na hájjer mindenkinek aki tud segítsen
van ugye a kawasaki kz750 em és teljesen fel lett újítva a blokkja de minden az utolsó csapágyig na most első indítás full szívató meg ugye egy kis segéd anyag a szívótorokbe be is röffent azonnal de nem lehet a szívatót visszatolni és a szívótorkokat is be kell fogni mert lefullad csak szívartóval és befogott szívóvakl jár mi lehet a gond
karbi szinkron megvolt
nem szív farsot sem eddig direktszűrővel ment tehát ez nem jelenezthet gondot
holnap a kompltt kábelköteg cserén gondolkodom
arjatok mia afarokszőrt tegyek előre is köszi
hali skacok, f12 hidegen 1-2 rúgásra indul jár pár másodpercet alapjratnon aztán leáll, utánna se kép se hang. ha gázt adok amikor beindítom akkor abban a pillanatban leáll, szerintetekmi lehet a gixer? kössz pacsi
igen a karburátorod beállításaira gondoltam, de méginkább az ellenőrzésére, takarítására. A hidegindító általában vagy 1 állásu = kihuzod, és ugy marad amíg ott tartod, majd magátol viszaugrik teljesen... Vagy 2 állásu = kihuzod 1 kattanásig, elengeded, ugy marad. kihuzod mégtovább, elengeded és ott is ugy marad.
Az hogy a tiéd visszaugrik egy centit az szerintem nem természetes, érdemes volna kiszedni az egész cuccot a karbiból, és leellenőrizni hogy látsz-e rajta esetlegesen bármiféle sérülést kopást és hasonlókat. egyúttal, ha már leszeded a karburátort, szedd szét, takarítsd ki alaposan, majd állíts mindent a gyári értékére. ha fentvan a motoron, már lehet finomítani.
Nem a karbulátor be állitására gondolsz ugye? én szerintem jót mondhatál mert olyan neki a szivatója , hogy ki huzod teljesen kb 2 cm és nem marad ugy 1cm vissza ugrik és ugy áll meg! szerintem ez nem természetes! ki lehet kopva?
Üdv Mindenkinek!
Segítsetek! Am-6-os blokkom van a mocimban. Első rugásra indúl. 1-ben, 2-ben, 3-ban, 4-ben Húz mint állat 80-85 km kb , aztán tolok egy 5-öst nem húz, nem gyorsul csak tartja a sebességet. Ha tolok egy 6-ikat hijába húzom neki elkezd lassulni visszaesik 50-re. Mi lehet a gond? Ha van valakinek ötlete Írjon! KÖSZI!
Sziasztok valaki aki jártas a 2T-mocikba havernak van egy 03 husqvarna cr-250 motorja hidegen nem indul csak ha benzint locskol a hengerbe akkor pöcre beindul és ha meleg a motor akkor is pöcre indul de ha már áll kb egy órát már nem indul és hidegen egyáltalán mi lehet vele? elöre is köszönöm!
a gyujtásod valószinuleg el van fordulva pár fokkal, ez okozza legtöbbször, és a lángcsóva szerintem utógyujtás.Nekem egy Gilerám van, azon szenvedtem hasonló gondok miatt
sziasztok ismét a segítségeteket szeretném kérni./honda cr 125/ addig már eljutottam,hogy rugásra beindul alapjáraton szépen pötyög de háromnegyed gáztól durrog a kipufogón lángcsóva is van.Eddig csak tolásra indult de szépen ment most hogy indul nem megy mit kellene még csinálni rajta szerintetek ?
Hello mindenki!
Segítsetek egy barátomnak új motor vagy felújítás kérdésében:
Adva van egy hőn szeretett postás Yamaha Sr125.
Van benne kb 400.000 Km!
Tavaly volt hengerfúrás+első túlméretes dugó.
Most kellene egy szinte komplett blokk felújítás: főtengely, hajtókar csapágyak, hengerfej, szelepek, szárvezetők, vezérműtengely, kuplung. Meg amiről nem tud. Szerintetek mennyiből állna ez meg? Mondanom sem kell a srác nincs nagyon eleresztve.
Mesterem.Fentre nem kell olaj, mi? Azt má nem is cserélitek? Ezé jön ide a sok szar Oda nem is számoltok mennyiséget elég alulra?Ejjjj ejjj.Könyvből is meg kell tanulni szerelni,nem csak csinálni
van ugye a kawasaki kz750 em és teljesen fel lett újítva a blokkja de minden az utolsó csapágyig na most első indítás full szívató meg ugye egy kis segéd anyag a szívótorokbe be is röffent azonnal de nem lehet a szívatót visszatolni és a szívótorkokat is be kell fogni mert lefullad csak szívartóval és befogott szívóvakl jár mi lehet a gond
karbi szinkron megvolt
nem szív farsot sem eddig direktszűrővel ment tehát ez nem jelenezthet gondot
holnap a kompltt kábelköteg cserén gondolkodom
arjatok mia afarokszőrt tegyek előre is köszi
Az hogy a tiéd visszaugrik egy centit az szerintem nem természetes, érdemes volna kiszedni az egész cuccot a karbiból, és leellenőrizni hogy látsz-e rajta esetlegesen bármiféle sérülést kopást és hasonlókat. egyúttal, ha már leszeded a karburátort, szedd szét, takarítsd ki alaposan, majd állíts mindent a gyári értékére. ha fentvan a motoron, már lehet finomítani.
Segítsetek! Am-6-os blokkom van a mocimban. Első rugásra indúl. 1-ben, 2-ben, 3-ban, 4-ben Húz mint állat 80-85 km kb , aztán tolok egy 5-öst nem húz, nem gyorsul csak tartja a sebességet. Ha tolok egy 6-ikat hijába húzom neki elkezd lassulni visszaesik 50-re. Mi lehet a gond? Ha van valakinek ötlete Írjon! KÖSZI!
milyen áron kapja meg?
mert inkább vegyen egy ybr125öt
de minek 125ccm? én egyidőben 250es sr-el mászkáltam de az is gyenge volt
Segítsetek egy barátomnak új motor vagy felújítás kérdésében:
Adva van egy hőn szeretett postás Yamaha Sr125.
Van benne kb 400.000 Km!
Tavaly volt hengerfúrás+első túlméretes dugó.
Most kellene egy szinte komplett blokk felújítás: főtengely, hajtókar csapágyak, hengerfej, szelepek, szárvezetők, vezérműtengely, kuplung. Meg amiről nem tud. Szerintetek mennyiből állna ez meg? Mondanom sem kell a srác nincs nagyon eleresztve.
Mi ez alapján dolgozunk és nem spórolunk
jó munkát!
üdv, Mirek
Mirek Motors motorszerviz