Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most a gyari keverekbeallittas van rajta akkor mennyivel csavarjak rajta?meg akkor a ket 140es duznit kicsereljem visszategyem bele a ket 150est?
hello
hello aszt szeretném megkérdezni van e eladó narancs vagy feket színű kézvédő és motoremelő 250ccm KTM-hez és mennyibe kerülne külön és egybe ?
sziasztok!

ma ezt a hibát észleltem a robogómon: megyek megyek gáz le .... gáz rá .... puff
utána pedig ha húzzom a gázt kipörög a motor. Szíj szakadt volna el ? megmondom őszintén robogóval nem foglalkoztam eddig szerelésben illetve nem is volt még időm. Köszönöm a támpontokat előre is
A sportlégszűrő több levegőt enged át, ezért több benzint is igényel. Ellenkező esetben elszegényedik a keverék...
hello!a karburator ki lett takaritva a tuk beallitva a benzin levego keverek beallitva a szinkron is megvolt!a letezo mindent beallitottam mar a karburatoron de meg mindig fullad egy picit!nemtudom mit befojasol de sportfilter ven benne!amugy ketto 150es duzni es ketto 145os duznik valo bele de nekem a ketto 145os helyett 140es van benne!de negy 150es is volt benne es azzal sem volt jo!145os duznit meg mar nem gyartanak!tobb helyen kerdeztem!tehat ezek utan fordultam szakmai tanacshoz!
A karbi az nem kokszos.
csak mikor mindíg leállt akkor csattant egy nagyot és a kiszakadt szívótorkon jött ki füst és az bekokszolta a henger külső részét.
Ma megjött a szívótorok gumi és nem olyan mint a gyári.A gyárin van egy nyílás ami belemegy egy kis tartályba,és az újon nincs.Nem tudom hogy ez a tartály mi célt szolgál?
Mivel "vizesedik" az olaj, ezért lehet, még vékony is!
ha kipufogógáz nyomait véled felfedezni a karbiban akkor először nézd meg a szelephézagokat ha az rendben van, akkor vedd le a hengerfejet és ellenőrizd a szelepeket hogy áteresztenek-e. ha igen, akkor szelepet ki kell venni és becsiszolni csiszolópaszta segítségével. ha már kiszeded a szelepet, cseréld le a szelepszárszimeringeket, 150 forintos alkatrészek és sok bajtol kiméled meg magad
Sziaszok.
Az lenne a kérdésem,hogy a motort mikor hidegen indítom,beindul és egy pár másodperc mulva leáll.És úgy áll le hogy csattan egy nagyot.
ezért szétszedtem a karbit, http://sportmotor.hu/motoros_k...
és kiderült hogy szétrongyolódott a szívótorok gumi.
Nem lehet hogy valami hiba miatt szakította szét a gumit,mert ennél a szívótrok guminál kokszos a henger.Itt elvileg a szívó oldalon nem lenne szabad kipufogó gázt átengedni?vagy akkor mitöl lehet kokszos?mert ma kéne megjönnie a guminak,és nehogy ez is úgy járjon.
Köszönöm.
Üdv Bálint
szeva.

Ha jól rémlik akkor karbis a géped ebben az esetben karbibeállításoknál kéne kezdeni a keresgélést, illetve az alapjárati rendszert átnézni, subertű(k) helyzetét megvizsgálni, keverékszabályzó csavar helyzetét, és nem ártana egy szinkront is nézni rajta ( kérdés, hogy utoljára mikor volt szinkronizálva, évente illene legalább 1szer)
hello!nekem egy 95os kawasaki zx6r motorom van es olyan problemaval kuzdok hogy alacsony fordulaton befullad!kb olyan 3500as fordulatnal kezd elni a motor!barki jo tanaccsal szolgalna az nagyon szivesen elfogadnam!elore is koszonom!
Kopóalkatrészek minden motorhoz kedvező áron!
-D.I.D, Iris, JT, KMC láncok, lánckerekek
-Prox, Vertex, Wössner blokk alkatrészek
-UFO, AKITO, PROGRIP motoros ruházat és felszerelés
-Egyéb kiegészítők: karok, tükrök, kormányok, markolatok, kézvédők, motoremelők, olaj és légyszűrők, és még rengeteg motoros kiegészítő kedvező áron rendelhető!

Info: endurobolt@gmail.com
06 20 521 84 99
csá kéne valami tanács. etz150 esemnek nemtudom mit álítsok még rajta hogy be induljon.most az van:ha rúgod akkor elrobantja a benzint mert viszalöki a lábadat,meg robbanik 1 et de valamiért nem kapja el az ütemet.pedig jókor van a szikra és jó is cseréltem megszakítót,gyertyát úszót,kipucoltam karbit,álitgattam benzinszintet de nemtudom sokat kap-e vagy keveset,és azén nem indul-e?
Ha a gyár azzal szereli, akkor igen.
Hát, kókány kicsit...
Ha a gyár 0,5-ös tömítéssel szereli, akkor azzal kell szerelni. Ugyanis a hézagolásba is beleszól. A mai napig használja sok gyár, nem szabad kihagyni. És általában 0,5 a méret. Az olaszok szoktak a hengertalp alá különböző vastagságúakat adni, de a blokk közé ők is 0,5.
Nem "kell", csak ha nincs mondjuk 0.3-as, de van egy 0.2-es, meg 0.1-es, akkor az jó, nem?
dipa+Loctite. Ja.
Bacsi!

Melyik motorba kell 2-3 talptömítés?
ÜdV!
Eladó V2-es alkatrészek!
XV535,vt500-600-750,stb...
Kaczko12@freemail.hu
Tel:06
206128887
Bontospityu.hupont.hu
A motor típusáról még nem hallottunk nekem gyanús az mtz vagy belarusz márkanév.
Ezek szerint mégsem.....
a kopogást már az utca sarokról hallani lehetett.
Én szótam.....