köszi "kinter" a linket . és a többieknek isa jó ötleteket , még esetleg annyit hogy ha nem gyári tömítést rakok a forgattyúsház és a henger közé akkor jó lessz-e a 0.5 mm es tömítőpapir, előre is köszi
köszönöm az ötleteket, hosszu nem lehet a gyertya, színe nem volt mert szerintem mielött elhoztam akkor cserélhették h ne tudjam meg, de azt hallottam h van 1 jel és arra kell ráállítani a gyujtás alaplapot
Az hogy a gyújtás rossz helyen van, azt a kopogós-csörgős járásról veszed észre, az erőtlenségről, meg a nehéz indíthatóságról. Ha nagyon el van menve a gyújtás, de még beindul, akkor durroghat is. Extrém esetben a kipufogóba, vagy a karburátorba is.
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves, feltettem a motorra az indexeket, rádugtam mindent amit ahova kell. De meg se nyekkennek :( se elöl se hátul. Előző tulaj nem használta azért szedte le, de mondta h működött, nálam meg nem akar működni.
Hol lehet a gubanc a rendszerben?
köszi!
üdv;
Á
köszönöm az ötleteket sokat segítettetek valóban az lehet a probléma, még annyit h a dugattyú lyukadásához azt h ha a gyújtás rossz helyen van azt észreveszem nem? mármint az egyenletlen járásból , és akkor már csak a rossz hőértékű gyertya lehet vagy lehet más is?
előbb fog a főtengely csapágy elkopni mint maga a főtengely..
Ha a teljes főtengelyt tudod mozgatni oldalirányban az csapágy lesz, ha csak a hajtókart tudod mozgatni OLDALIRÁNYBAN azzal egy bizonyos mértékig ( cirka 1mm mozgás), nem kell foglalkozni.. de csak akkor ha oldalra tudod mozgatni! nem pedig Fel-le
a dugattyu kilyukadását általában a szarul belőtt gyujtás, illetve az alacsony höértékü gyertya teszi, kopogásos égés miatt gyakran ki tud lyukadni... mint azt elektro írta.
A másik jelenség, ha a teljes főtengelyed mozog a helyén, elsőnek a főtengely csapágyakat nézd meg, szerintem azok vannak szarrá kopva.
hali! rotax 123-as hoz hozzáértőre lenne szükségem , mert azt szeretném kérdezni h baj az ha a főtengely mozog oldalra? mármint úgy hogy gyújtás és kuplung irányába, ja és az minek a jele h kilyukadt a dugattyúm? vagy csak elhasználódott?
Alighanem, de mond csak szerinted a 125 felújítás van annyi mint mondjuk egy 600/900/1200 átépítés? Csak érdekesség képpen ez a Yami eddig a postaautónál volt szervizelve, ott kb 2400 Ft a szervízóradíj. De hozott alkatrészt nem raknak be...
Akárhogy is,dobjátok vissza a szinkron órát,a mesterkarbi sokat elárul majd,viszont ha a szivató nem megy vissza abszolult manuális probléma,bovden elvezetés,megtörés,sok minden lehet,akár túl szűk szelephézag is,amely nyitvatartja picikét a szelepeket,de egy kopott motorhoz beállított karbisor,biztosan kuka egy vadisújhoz!Sok sikert ciao!
http://www.disorientaticoppito...
Segítsetek légy szíves, feltettem a motorra az indexeket, rádugtam mindent amit ahova kell. De meg se nyekkennek :( se elöl se hátul. Előző tulaj nem használta azért szedte le, de mondta h működött, nálam meg nem akar működni.
Hol lehet a gubanc a rendszerben?
köszi!
üdv;
Á
Ha a teljes főtengelyt tudod mozgatni oldalirányban az csapágy lesz, ha csak a hajtókart tudod mozgatni OLDALIRÁNYBAN azzal egy bizonyos mértékig ( cirka 1mm mozgás), nem kell foglalkozni.. de csak akkor ha oldalra tudod mozgatni! nem pedig Fel-le
A másik jelenség, ha a teljes főtengelyed mozog a helyén, elsőnek a főtengely csapágyakat nézd meg, szerintem azok vannak szarrá kopva.
Valaki nem tudna olyan oldalt, ahol le van irva az összes motornak az áttételi tartományai ?
Valaki nem tudna olyan oldalt, ahol le van irva az összes motornak az áttételi tartományai ?