Csak nem hagyott a sárkány nyugodni. Letekertem a hengernél a kipufogót és úgy rugdostam és egy nagy durranás és tűzcsóva lett az eredménye. Lehet hogy lesz belőle valami, vagy így ne is próbálkozzak vele?
Fecskendővel nyomtam bele benzint de úgy se indul.Megint szétszettem a karbit belefujkottam mindenhova de patyolat tiszta,a légszűrőbe nem költözött semmi és még mindig nem indul.:( Lehet fel is adom, nem küszködök vele majd egyszer eltolom szerelőhöz. Kérdés:az üzemanyag benne maradhat télire vagy leengedjem?
hát ha minden jó mint mondtag akkor....fújjál be neki féksprayt vagy kicsi benzint nyomj bele közvetlen és úgy próbáld beröffenteni ha indul akkor a karbit nem jól takarítottad ki....közbe vedd le a légszűrőt és azt is nézd meg nem fészkelt e bele valami amitől levegőt se kap......
Sziasztok! Van egy Simson Schwalbe motorom ami kb 2 éve lett használva utoljára kifogyot belőle teljesen az üzemanyag.Most szeretném valahogy ujraéleszteni Karbit kitakarítottam tele töltöttem üzemanyagal de nem csinál semit se tolásra se rugásra.Szikra van, a karbiba van üzemanyag.A fúvókák nincsenek eldugulva.Mit lehetne neki csinálni hogy induljon? A válaszokat előre is köszönöm.
sziasztok! van egy kis problémám, tegnap este kimentem motorozni, és a benzinkóthoz érve tűnt fel hogy az alapjáratom egyenlő a nullával...ma reggel mikor kimetem hogy állítsak rajta, a motor alapon jobban pörgött de később akor ismegállt megint, egész eddig nem volt vele semmi bajom...tük fasza alapjáratom volt megazt vettem észre mikor beindítottam a motort akkor a ilyen fura koppanó csattanó hang hallatszott a blokkból, de menet közben meg nem ishallani ilyet. Esteleg tudnátok nekem segíteni mik lehetnek a bajok? Motorom: derbi senda xtreme 50 sm(2001-es full gyári 37.000 km-rel, és nincs széthajtva)
Szia hát fémtanknál általában telitank nálad nem lényeg de lehet benne nem árt neki, kipuf dugó a kipufba, láncot/lánckereket láncsprével vastagon vagy ahogy csiga írta zsíral bekenni alaposan hűtőt fagyálóval feltölteni ha nemhasználod is!blokkból olajat ne engedd le szerintem majd tavaszal cseréld ha előveszed stb...remélem segítettem üdv...;)
Motor szezon végi utolsó nagymosására készülök. Szeretném a blokkot és a lánckereket is újjá varázsolni.
Legtöbben Brigéciolt javasolnak ilyen célra, majd vízzel átmosni és kész.
Multiknál nézegettem, van sokféle német motortisztító/zsírtalanító spray formában. 1200Ft körül egy flakonnal.
Maradjak a Brigéciolnál, vagy vannak jobb márkák?
Gondolom lemosás, szárítás után a csapágyakat, láncot, fémrészeket lefújom WD40-nel akkor oké lesz a motor tavaszig.
Műanyagtankos, karburátoros krosszmotorról van szó, benzintől meg kell szabadítani, vagy maradhat?
Azzal sámli baj, ha vastagabb a talptömítés, de ha a dugó a hengerfejen kopog sokkal szrabb ! Azt pedig, hogy rúgásra miért nem indul, meg kell keresni!
Biztos, hogy a rendszerben van valami zárlat, vagy túlfogyasztás, ( nagy wattszámú izzó , rossz vezeték szigetelés, zárlatos tönkrement vezetékköteg ...stb .) azt kell kinyomozni mielőtt megint szétolvad valami. És ha szükséges utána csere !
megállt a motor,szerencsére nem túl messze itthonról.
Aztán olyan volt a gyújtás mint a mesében,hol volt hol nem....
ezért jutottam el ide erre a pontra ami a képen látható .
Levettem a gyújtásaaplapot és úgy látható hogy a kábelek össze vannak égve,a szigetelés hosszirányban kinyilva ....stb,tehát csere.
megjegyzem a töltés rendben volt az utolsó pillanatig,lámpák müködtek.
A kérdésem továbbra is az,hogy mit ne csináljak a jövöben ha ezt az eredményt szeretném elkerülni.Vagy fordítva:mitöl éghet meg?
Lehet ez túl nagy teljesítményü izzó használatától? (túlterhelés),vagy ilyesmire gondoltam...
Lehet,hogy a két alsó tekercs újra lett tekercselve olyan összevissza megy ott a vezeték,talán azok lettek alulméretezve és ettöl melegedett?
Helló olyan problémám lenne a motorommal,hogy akár mit csinálok a karbival csak tolásra indul mert túl sok benzin folyik be a hengerbe.Tolásra 1 méteren belül be indul.Levettem a hengert nem látok semmi problémát viszont a talptömítés az 1 mm vastag kicseréltem felesre mert azt mondták akkora kel viszont így a dugó eléri a hengerfejet lehet,hogy dugó cserénél nem megfelelő méretű dugót tettek volna bele.Ez lenne a kérdésem,hogy ez elő idézheti e azt,hogy csak tolásra indul
Motor szezon végi utolsó nagymosására készülök. Szeretném a blokkot és a lánckereket is újjá varázsolni.
Legtöbben Brigéciolt javasolnak ilyen célra, majd vízzel átmosni és kész.
Multiknál nézegettem, van sokféle német motortisztító/zsírtalanító spray formában. 1200Ft körül egy flakonnal.
Maradjak a Brigéciolnál, vagy vannak jobb márkák?
Gondolom lemosás, szárítás után a csapágyakat, láncot, fémrészeket lefújom WD40-nel akkor oké lesz a motor tavaszig.
Műanyagtankos, karburátoros krosszmotorról van szó, benzintől meg kell szabadítani, vagy maradhat?
Köszi!
Átnézem az egészet elöl-hátul,az izzók rendben vannak,de a vezetékeknél biztos lesz valami.
tel.: 06/70-389-6486
Aztán olyan volt a gyújtás mint a mesében,hol volt hol nem....
ezért jutottam el ide erre a pontra ami a képen látható .
Levettem a gyújtásaaplapot és úgy látható hogy a kábelek össze vannak égve,a szigetelés hosszirányban kinyilva ....stb,tehát csere.
megjegyzem a töltés rendben volt az utolsó pillanatig,lámpák müködtek.
A kérdésem továbbra is az,hogy mit ne csináljak a jövöben ha ezt az eredményt szeretném elkerülni.Vagy fordítva:mitöl éghet meg?
Lehet ez túl nagy teljesítményü izzó használatától? (túlterhelés),vagy ilyesmire gondoltam...
Lehet,hogy a két alsó tekercs újra lett tekercselve olyan összevissza megy ott a vezeték,talán azok lettek alulméretezve és ettöl melegedett?