Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom miért állt le. Megtankoltam, mentem egy km-t, leállítottam, 15 perc múlva elindultam, 2-300méter múlva piros lámpánál fuldokolni kezdett, és leállt. Indítóztam egy darabig - no nem egyszer-kétszer, aztán utána elindult. Hozzá kell tenni, hogy tartalékon van mindig a csap, a víz pedig tudtommal nehezebb mint a benzin.
És az volt a vizes benzin miatt állt le?
Igen nyitva van a benzincsap,nem gázolajat tankoltam a gyertyát néztem nem köpi be szikra van
Egyszer ugyan ez eljátszódott nálam is, csak 1-1,5 km után. Én is vizes benzinre gyanakodtam.
Szerintem ehhez nincs köze a kútnak. Nekem spec. az omw-s 95 el megy a legjobban a gép
Benzincsap nyitva van? Nem gázolajat tankoltál? Gyertyát nézted?
Sziasztok 3 hete van egy Beta rr 50-es motorom még járatós eddig semmi baja nem volt 120km bele tettem tegnap tankoltam az Omw-nél és kb 10km után a motor "lehörgött' (más hangja lett) leállt és most nem indul be az létezik hogy ez a vizes benzintől történt vagy lehet h gyujtás hiba nem tudom mi baja lehet aki tud segíteni annak megköszönném !
nagyobb fúvóka kell a karbiba 80-95 közötti és megy simán a 70-es hengerrel... persze a főtengely legyen jó állapotban ...
sziasztok valaki ért a robogó gyújtáshoz kéne kis segítség a 250-s crossom ezt raktam de nem tudom beállítani mi a alapján kell azt beállítani mert ezen nincs jeladó se semmi egy sima lendekrék van meg egy alaplap amit 2 párhozamosan elhelyezkedő tekercs van persze megszakító sincs. Ez egy suzuki ran robogó gyújtása 1988 as ha segít valamit. Légyszi aki csinált ilyet segítsen. Majd rakok képet is ha kell.
megpróbálom a tipped köszi
Sziasztok!
Azt szeretném megtuni .hogy vettem egy Aprilia sr50-es minarelli blokkos robogot, és rátennék egy komplett 70-es hengert hogy mit kéne még rajta cserélni. Ilyenre gondoltam.hogy a 50-es jó e a főtengely karbi stb... Aki tud válaszoljon elöre is köszi
Nekem ilyet produkált a régi MZ. Egyszerűen túl alacsony az alapjárat, felső holtpontból visszafelé lendül, a következő körben meg már simán fordított irányban jár tovább. Ha nem direkt erre figyelsz észre sem veszed. Emeld az alapjáratot vagy 200-al.
üdv.
azért írok mert a közel jövőben szeretnék venni egy motort(125ccm-Mito-Rs)
És keresek egy olyan szerelőt vagy hozzá értő embert aki meg nézné nekem a vétel előtt a motort. nincs túl sok pénzem sajnos de meg fizetném.
előre is köszönöm lehetőleg bp vagy pest megye!
Szia!

Szerintem a vízpumpa szimering körül érdemes nézegetni.Amikor beindítottátok nyomott fehér füstöt?Mert ha igen akkor elképzelhető,hogy hengerfej,esetleg hengerfejtömítés,bár ha sok víz ment az olajba és felnyomta a légszűrőbe,akkor is füstölhet,egyik barátom így járt, ott vízpumpacsere lett.
Én vízpumpa szimeringet cserélnék, ha lehet külön, és figyelném, hogy habosodik-e az olaj.Ha ezek után is fogy a víz,akkor akár hengerfej is lehet, de remélem egy 500 Ft os szimering kisegít :)

Üdv! András
Mert olyan kényes vagy! Egy kicsit görbe és már észre veszed?!
Sziasztok van nekem egy honda mbx125-ös gépem csak nem mindent tudok a blokjáról egy olyan oldalt keresek ahol van a blokkról robbantott rajz pontos leirásokkal.ha valaki tud nekem segiteni akkor akkor előre is megköszönöm
Sziasztok!

Keresek Pesten, vagy környékén KORREKT HOZZÉRTŐ Gépműhelyt. Mert elvittem motorosboltba felújítatni a főtengelyemet, de olyan görbe mint a kifli. Széthúzni ,majd normálisan összerakni kéne.

Előre is köszönöm ,ha valaki tud valami jót
Sziasztok ma olyan történt kétszer is a motorommal/honda cr 125/,hogy kereszteződésnél megálltam és leállítás nélkül hátra felé akart elindulni leállítottam újra indítottam és már előre ment .Ezt miért csinálhatta?
A 2. már jó.
Az oldal nem található
http://www.simson.hu/index.php..." target="_blank">simson bejáratás
Sziasztok!
A simsonom bejáratós hányas keveréket használjak és menyit?
sziasztok, egy kérdés, egy zxr 750et szervizelek, leengedtük az olajat és vizet találtunk benne, a viztérben nincs olaj, viszont viz se sok, gondoltam hogy hebgerfejes lehet a gép mivel a hengerfejnél is elég sok taknyos viz volt, a hengerfej hengersor hibátlan, a vizpumpán elmélkedtem, mivel valahogy az olajhoz jutott a viz, az hogy a hengefejhez miért arra közbe rájöttem, amikor még össze volt rakva inditoztunk valoszinüleg akkor nyomta fel a takyot felülre, szerintetek, keressem tovább a hibát vagy cseréljem ki a vizpumpát? kiszereltem hát kivülröl semmi nem látszik , de ez nem jelent semmit,aki tud érdemleges tanácsot adni az jelezze. köszönettel gábor
Ezt így nem erőltetném. Viszont előfordulhat hogy telerakódott a kipufogó korommal, és nem bír szuszogni. Bár ez biztosan nem álló helyzetben történt, már a motor lerakásakor is fennállt a hiba.... Azt is nézd meg hogy mekkora szikrát ad. Hibás kondi szokott ilyet csinálni. Levegőn van szikra, de nyomás alatt már kevés. A jó szikra 6-10 mm-ről átugrik. Ha ennél kisebb, akkor kondihiba.