Ha csak a színével nem vagy megelégedve, akkor hagyj neki békét !
Mekkora a feszültség amit lead? És a két másik színű tekercs lehet töltő, vagy a gyújtást tápláló tekercs ! Ne foglalkozz vele.
sziasztok
segitséget szeretnék kérni,a következő a problémám
a motor alapjáraton és kisgázon szépen pötyög de nagy fordulaton befullad!
hirtelen jelentkezett a gond egy pici 50ccm -es sx röl lenne szó
Na most már rendesen fel van adva a lecke!
Anyagilag most nem birok megvenni egy jó minőségű dugót,de szivem szerint azt tennék bele!A többség is azt tanácsolja!Nem marad más hátra,csak annyi hogy össze veszek a pénztárcámal! Hátha adományoz egy kicsit több lóvét!
szia hát akkor elmondom én is a tapasztalataimat. Még a legelső motoromnál amikor hozzám került, rögtön az elején szét lett szedve, kapott (többek között) új dugót, magyart 3000Ft környékén volt árban. Járattam 800km-t, majd kíméletes használat mellett(8ezernél nem nagyon forgattam tovább) 4000km után elerőtlenedett a motor. Haverom kicsit később vett ugyanolyan motort, neki is cseréltünk dugót, csak ő proxot vett. Nahát az övé szinte sosem ment 8ezer alatt, járatni se nagyon járatta, azóta is az van benne (na jó azért nem ment vele olyan sokat, ilyen 5000km körül azóta ). Megjegyzem ugyanaz a gépműhelyes csinálta a fúrást, ugyanazzal az illesztéssel, és ugyanolyan olajat használt mint én. Bár a te esetedben egy robogóról van szó, ami nincs kihegyezve és nem forog ennyit, lehet hogy az olcsó dugóval is meg leszel elégedve.
Helló olyan problémám lenne a motorommal,hogy akár mit csinálok a karbival csak tolásra indul mert túl sok benzin folyik be a hengerbe.Tolásra 1 méteren belül be indul.Levettem a hengert nem látok semmi problémát viszont a talptömítés az 1 mm vastag kicseréltem felesre mert azt mondták akkora kel viszont így a dugó eléri a hengerfejet lehet,hogy dugó cserénél nem megfelelő méretű dugót tettek volna bele.Ez lenne a kérdésem,hogy ez elő idézheti e azt,hogy csak tolásra indul
A kép alapján a tekercseknek semmi baja. Az hogy más színű a huzal, az semmit nem jelent. A gyárban más színű lakkot kapott. Egyébként ránézésre nekem az jön le hogy a felső három (sötétebb) tekercs az gyári, de az alsó két narancssárga nem. Valószínűleg újra lett tekercselve, csak mivel nem volt megfelelő huzal, ezért két vékonyabbat fogtak össze, és úgy tekerték meg. Ha mégis le volna égve, az lehet időnként fellépő zárlat a kábelekben, pl. ha szigeteléshiba miatt néha letestel a vezeték. Lehet pl. jóbal nagyobb izzó a fényszóróban, esetleg lehet zárlatos akkumulátor, vagy fesszabályzó is. Persze ez csak a kép alapján....
Helló!Bementem ma a motoros boltba és utána érdeklődtem a dugóknak!A márkanélküliek 2500ft-tól kezdődnek!A magyar dugó 4000ft-tól és a márkásabbak 6500-tól!Na most érdeklődtem a boltostól hogy mi is a különbség,és meglepő módon nem a drágábra akart rábeszélni!Szerinte fűg atól hogy mire akkarom,ha tuningolni akarom,meg már tuningolt,és hajtom mint állat,akkor természetesen komolyabb dugót javasol!De ha normál használatra kell,munkába járni,meg ide-oda elszaladgálni akkor jó bármelyik!(Szerinte!)Azt mondja még nem jöttek vissza panaszkodni a taivanira se!Igaz azt az idősebb emberkék vették meg a mocijukba,a fiatalok akik hajtják azok mind komolyabb dugót szoktak venni!Döntsem el mit akarokés mennyim van rá!
Kérdezném,hogy a képen látható Gilera Typhoon-om gyújtásalapja mitöl éghetett meg?
Tavasz óta van nálam,500Km-t mentem vele eddig,az elöéletét nem ismerem.
