Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

etanol old mindent
nem egy perc alatt, hagyd benne pár napra, fújasd ki, aztán ha gondolod tedd vissza
mérpont etanol?a fúvókákat meg minden részét áztassam?
még annyit hogy most szenvedtem vele...beindul de 3 és 5 ezeres az alapjárata...bármit csinéálok vele nem megy lejjebb...ja és durrog...fogalmam sincs már milehet a baj...

Köszi azért!
karbikat szétszedni ízekre aztán etanolba beáztatni
egy csomó dzsuvát kiold belőle
ultrahang a legjobb de azért pénzt kérnek

fújathatod napestig ha teli van gyantás trutyival némely járat
Nézd meg, hogy a szívató működik-e ? Azon kívül, hogy téged szívat !
Ráadásul tudja melyik füvet eheti meg ! Ott áll rajta , és nem szívja !?
Hali!nemrég kerestelek titeket hogy baj volt egy yzf 750r el!na rá is jöttem hogy mi a baj vagyis még nem teljesen!gyartyákat kiszedtem tökéletes állapotba van mind!karburátort szétszedtem kitisztottam kifujtam mindent faszául!ac pumpám telepumpáljka a szűrőt benzinnel a karburátorok is tele vannak de egyszerűen a szívótorba nincs szointe semmi üzemanyag...nem tudtam még ajkkor se mi a baj öntöttem benzint kicsit midnen torba...ráindítottam és röfögött szépen egyből!Pumpám pumpál benzint is szállít mi lehet szerintetek a baj?lehet hogy elevegős valahol?semmi ötletem nincs!Aki tud kérem segítsen!

Köszönöm!

Széles utat sok balestmentes Km-t!

Üdv Zsolt
és finom, hogy még egy jótulajdonságát kiemeljük .......ellentétben a politikussal akit még a kannibálok sem ennének meg.....
szürke marha szép és méltóságot sugároz.
szóval politikussal ne is említsük még egy mondatban sem
Szép napot az Uraknak ! Láttam egy csomó politikust ! Illetve szürke marhát ! Itt legelnek Badacsonytördemic alatt a réten ! És mind cuccilista !
Dehogy akarok vitatkozni, végülis 90%-ban egyetértünk, a fennmaradó 10% meg az anyaghiba, kopás, és egyéb gonosz dolgok.
én nem használom mert nincs robogóm , csak javítom őket főállásban, azelőtt elektronista voltam ahol különböző áramköröket terveztünk és gyártottunk főleg automatizáláshoz.... szóval nem csak hobbiszinten elektronikáztam-ok persze neten mondhatok bármit, meg egyáltalán nem akarok belebonyolódni. a fesszab akkor megy meg ha nincs rajta akksi ha összérnek a szálak és a bizti helyén egy darab milis drót van már ilyet is láttam .....de ha elektronikai témában szeretnél vitatkozni megoldhatjuk egy kis sör vagy bor mellett nem vagy olyan messze szoktam arra járni
amikor nyit a power szelep akkor olyan mintha csúszna a kuplung. létezik hogy a kuplungkosár miatt mert lehet látni vannak rajta ütődések meg nem a legjobb állapotban van. vagy kuplunglamella + rugó ?
Igen, tirisztoros szabályzó, és egy bizonyos feszültség felett lesöntöli a tekercset. Ezt ismétli folyamatosan. De a terhelésre szüksége van, mivel terhelés nélkül a feszültség megszaladhat. Persze ettől függetlenül úgy használod, ahogy szeretnéd. Végülis okosabbtól tanulni nem szégyen, de a tényeken nem érdemes vitázni. Elektronikában és számítástechnikában dolgozom, másodállásban robogókat javítok, biztosan nem vágom a témát....
figyi ez nem hit kérdése itt vagy tudod hogy működik vagy nem a fesszab úgy működik hogy tirisztorral leterheli a tekercset úgy állítja be a feszt ezzel szabályozza a fényszarót is ha nem müxik kiég a fényszaró igazam van vagy igazam van ?
Hidd el nekem, hogy a fesszabályzónak szüksége van a terhelésre, mert úgy találták ki. Az hogy Te lesz....od, és akksi nélkül használod, ám legyen, mit bánom én.
rosszul van bekötve, a világítás nem az akkuról kell menjen hanem a tekercsről és csak akkor ha begyújtod ... kivéve a féklámpa és az index ami viszont akksiról megy ... azt még meg lehet nézni hogy nem-e rakott bele valaki H4-es halogént mert akkor se igazán világít
és ezeknél nem megy tönkre a fesszabályzó ha nincs benne akksi esetleg nem megy az index vagy csak fordulaton megy .
Itt megtalálod az összes típus leírását, benne van a kábelezés is.

http://www.serviceaprilia.com/...
Na ezt hívják barmolásnak. Ennek egy megoldása lehet: kell egy gyári kapcsolási rajz, és visszaállítani ahogy volt.
A gyújtás kihagyás bármi lehet. Megszakító, vezetékek, gyújtótrafó, túlzottan nagy gyertyahézag, esetleg a gyenge szikra miatti gyújtáskimaradás is. Ha trafót cserélsz, akkor arra figyelj oda, hogy a Simson-hoz kétféle trafót lehet kapni: megszakítósat és a tirisztoros gyújtáshoz valót. Ezen kívül úgy tudom hogy volt 6 és 12V-os is. A helyedben először a megszakító beállítását ellenőrizném.
vágom köszi, de itt a legnagyobb gond az hogy valami átkötést csináltak, és amikor ráadod a gyujtást viléágit a lámpa akkurol, és ha beinditod akkor se változik (erösödik) a fénye, az akkut nem tölti semmi más nem megy index kürt ilyenek, és ha leveszed az akkut akkor ismét feleröwödik a fény gázadásra, ennél a tipusnál, söt asszem majdnem az összesnél 50cc nem világit a lámpa gyujtáson csak ha beinditod,
A szikra kihagyásért a tank alatt lévő trafó a felelős? ugyanis menet közben kihagyás mintha darabos lenne a benzin ja majd elfelejtem Simsonról van szó, bejáratásról konkrétan milyen olajat tegyek bele? üdv.
capati: igazán nincs mit, jó munkát
Sziasztok,
Félegyházán van egy motorszerelő srác akinek nem tudom sehonnan előkeríteni a telefonszámát vagy valami elérhetőségét.
Ha valakinek esetleg megvan írja meg nekem. Köszi.
A másik: ezek a fesszabályzók azonnal tönkremennek, ha a motort akár egy pillanatig is akku nélkül járatod, ugyanis ilyenkor a terhelés nélküli generátorfeszültség lazán felmehet 50-80V-ra is... Ugyanez történik ha egy csontra merült vagy zárlatos akkuval próbálod, esetleg kontakthibás, vagy oxidált az akku csatlakozója.
Igen, vicces gyerek vagyok általában, de a töltést ne keverd össze a világítással. Volt már rá példa hogy világítás volt, de töltés nem. Úgy emlékszem hogy ennél a motornál a fesszabályzó két dolgot csinál: Szabályozza az akku töltését, valamint a világítást sem engedi túlszaladni. Ha végigköveted a generátortól feljövő kábeleket, meglátod hogy a töltés, és a világítás kábele is bemegy a fesszabályzóba.