Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi "kinter" a linket . és a többieknek isa jó ötleteket , még esetleg annyit hogy ha nem gyári tömítést rakok a forgattyúsház és a henger közé akkor jó lessz-e a 0.5 mm es tömítőpapir, előre is köszi
akkor itt érdeklődök:D Nem tudja valaki hogy Cbr 600 f3 nak ho ltalálom pontosan a fordulatszám jeladóját? előre is köszi üdv.
Ez lehet hogy segít. Asszem van benne karbi leírás is.
http://www.disorientaticoppito...
Szakértő nem kell hozzá, de azért jó ha tudod mihez nyúlsz, és megvannak a gyári beállítási értékek.
a karbit csak szakértő tudja beállitani? mert én kasznis vagyok szóval annyira nem vágom
köszönöm az ötleteket, hosszu nem lehet a gyertya, színe nem volt mert szerintem mielött elhoztam akkor cserélhették h ne tudjam meg, de azt hallottam h van 1 jel és arra kell ráállítani a gyujtás alaplapot
Meg attól is kilyukad, ha hosszabb gyertyát raksz bele, de ez már egy másik történet......
Keress rá az előgyújtás pontos értékére ! A gyertya a milyen színű volt?
Biztosíték, kábelezés, villogó automata, esetleg izzós automata-LED-es irányjelző párosítás lehet az oka.
A dugó kilyukadás lehet még a szegény benzin-levegő keveréktől is.
Az hogy a gyújtás rossz helyen van, azt a kopogós-csörgős járásról veszed észre, az erőtlenségről, meg a nehéz indíthatóságról. Ha nagyon el van menve a gyújtás, de még beindul, akkor durroghat is. Extrém esetben a kipufogóba, vagy a karburátorba is.
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves, feltettem a motorra az indexeket, rádugtam mindent amit ahova kell. De meg se nyekkennek :( se elöl se hátul. Előző tulaj nem használta azért szedte le, de mondta h működött, nálam meg nem akar működni.
Hol lehet a gubanc a rendszerben?
köszi!
üdv;
Á
köszönöm az ötleteket sokat segítettetek valóban az lehet a probléma, még annyit h a dugattyú lyukadásához azt h ha a gyújtás rossz helyen van azt észreveszem nem? mármint az egyenletlen járásból , és akkor már csak a rossz hőértékű gyertya lehet vagy lehet más is?
előbb fog a főtengely csapágy elkopni mint maga a főtengely..
Ha a teljes főtengelyt tudod mozgatni oldalirányban az csapágy lesz, ha csak a hajtókart tudod mozgatni OLDALIRÁNYBAN azzal egy bizonyos mértékig ( cirka 1mm mozgás), nem kell foglalkozni.. de csak akkor ha oldalra tudod mozgatni! nem pedig Fel-le
de amúgy nem kellene akkor kotyognia ha szarrá lenne kopva? mert a kotyogása minimális
a dugattyu kilyukadását általában a szarul belőtt gyujtás, illetve az alacsony höértékü gyertya teszi, kopogásos égés miatt gyakran ki tud lyukadni... mint azt elektro írta.

A másik jelenség, ha a teljes főtengelyed mozog a helyén, elsőnek a főtengely csapágyakat nézd meg, szerintem azok vannak szarrá kopva.
A dugattyú a nem megfelelő helyen levő gyújtás, vagy az alacsony hőértékű gyertya miatt lukad ki . A dugattyú elkopni szokott, nem kilyukadni !
hali! rotax 123-as hoz hozzáértőre lenne szükségem , mert azt szeretném kérdezni h baj az ha a főtengely mozog oldalra? mármint úgy hogy gyújtás és kuplung irányába, ja és az minek a jele h kilyukadt a dugattyúm? vagy csak elhasználódott?
Alighanem, de mond csak szerinted a 125 felújítás van annyi mint mondjuk egy 600/900/1200 átépítés? Csak érdekesség képpen ez a Yami eddig a postaautónál volt szervizelve, ott kb 2400 Ft a szervízóradíj. De hozott alkatrészt nem raknak be...
Akárhogy is,dobjátok vissza a szinkron órát,a mesterkarbi sokat elárul majd,viszont ha a szivató nem megy vissza abszolult manuális probléma,bovden elvezetés,megtörés,sok minden lehet,akár túl szűk szelephézag is,amely nyitvatartja picikét a szelepeket,de egy kopott motorhoz beállított karbisor,biztosan kuka egy vadisújhoz!Sok sikert ciao!
Csá

Valaki nem tudna olyan oldalt, ahol le van irva az összes motornak az áttételi tartományai ?
Csá

Valaki nem tudna olyan oldalt, ahol le van irva az összes motornak az áttételi tartományai ?
hát azt hittem hogy az a beállítás megmaradhat ami felújítás előtt volt bocs ha nagyon hülye vagyok
Bocsika Guriga 78 a hozzászólás neked szólt...
Karbiszinkront hogy állítottatok ilyen kondíciókkal?Vagy az még felújítás előtt volt? Ejnye..