Jó Reggelt csibewer.
nekem van gyári csepptöltőm majd megnézem hány mA-es de ami neked van annak jónak kell lenni. én egy szivargyújtó stekkert raktam be és ott töltögetem.
Akku töltésére lehet használni 12 V-s tápegységet vajon? 13,5 V körül van terheletlenül és 800 mA-s . Az akku 4Ah-s néha rátenném a tápegységet hogy ki ne purcanjon tavaszig.
Azt az akkut már felforralta ekkora feszültség . Még ha a műszered jól is mér, akkor is nagyon sok.A digitális műszerre nem nagyon lehet hagyatkozni,hődrótos , vagy analóg műszer kell. A motorkerékpár fesszabályzó fázishasításos rövidre zárogatós üzemmódja miatt.
Ha az akku egyébként rendben, akkor fesszabályzó. Bár huzamosabb időn keresztül ekkora fesz az akksinak odaver. Kontakthibákat azért érdemes lenne kizárni. Akkucsatlakozó, fesszabályzó testelés, fesszabályzó csatlakozó, stb...
Sajnos olyan adatokkal nem tudok szolgálni hogy milyen a molekuláris felépítése ezeknek a tömítőanyagoknak, csak puszta tapasztalat és mások tapasztalatai alapján írtam. De persze ettől el lehet térni, nem szentírás. Én ezekhez jutottam hozzá olcsón, és mivel ráadásul a Loctite ezer éve a tömítő és ragasztó anyagokkal foglalkozik, engem meggyőztek. Tanácsot kértek, én adtam. De úgyis mindenki azzal tömít amivel akar...
Nem rossz írások, de én valami gyári előírásra gondolnék. Abban jobban bízok.
Tudod, az internetről bármi előkeríthető egy pillanat alatt.
És mindennek az ellenkezője is.
vagy mifene...... inszeminátor a szakmám nem elektromérnök