Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen jó ha kattan az összes nagy gép így veszi a sebességet,a hátsó kerék belsejében van egy gumi betét(menesztő) ez szokott elérni ezt lehet érdemes cserélni,az a gáz ha recsegve venné a sebességet
kattog az csak az emberek tűrése más. ami neked zajos másnak jó. a gyár 1-10-ig tűrésben rakja össze a motorokat a tied lehet hogy a 8-as türésű a mellette lévő alvázszám pedig 2-es tűrésű. ha pontosan dolgozik és az üres is megvan akkor gondold végig.
Üdv! Nemrég vásároltam egy '92-es TDM 850-et nagyon szép és jó állapotban, de mivel ez az első nagyobb motorom műszakilag (is) kezdő vagyok. A 125-öshöz képest a váltója hatalmasat kattan. Nekem azt mondták (nem az előző tulaj), hogy ez normális és hogy a Kawasakik még nagyobbat kattannak, szinte reccsennek. A kuplung rendesen kiemel. Egyébként veszi a fokozatokat. Valaki meg tudna nyugtatni vagy elindítani valamerre? Köszönöm!
égéstéri sűrítési viszony szar lesz. a gyári értéktől messze kisebb. ha beindul erő nem lesz benne. vagy előnye hogy könnyeben forgatja az önindító és nem csörög a rossz benzintől.
lehet benne valami! mert nekem is katalizátoros a kipu! énis gondoltam erre csak a haverok lehurrogtak egyből..... mondom akk biztos nem az a baj. és szerinted akkor mitől van a teljesítmény ingadozás?
Téliesitett robi
Nem lehet egyszerübb baja pl fog a fék ? !
Há mer azé van ez benne, hogy télen ne fagyjon az útra a kerék.
Suzuki dr 600 alkatrészek, nagyon jó áron eladóak.

Több infó, ízelitő az árakból:

http://www.kepesmotor.hu/motor...

Érdemes megnézni!

Kellemes napot mindenkinek!
ja hogy ezek más beépített gumi melegítőt is tartalmaznak rögtön eladom a Hondát
ErdeiTamás!

A robogómon szintén nagyon felmelegedik a hátsó kerék mivel a katalizátoros kipufogó nyomja a meleget rá. Menet közben a menetszél hűti de ha megállok a gumit nem igen lehet tapogatni olyan forró. Nem lehet hogy ez a gond nálad is?
lecso,

most mé mondod?! Ha alacsonyabb a dugattyú, akkor több hely marad a benzinnek... ha meg több a hely, nagyobbat robban...
Lyukas a kipufogó, és a kerékre fújja a füstöt és a meleget. A lapos gumi miatt extrém esetben igenis fel tud melegedni a felni, mivel a gumiban lévő szálak egymáshoz dörzsölődhetnek. Bár robogónál.... na mindegy. Egyébként ugye nem gondolod komolyan hogy ilyen felniforrósodás okát így neten keresztül meg lehet oldani?!
valószínű! vagy megromlott benne a benzin! vagy koszos a levegő amit beszív!
szerintem lapos a gumid...
énis értek hozzá csak egy dolgot nem értek hogy hiába forró a felni leállítom a mocit és gyönyörűen forog a kerék! hiába forró! olyan mintha akkor melegedne mikor a motor hajtja! mintha a kuplungnál lenne valami bibi! érted? mikor szétold a kuplung és jár alapjáraton akkor faszán forog! de ha a motor hajt akkor melegszik! de majd szétbontom! köszi azért!
Keress egy olyan havert, aki gépészetet tanult, és nézzétek meg, mert véres a torka.
Sokat ! Mekkora a löket?
nem tudom megállapítani anyira forró az egész felni!
Gyakorlatilag felezi a teljesítményt. Ha beindul.
sziasztok ! nekem egy olyan kérdésem lenne ha a dugattyúm 3 mm alacsonyabb mint a gyári az mennyivel ront vagy javít a motor működésén ?
150cm3-es Yamaha Majestyen van olajszűrő?
Hol melegszik? A kerék agy? A felni? Fékdobnál?
sziasztok! kb 3 hete jutottam hozzá egy aprilia rx-hez, és azt szeretném kérdezni hogy azt honnan tudom-e hogy működik-e benne a power, és h mikor kapcsol be mert magas fordulatom(jó magas) ott érzem mintha beledolgozna , de nem volt még ilyen erős és poweres motorom és nincs tapasztalatom h hogy kelene huznia. jól huz de nem tom h milyennek kellene lennie. ellöre is köszönöm