhetők számos típushoz!
Rendeléshez írd meg a motoros pontos TÍPUSÁT, ÉVJÁRATÁT.
Ugyanitt Kopóalkatrészek minden motorhoz kedvező áron!
-D.I.D, Iris, JT, KMC láncok, lánckerekek
-Prox, Vertex, Wössner blokk alkatrészek
-UFO, AKITO, PROGRIP motoros ruházat és felszerelés
-Egyéb kiegészítők: karok, tükrök, kormányok, markolatok, kézvédők, motoremelők, olaj és légyszűrők, és még rengeteg motoros kiegészítő kedvező áron rendelhető!
Info: endurobolt@gmail.com
06 20 521 84 99
Yamaha Majesty 150cm3-esen van olajszűrő?
Ezzel zárjuk is le.
Es ha holnap turara indulnal a tomites meg a legipostan kering akkor masnak magyarazd meg hogy akkor is gondolkodas nelkul csak azert is betartok mindent... Szerintem van ott C, de ha nagyon kellmeg ZS terv is. Es attol meg lehet meg jo megoldas mert a doksikonyv nem ezt irja.
zoval ha nem nyomsz bele egy feltubus hoallo pasztat a olajtekobe, hidd el mukodni fog, csak kell hoza nemi kezugyesseg.
Es bocs tevedtem 2006 Fazer volt 40 ekm-nel vez tengely csere, es hengerfej felujitas, mert 35ekm-ig Yamahanal volt szervizelve. Mikor osszevasaroltam a szukseges cuccokat ajanlottak a szelepdeklitomitest, de kosz nem kellett. 10 rongy maradt zsebben, es az egesz muatvanyt 100 rongy alatt (ket tengely 20 szelep, stb) oldodott meg a servizes 3 kilos ajanlattal ellenben. Es en is vallanek ra anyi garit mint a szervizben...
Ha leveszek egy fedelet, új tömítést teszek. Addig nem veszem le, míg nincs új. B terv, van jó minőségű 0,5-ös tömítésem, abból kivágom. C terv nincs.
Rosszul tudod, Banditon nem kell cserélni a szelepfedél tömítést. Ugyanis rugalmas. Ellentétben a többi fedél alatt lévőkkel.
Ajánlom a figyelmedbe a SERVICE MANULAL utasításait.
Nem túllihegés. Láttam elég blokkot, ami a pasztától eltömődött kenőrendszer miatt állt meg.
Én így látom
egy aprilia af1 futura 125-ösbe?D: