Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasz van egy 96-os sr aprilia amivel most foglalkozom, a jelenség, aksirol halványan világit a lámpa, és leszivja az akkut, bármilyen akkut, ha kikötöm akkor a világitás felerösödik és fordulaton látszik is hogy van volna tltés, egészn addig ameddig visszm rakom az akkut, van valakinek ötlete? ennek a tipusnak a világitásának égnie kell gyujtáson is vagy csak ha jár a motor, emlékeim szerint a második, tanácsokat elöre is köszönöm.
blokk szétszed, váltó szétszed, nézd meg a kapcsolókörmök profilját, valószinü szarrá vannak kopva a körmök, és erő hatására nem befelé huzzák az adott fogaskereket, hanem a kapcsoló ablakból kifelé kényszerítik. ezért dobja ki a sebességet
Jah léptetővillák cserélve lettek!
Hali srácok! Gondom az lenne, hogy 250-es kx kidobja 3-at és nem tudom mi lehet a gond? Nemrég lett összerakva és az első próbakörön jól viselkedett aztán elkezte kidobni! 2-ből felhuzom 3-ba és visszadobja 2-be, viszont ha 4-ből visszateszem motorféken 3-ba akkor bentmarad, de az első gázadásra visszalöki 2-be. Állóhelyben járó motornál szintén veszi a 3-at, de kis gázadásra, ha elakarnék indulni vele /3-ban/ akkor kilöki 2-be! Tippek valakinek? Bármit meghallgatok!
Sziasztok!

Valaki tud nekem infoval szolgálni az AMAL SEM gyújtásról? 97-es KTM EXC 250-ről lenne szó! Olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet ezt a gyújtást rendesen beállítani,gyári jelet nem találtam a motoron amire lehetne állítani!? Meg egy olyan kérdésem lenne,hogy lehet rá világítást csinálni? Nincs a motoron fesszabályzó,a gyújtástól feljön két sárga vezeték de külön külön egyikben sincs áram...Remélem tudtok segíteni,válaszokat köszönöm,üdv:Fincy
Ohh de jó. Végre valaki. V 500 DUE első henger kellene...
nekem ilyenem van: http://www.homasita.hu/waterma...
még nem használtam, de majd most...
és elolvasva mi van benne szinte kerozin az egész....90 valahány százalékban...
félre ne érts nem azt mondom hogy kerozinnal mosd ki, csak érdekes...
Hát inkább az első mint a második!Vagy mind a kettő!
Vannak kenőanyag szaküzletek, ott érdeklődj. Nekem azt mondták : lehet kapni mosóolajat.
Úgy is írhattad volna : -egybe rókázták , hadd vigye a birkája !Vagy valami balfék rakta össze.
másik kérdés, át szeretném mosni picit a blokkot, mivel vizes olaj volt benne (vizpumpa áteresztette, nem nagyon szeretném jobban szétszedni, mivel moshatom ki, gázolajjal, vagy van erre külön valami olyan amivel szokták, nem szeretném az uj olajat addig beletölteni amig nem tiszta a blokk is belülröl. üdv
szevasztok, kérdésem (90es zxr750) vezérléssel kapcsolatos észrevétel, összeraktam alul Tjel, 1 es hebger felsö holtpont, in ex tengely a hengerfej sikjában a jelek, szivo oldalon picivel lejjeb esik (gondolom a lánc nyulása miatt), ami a kérdés, a T jelnél akad egy picit, minimálisan, gond lehet e ebööl, öninditóval is átforgattam, forog rendesen. válaszokat elöre is köszi.
Sziasztok !

Lenne egy kérdésem!
Mivel itt a tél csinálnék egy karbi szinkront a mocimon! Csak azt szeretném megtudni,hogy a teszter vákuumcsövét hova kell csatlakoztatni a Kawa karbijain illetve eltérés esetén hol kell a karbikon állítani?

Köszönöm a segítőkész embereknek !
Üdv a Fórumosoknak!
V2-es alkatrészek eladók!
bontospityu.hupont.hu
Skype:kaczko.istvan1
Tel:06206128887
Szasz!Érdről már sok a kuncsaft Küld el,ne kínlódj.Elérhetőség adatlapomon
Sziasztok!

Most vettem egy túra kormányt a 400-as Banditra és a fékcsövem kicsit rövidke.Lehet valahogy hosszabbítani?Vagy hol tudok venni hozzá, persze nem fém fékcsövet, mert arra most nincs k-m!

Előre is köszönöm a segítséget.
Ezt most amúgy nem értem!
Szerintem így dobták össze ezzel a dugóval és gyűrűvel,hogy menjen a levesbe!(hozám)
Mindegy már!Kap egy fúratást,új dugót és gyűrűt!Útána remélem már jó lesz!Ez rájáchatot,hogy nem ment csak max vagy 30-at és tovább nem variált?+ a kockás görgők!
vagy egészen egyszerűen elfelejtették a gyűrűt illeszteni a hengerbe, hogy hidegen legyen a két vége között 0,25 mm hézag, tűreszelővel kiképezve ! Így aztán mikor először megkergették a gyűrű befeszült majd dugót törve "megjavult" !
Nincs mit ! Egy sör !
No látod, így alakul a "motoros" a motortulajdonosból !
Köszönöm!
Megoldotam a vezetékelést!De úgy se lett jó!Végül is megvan mi a kínja a mocsoknak! Le se merem írni!
Benéztem a müanyag henger körüli idom alá és tiszta olajfolyásos volt a hengerfejnél!Na mondom hopácska!Burkolat le,hengerfej le!Nézegetem vála alig van a hengernek,de mondom a biztonság kedvéért megnézem a dugót gyűrűt! Na majd hanyat vágtam magam!A felső gyűrűnek hűlt helye,kitörve egy darab a dugóból,de nem volt lyukas,de a gyűrű így körbe-körbe tudot forogni!Amig úgy ált ment,de elfordúl a töréshez,és ezért nem indult a mocsok,és ráadásul néha ezért mutata úgy hogy van benne kompreszió,néha meg semmi!Na ez a motor is eladásra lett össze hányva!A fene enné meg!Így legyek őszinte,ha engem meg közbe mindig átvágnak!
van itt minekünk a csika
az tud ilyeneket (is) javítani

(csika vazzeg ezért 10% kedvezmény jár majd nekem )
Oda még guminyomást ellenőrizni sem vinném a motoromat. A végén még úgy járok, mint az a srác, akinek leesett a hátsó féknyerge menet közben egy kipufogócsere után...
DMC Kft - Kawasaki gondok