Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

józsi bá a szakértő, de úgy tudom az aksitöltőnek hullámokba kell tölteni
vagy mifene...... inszeminátor a szakmám nem elektromérnök
Jó Reggelt csibewer.
nekem van gyári csepptöltőm majd megnézem hány mA-es de ami neked van annak jónak kell lenni. én egy szivargyújtó stekkert raktam be és ott töltögetem.
Az mit jelent hogy "simán tölt" ?
Sajnos most másra kell a pénzem, ideiglenes megoldásnak lenne jó vagy nem?
kevés feszültségű a táp, ráadásul nagyon "simán" tölt
vegyél egy űberfasza töltőt aztán örülj neki sok évig
Jó reggelt !

Akku töltésére lehet használni 12 V-s tápegységet vajon? 13,5 V körül van terheletlenül és 800 mA-s . Az akku 4Ah-s néha rátenném a tápegységet hogy ki ne purcanjon tavaszig.
Azt az akkut már felforralta ekkora feszültség . Még ha a műszered jól is mér, akkor is nagyon sok.A digitális műszerre nem nagyon lehet hagyatkozni,hődrótos , vagy analóg műszer kell. A motorkerékpár fesszabályzó fázishasításos rövidre zárogatós üzemmódja miatt.
ahha! most mi is ezen a kontakt hibán agyalunk!
fasza
Nekem annyival forralta fel az aksit. Gőzölgött a cucc elő belőle- már ami maradt ugye Kézzel megfogni nem is lehetett, forró volt
Ha az akku egyébként rendben, akkor fesszabályzó. Bár huzamosabb időn keresztül ekkora fesz az akksinak odaver. Kontakthibákat azért érdemes lenne kizárni. Akkucsatlakozó, fesszabályzó testelés, fesszabályzó csatlakozó, stb...
fater 750es shadowja 16-17 voltal tölt. tuti fesszabályzó? vagy keresgéljük még a hibát?
Köszönöm az infót!
Hát, aki csinálta?

Hunyadi Kornél 06-1-28-28-432
Ja, és a Loctite-al kapcsolatban nem vagyok más véleményen. Csakhogy gyárt keményet (510) és szilikonost is, háromféle színben.
Hát, én meg csak érdeklődtem, miért jó csak a keményre kötő cucc.
Molekula nem érdekelt.
Sajnos olyan adatokkal nem tudok szolgálni hogy milyen a molekuláris felépítése ezeknek a tömítőanyagoknak, csak puszta tapasztalat és mások tapasztalatai alapján írtam. De persze ettől el lehet térni, nem szentírás. Én ezekhez jutottam hozzá olcsón, és mivel ráadásul a Loctite ezer éve a tömítő és ragasztó anyagokkal foglalkozik, engem meggyőztek. Tanácsot kértek, én adtam. De úgyis mindenki azzal tömít amivel akar...
Nem rossz írások, de én valami gyári előírásra gondolnék. Abban jobban bízok.
Tudod, az internetről bármi előkeríthető egy pillanat alatt.
És mindennek az ellenkezője is.
Köszönöm!
Lehet élni fogok a lehetőséggel.
Akkor meg várj vele tavaszig eljössz, hozol két sört, és megtömjük. Ha lányt is hozol, azt is !
Nem égeti, csak nem akarok magamnak egy újabb doboz használhatatlan alkatrészt, ha pár próbálkozás után erős felindulásból szétverném az egészet.
Csak dobot kell tömni? Semmi guminő? Kérsz valahonnan bazaltgyapotot és megtömöd magadnak, égeti a zsebedet a pénz?
Tudtok olyan szakit aki vállal kipufogó javítást, felújítást?
Egy 4T K&RJ dobot kellene megtömni.
egy jó gyertya hézag és gyújtási időpont beállítás és jöhet a keverék beszabályzás.