Jaja!Így is mükszik! Akkor ez is okés!?
Na most akkor főleg a szivó membrán marad a ludas a dologba!Ha megforditom rajta azzokat a lemezkéket,az javitana,vagy mindenkép csere?
Na most a csapnál két cső van!Az egyiketszivom,akkor a másikból folyik a benzin,ha fúlyom akkor nem történik semmi!Amelyikből folyik a benzin ha azt fúlyom akkor a tankba buborékol a benya,de ha szivom akkor rátapad a számra,nagyon nehezenen szivásra phogy megindult e benya,de nem tudtam kiszivni semmit se!Ennek igy jó a müködése vagy nem?Melyik csövet hová dugjam a karbin?
Segitségeteket köszönöm szépen! Remélem sikerül beüzemelni!Jó lenne már végre egy olyan moci amivel nyugodtan közlekedhetek!
Mindenki szidja a kinai motorokat,de én mégis mindig arra szorulok!Édesanyámnak van egy motowel magnet 4t,de többet megyek vele mint ő,az enyéim mindig szarok,az meg mindig pöcc-röff!Télen nyáron,esőbe hóba,sárba földúton,az mindenüt megy,meg mindig!Már azon vagyok hogy szerzek egy olyat magamnak is ,de az tuti szar lenne,mert az enyém lenne!
A benzincsap jónak tünt,de a szivó membránál a fény felé tartom akkor nagyon minimálisan beszürődik egy kis fény!Abszolút zárnia kéne?A szivó csonk az jónak tünik!
A leírtak alapján cserélj egy benzin csapot ez kb 2800 ft mert csak szívásra adhatna benyát,a másik szívó membrán is rossz lehet ha már elál az egyik fém lapát,vedd ki tarsd fényfelé ha fényt látsz benne akkor rossz ez kb 3000 ft.Nézd még meg a szívó csonkot is mert ha ki van repedezve akkor ott farsot tud szívni és ennyi.
"Gyújtás van,benzint kap,kipuff okés,kompreszió okés,membrán okés,főtengely se lóg!" No akkor ha ezek mind működnek Szerinted, akkor jöhet a főtengely szimmering csere.....
Hát ez igen máskép gondolja! Én csinálhatok vele bármit,de ha eladom filéreké,akkor fogja az új tulaj kis ez-meg az rajta és használja hiba nélkül és röhögnek rajtam! Mindig igy van!Már fogalmam sincs hanyadik motor fordul meg nálam,de nincs szerencsém velük!Kezd az az érzésem lenni hogy utálnak a motorok!El vok átkozva velük!
Téli project volt: Kawa szét - össze adatlapon van róla némi infó is.
Egyszer kell valamit jól megcsinálni, aztán utána csak karban tartani. Persze néha másképp gondolja az élet, meg a technika
Mázlista,én meg csak szivok az összes motoral ami hozám kerül!Kezd nagyon elegem lenni a motorozásból,illetve a szerelésből,mert mostanába ott tartok hogy 10-szer anyit szerelek,mint amenyit motorozok!
Üdvözletem mindenkinek!Elég rég írtam már,de azóta folyamatosan szerelek! Segitségeteket kérném ismét,hátha valaki ad jó ötletett még,mert azon vagyok már hogy felgyújtpm a malaguti crosserem! Meg hülyit ez a motor!
Gyújtás van,benzint kap,kipuff okés,kompreszió okés,membrán okés,főtengely se lóg!Görgő csere óta nem indul be az istenért se!Előte pöcc-röff volt!Most a karbi után lévő membránt kiszedtem,nem látszik rajta semmi hiba,fújom jó,szivom akor is,szinte rátapad a számra!Annyi hogy alap helyzetben az egyik oldasó lapocska nincs egészen szintbe a többivel!Már a nagyon ki vok vele! Mit nézek még meg?
Segitsetek légyszi! Előre is kösz!
Na most akkor főleg a szivó membrán marad a ludas a dologba!Ha megforditom rajta azzokat a lemezkéket,az javitana,vagy mindenkép csere?
Mindenki szidja a kinai motorokat,de én mégis mindig arra szorulok!Édesanyámnak van egy motowel magnet 4t,de többet megyek vele mint ő,az enyéim mindig szarok,az meg mindig pöcc-röff!Télen nyáron,esőbe hóba,sárba földúton,az mindenüt megy,meg mindig!Már azon vagyok hogy szerzek egy olyat magamnak is ,de az tuti szar lenne,mert az enyém lenne!
Egyszer kell valamit jól megcsinálni, aztán utána csak karban tartani. Persze néha másképp gondolja az élet, meg a technika
Gyújtás van,benzint kap,kipuff okés,kompreszió okés,membrán okés,főtengely se lóg!Görgő csere óta nem indul be az istenért se!Előte pöcc-röff volt!Most a karbi után lévő membránt kiszedtem,nem látszik rajta semmi hiba,fújom jó,szivom akor is,szinte rátapad a számra!Annyi hogy alap helyzetben az egyik oldasó lapocska nincs egészen szintbe a többivel!Már a nagyon ki vok vele! Mit nézek még meg?
Segitsetek légyszi! Előre is kösz!