Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dógózóba? . kifogtad a plusz egy órás műszakot te is?
El van kopva a tű, vagy a rugó ki van gyengülve?
Fúvóka se laza
Én is tanácstalan vagyok.
A fúvóka nem laza?
Nem rossz motor az csak a szerelők ......
A tűszelep is rendben van és az úszó szint is ezért vagyok tanácstalan mert szinte minden jó
CR-en nincs olyan bowden,hogy szívató Az egész motor az
üdv.uszoszintet nézted a karbiban.szerintem nagy vagy a tüszelep nem zár rendesen.
az lesz látom már ,hogy meg kell nézetnem valakivel mert én már annyit kísérteteztem vele belefáradtam
Keress valakit a közeledben aki ért hozzá, és nézzétek meg, mert valami nincs jól. Nincs felcserélve a két bowden, a gázé és a szívatóé?
nekem nagyobb lesz az alapjárat ha rá húzom
Pedig le kellene , hogy lassuljon !
Szerintem az jó mert ha ráhúzom akkor emelkedik a fordulat
Szívató?
Sziasztok olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy/honda cr 125 1988/bár mekkora fuvókát teszek a motorba 80-160-ig alapjáraton úgy bezabál,hogy utána csak gyertya pucolás után indul.Ha megfelelő fuvóka van benne akkor a menet teljesítményével semmi probléma.Mi lehet a gond szerintetek?
Helló! Nem tudja valaki hány grammosak az gyári görgők Malaguti F12 100ccm-ben? előre is köszönöm!
Sziasztok. Megtudná nekem mondani valaki hogy honda dio zx af35 nél hol van a hajtás olaj leengedő csavar?
a benzinkútri bioetanol teljesen jó
veszel 5 litert aztán mosogathatod hetekig
Üdv az uraknak!
Van egy érdekes gondja a motoromnak.
Amint járó motornál sebességbe teszem a váltót a behúzott kuplung ellenére is visszaesik a fordulat,és lefullad. Ha eközben visszarakom üresben újra felpörög a masina.
Egyetlen megoldást találtam csak rá,mégpedig hogy lazábbra állítottam a kuplungbowdent,és a karbin feljebb tekertem az alapjáratot,ezek nélkül olyan az egész mint egy rossz képességű simson. Nem tudjátok mi a bré okozhatja ezt?
A másik hogy baromira rezonál a blokk alapjáraton illetve kicsit efelett illetőleg magas fordulaton.
Kompresszió jónak tűnik,a dugattyú sacc 25-30 üzemórás lehet,de a berúgókart még ekkor sem könnyű lenyomni.
A gyújtásoldali deklit levettem és megvizslattam a főtengelyt,nem kotyog és nem érzem hogy bármelyik irányban elmozdulna. egyedüli furcsaság a dekli alján talált sűrű fekete olaj.
Ez sem tudom mi lehet,de talán okozhatja hogy el van törve a blokk ott ahol alul rögzül a vázhoz. Fingom sincs:S
Egyébként a moci menet közben jó benyomást tesz,jól húz.

Ezt a repedt részt szeretném a téli felújítás alkalmával meghegesztetni.Tudtok ajánlani Bp. északi részén vagy környékén olyan helyet ahol ezt kokeszolás nélkül értelmesen megcsinálják?
Én a Tábori Tuningra is gondoltam de nem tudom hogy dolgoznak.
karbi tisztító spray is megfelel?
de milyen etanolt vegyek?a benzinkutról?vagy pedig gyógyzsertárba?
váalszodat előre is köszönöm!
Köszi a tanácsokat,végül sikerült megberhelnem a masinámat.Igazad volt,a gyújtáson kellett állítani a szikra kicsi volt.
Érdekes ez a durrogás ! Valamiért elégetlen benzin van a kipufogóban?! de akkor miért nem indul?