Sziasztok olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy/honda cr 125 1988/bár mekkora fuvókát teszek a motorba 80-160-ig alapjáraton úgy bezabál,hogy utána csak gyertya pucolás után indul.Ha megfelelő fuvóka van benne akkor a menet teljesítményével semmi probléma.Mi lehet a gond szerintetek?
Üdv az uraknak!
Van egy érdekes gondja a motoromnak.
Amint járó motornál sebességbe teszem a váltót a behúzott kuplung ellenére is visszaesik a fordulat,és lefullad. Ha eközben visszarakom üresben újra felpörög a masina.
Egyetlen megoldást találtam csak rá,mégpedig hogy lazábbra állítottam a kuplungbowdent,és a karbin feljebb tekertem az alapjáratot,ezek nélkül olyan az egész mint egy rossz képességű simson. Nem tudjátok mi a bré okozhatja ezt?
A másik hogy baromira rezonál a blokk alapjáraton illetve kicsit efelett illetőleg magas fordulaton.
Kompresszió jónak tűnik,a dugattyú sacc 25-30 üzemórás lehet,de a berúgókart még ekkor sem könnyű lenyomni.
A gyújtásoldali deklit levettem és megvizslattam a főtengelyt,nem kotyog és nem érzem hogy bármelyik irányban elmozdulna. egyedüli furcsaság a dekli alján talált sűrű fekete olaj.
Ez sem tudom mi lehet,de talán okozhatja hogy el van törve a blokk ott ahol alul rögzül a vázhoz. Fingom sincs:S
Egyébként a moci menet közben jó benyomást tesz,jól húz.
Ezt a repedt részt szeretném a téli felújítás alkalmával meghegesztetni.Tudtok ajánlani Bp. északi részén vagy környékén olyan helyet ahol ezt kokeszolás nélkül értelmesen megcsinálják?
Én a Tábori Tuningra is gondoltam de nem tudom hogy dolgoznak.
veszel 5 litert aztán mosogathatod hetekig
Van egy érdekes gondja a motoromnak.
Amint járó motornál sebességbe teszem a váltót a behúzott kuplung ellenére is visszaesik a fordulat,és lefullad. Ha eközben visszarakom üresben újra felpörög a masina.
Egyetlen megoldást találtam csak rá,mégpedig hogy lazábbra állítottam a kuplungbowdent,és a karbin feljebb tekertem az alapjáratot,ezek nélkül olyan az egész mint egy rossz képességű simson. Nem tudjátok mi a bré okozhatja ezt?
A másik hogy baromira rezonál a blokk alapjáraton illetve kicsit efelett illetőleg magas fordulaton.
Kompresszió jónak tűnik,a dugattyú sacc 25-30 üzemórás lehet,de a berúgókart még ekkor sem könnyű lenyomni.
A gyújtásoldali deklit levettem és megvizslattam a főtengelyt,nem kotyog és nem érzem hogy bármelyik irányban elmozdulna. egyedüli furcsaság a dekli alján talált sűrű fekete olaj.
Ez sem tudom mi lehet,de talán okozhatja hogy el van törve a blokk ott ahol alul rögzül a vázhoz. Fingom sincs:S
Egyébként a moci menet közben jó benyomást tesz,jól húz.
Ezt a repedt részt szeretném a téli felújítás alkalmával meghegesztetni.Tudtok ajánlani Bp. északi részén vagy környékén olyan helyet ahol ezt kokeszolás nélkül értelmesen megcsinálják?
Én a Tábori Tuningra is gondoltam de nem tudom hogy dolgoznak.
váalszodat előre is köszönöm!