Hali!Kellene nekem egy kis segítség..Van egy 89 es KTM MX 125 öm és sehogysem tudom beállítani a kuplungot,mert mindig megfogja az egyes és csak gurulásból lehet vele indulni.A srác akitől vettem..illetve cseréltem..ő azt mondta,hogy ott ugyebár,ahol van a kuplungnak a cucca,amit a bovden húz ott van egy csavar és hogyha beljebb tekerem akkor jó lesz..hát nem lett jobb.annyi hogy keményebb lett a kar,de a működésén semmit nem változtatott és elvileg most lett cserélve a kuplung...tudna nekem valaki valami okosat mondani?
Egyenlőre a megvalósítás vár szerettem volna megtudni h nem csinálok e kárt de így most már hétvégén nekiállok leméregetni a dolgokat aztán keresek valakit a megcsinálja az y-t. Még egyszer köszönöm a segítséget!
először ne kösd össze lehet hogy jó lesz. alapjárat lehet hogy kicsit magasabb lesz, de ne állogasd el mivel az öblítés a kipufogó torok átmérőn is múlik de ahhoz nem nyúlsz. az most kb: 30-as lehet.
Na most esett le!
Az y 2 felső részét össze akarom kötni mihelyt lehet csak még nem tudom h hol férne el. Amúgy milyen hossz után kellene bele összekötő cső?
Kb 20 éves a motor óra szerint csak 50e km van benne karbiszinkron augusztus elején volt. Nem erőre megyek csak szeretném ha jobb hangja lenne. Szóval akkor mindegy milyen dobot veszek rá?
ha van benne 80000 ezer kilométer, nincs szinkronizálva a karbi és 10 éves nem fogsz érezni különbséget csak a cső átmérőkre figyelj ne legyen kisebb mint a gyári.
Bár ez a kérdés nem pont ide tartozik de eddig még nem kaptam választ sehol rá.
Van egy 250-es sor kettes motorom gyárilag 2 kipufogós ezt akarom 1 re megcsinálni úgy h csináltatok 1 y összekötő csövet erre akarok tenni valami sportdobot. Mindegy h milyen a dob tehát veszek dobot ami egy 600-as on volt az jó lesz rá nem fogja fojtani vagy ilyesmi? Dobcsere után kell valami állítani a motoron? Levegő üzemanyag arányt ?
Szia!
Én előszőr csinálnék a karbikon egy alap beállítást,hátha az segít.Lehet ,hogy a levegőcsavarok vannak jól eltekergetve.Ez segíteni fog:: http://www.mami.hu/pdf/Autosza...
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és lenne egy olyan kérdésem, hogy 2005-2006-os évj. körüli KTM EXC 450-ben hány üzemóránként kell szelepet, dugót, esetleg hajtókart cserélni? A KTM topicban nem válaszoltak, remélem itt valaki tud segíteni
Válaszokat előre is köszi!
Az y 2 felső részét össze akarom kötni mihelyt lehet csak még nem tudom h hol férne el. Amúgy milyen hossz után kellene bele összekötő cső?
Akkor y-t akarok hogy kb addig érjen a szára mint most a normál összekötő cső.
http://www.ktm.com/450-EXC.72....
Bár ez a kérdés nem pont ide tartozik de eddig még nem kaptam választ sehol rá.
Van egy 250-es sor kettes motorom gyárilag 2 kipufogós ezt akarom 1 re megcsinálni úgy h csináltatok 1 y összekötő csövet erre akarok tenni valami sportdobot. Mindegy h milyen a dob tehát veszek dobot ami egy 600-as on volt az jó lesz rá nem fogja fojtani vagy ilyesmi? Dobcsere után kell valami állítani a motoron? Levegő üzemanyag arányt ?
10.990 ft a hengerfejtömítés szett.
ÜDV!
Én előszőr csinálnék a karbikon egy alap beállítást,hátha az segít.Lehet ,hogy a levegőcsavarok vannak jól eltekergetve.Ez segíteni fog:: http://www.mami.hu/pdf/Autosza...
Motorvásárlás előtt állok, és lenne egy olyan kérdésem, hogy 2005-2006-os évj. körüli KTM EXC 450-ben hány üzemóránként kell szelepet, dugót, esetleg hajtókart cserélni? A KTM topicban nem válaszoltak, remélem itt valaki tud segíteni
Válaszokat előre is köszi!
honda xr 600hoz van hengerfej tömítésed,és ha igen,mennyiért?
üdv