Látható(igaz kicsit homályos),hogy a felsö 3 tekercs sötétebb.A csatlakozásnál a kábelek szigetelései pedig meg is égtek,most kuka,és csere,ez eddig világos,de vajon mitöl fordulhat ilyen elö?
Segítségeteket elöre is köszönöm!
Sziasztok srácok kérdésem lenne azt mitől lehet hogy néha nem szív benzint a motor és leáll?:S Tank csere is megvolt már egyéb okok miatt és ha úgy rakom a benzin csapot hogy folyón egyfolytában akkor is :S
( Suzuki gs 500-ról van szó )
Aki esetleg komolyabban is ért hozzá vegy fel msn-re:S
De nézem itt a fórumot is:)
Sok-sok csavarlazító.jó grimbuszos kúcs,ha má elcseszted a fejét,vágó,de finoman,végső eset fúró,azt veszel új csavarokat.Amúgyis,ha beverődött,vagy fel kell heggejteni,vagy csere mindenképpen.Sokan itt tolják el,hogy új betéttel visszateszik a beverődött szart azt csodálkoznak szar a fék. Próba cseresznye Azé segítek,nekem eddig mindig kijött
Holnapra megpróbálom tudatni veled veletek a cimet,csupán ez a 2000 km távolság hátráltat picit,mindenesetre azt ajánlom előljáróban,ha meg is lesz a jó olcsó cucc,vagy akár csak drágább sikerül,tapasztalt hawerral tedd össze,vagy akár szerelővel,mert olscó drága dugósett ide vagy oda,nem lesz meg az imént említett km semmiképp,ha nem szakszerű a beszerelés.Szivesen lekommentálom azt is de nem túl élő feldolgozás...Ja,amúgy az első után a második már simán megy...a henger suzuki,de így morini,"köszi a kisegítést",de néhány fokkal el van tolva a gyűrű illesztés,tehát ha vásárolni mennél,vidd magaddal a dugót,de a hengert amúgy is ha nem fúrni legalább hónolni kell...ciao
Bakkeeeer de jó vagy vagytok!Morini! Három évet kihagyok lassan az aktív munkából,nosztalgiázni járok ide virtuális szerelés...köszííí.Crosser téma,az jó genyó felfüggesztés,hasonló lehet mint az area 51 aprilia,de van fortélya levenni a hengert,igyekszem a címmel dugóügyben cső
Jó lenne ha sikerülne megtaláln az elérhetőségüket!Vadázgatam én is,de nem sok mindent találtam!Főleg úgy hogy azt se tudom hogy is keresem!Malaguti crosser dugóra nem sok értelmeset ad ki!Az a baj hogy fogalmam sincs milyen hengerhez is kéne most konkrétan keresni a dugót!
Lehet a saját dugámba dőltem,próbálom megadni a kafa dugó adatait,viszont a keresőm tiszta vírus,fejből nem megy,de kiderítem igérem!A cég szegedi,Sajtos és társa.S&M legutóbbi cégnevük,sajnos a társ elhunyt nagy sajnálatunkra,s lehet a nevük is változott ezmiatt,DE kiderítem.Ha netán több tapasztalat érdekelne a dugószetről,kérdezzetek!Hiszem nem árnyékra vatődöm.Ciao
Hmm!Ez tetszik!Hol lehet rendelni ilyen dugót ennyiért?Amugy van egy plusz hengerem hozzá,mert egyszer hengercserét csinált az ex tulaj,mivel a csapszeg biztositó kieset,és a felső csapszeg szépen végig karistolta a hengert!De ahogy néztem menthető a henger,kibir egy fúrást még talán,de biztosra nem mondom!Az a baj,hogy a henger levételéhez ki kell venni az egész blokkot ahogy nézegetem,mert nem férni hozzá,a központi rugós megoldás miat,elégé sokminden útba van,úgy tünik nekem legalábis!
Akkor ez is egy keverék motor!Sunyik ezek a gyártók!Mennyit közösködnek!?Régen mig csak az autók érdekeltek,nem is gondoltam hogy a motoroknál is így megy,hogy a gyártók közösködnek a blokkon és egyébb dolgokon!Ez majdnem olyan akkor mint a skoda,seat volswagen házaság!
Mekkora a feszültség amit lead? És a két másik színű tekercs lehet töltő, vagy a gyújtást tápláló tekercs ! Ne foglalkozz vele.